Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Pe care ati prefera-o si de ce?
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Din cate am inteles fiecare are justificarea ei. Ca doar nu or fi asa de prosti aia care pun pe curea sa se rupa doar asa ca sa aiba mecanicii de desfacut.
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Pai aia pe curea e mult mai ieftina :).
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
aia pe curea e mai ieftina si se pune pe motoarele cu putere mai mica,unde riscul de a se rupe este mai mic..
ce-s cu topicurile astea gen " geamuri electrice vs manuale" ,"curea vs lant" , " fecale vs tort" ? nu sunt evidente ? |
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Cum adica distributie pe curea???!!! Cum sa lasi la mana unei curele de cauciuc chiar si cu insertii un sistem si asa destul de sensibil si enervant(da cele mai multe batai de cap la un motor 4T) numit mecanism de distributie. Daca asta se rupe in mers, mai ales la diesel in majoritatea cazurilor, TOT motorul e bun de dus la remat!
Pt motoare 4T as prefera chiar distributia pe pinioane de la motoarele vechi. Totusi pt a usura motorul, un compromis bun este lantul.... |
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Quote:
Ontopic: singurul avantaj al distributiei pe curea este ca e mai silentioasa. In rest, nu are niciun avantaj si nu vad de ce as prefera distributia pe curea. |
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Quote:
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Sunt masini la care transmisia pe lant ar fi ceva mai complicat de folosit, gen boxer Subaru.
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Quote:
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Quote:
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Quote:
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Depinde de la motor la motor, la ce turatie se rupe, etc. Daca se intampla la turatie mica/mica spre medie se poate repara fara sa dai 1/2 din valoarea masinii. Iti mai indoaie o supapa, etc.
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Quote:
Quote:
Quote:
si gtr,da simplitatea tehnica tine de pret si ea |
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Poate pare o intrebare stupida... :oops: dar la distributia pe lant ce se intampla cand se strica?? Si ce anume se strica daca nu mai exista curea care sa se toceasca...? :rolleyes2
|
Re: Distributie pe lant VS Distributie pe curea
Cred ca marele avantaj e faptul ca te anunta cand incepe sa cedeze, cel putin asa sustin unii mecanici. Ma refer la faptul ca scartzaie, asa am auzit la altii nu stiu daca e chiar asa. Cert este ca am auzit destule masini cu scartzaieli la pornire, acuma nu stiu daca de la role sau de la cureaua de accestorii ori chiar de la distributie.
|
All times are GMT +2. The time now is 03:31. |
- Copyright 2024 4Tuning