Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Ma tot cert cu Sebastian si mi se spune ca daca am 74 kw in talon reiese rotunjit 101 cp.
La 96 kw nu ar trebui sa se rotunjeasca?96kw = 131cp Va rog spuneti-mi si mie cum e normal sa raman la A? sau sa ma mut la B? 96 kw in talon in ce grupa ar trebui sa intre daca ar fii normal?La B sau la C? Astept cu nerabdare parerile voastre |
Re: o problema am si eu
daca te-ai muta tu, ar trebui sa se mute cam toata lumea care probleme de genul asta!!! parerea mea e ca ar trebui sa nu se modifice nimic!!! cine vrea sa se mute cu o grupa mai sus sa o faca singur, nu sa fie obligat de alti!!
|
Re: o problema am si eu
ba stii ca tin cu tine si esti "fratele meu"... da' pana la urma dak inmultesti cu 1.36 (cum am invatat eu ca se face) ar avea 100.64 de cp, deci esti cu o grupa mai sus...
iar dak se adopta masura aceasta e perfect normal sa se tina cont si de cealalta... 96 kw = 131 cp... si inca o nelamurire de-a mea... AlecsM (cu Megane-ul 1.9 DCi) are 115 cp de fabrica (parca), iar la cursa de 1 Mai ati fost in aceiasi grupa... deja nu mai inteleg nimic... p.s.: sper sa nu fiu acuzat de impartialitate :( kiar incerc sa judec la rece situatia si sa dau dovada de fair-play fiindk nu as avea nici un alt interes... |
Re: o problema am si eu
Adevarul este ca ,,cu 0,60 cp aia care sunt peste 100cp poti sa faci shi multe!!!!!!!!!!!
Daca se muta YDT logic este sa se mute shi restul de mashini care au rotunjit 101,,131,,etc!!!!!!!! |
Re: o problema am si eu
hai sa fim seriosi ca nici un diesel care vine la curse nu mai are fix acei 100.64 de cp... deci nici YDT-ul nu sta in aia 0.64...
|
Quote:
Eu unul asa vreau sa fiu in B si in c sa urce 96 kw Quote:
|
Re: o problema am si eu
pai gata ma, daca se muta YDT-ul la B, restu' sa urce si ei!!! asa e normal!!!
|
Re: o problema am si eu
Quote:
MOmentan nici unul nu stie cu cat se masoara. Eu zic ca am 100 cp.Porsche Romania asa spune ,deci cred reprezentanta spune bine nu Sebastian. |
Am votat
100.64 CP grupa A (75-100) 130.56 CP grupa B (100-130) exista pe undeva specificat ca 100CP e grupa A si 101CP e grupa B si la fel la toate limitele de grupa ,dar nu am vazut eu personal pe nicaieri ceva clar refritor la masinile ce au intre 100 si 101 CP (analogie si la celelalte grupe), iar cum 130.56 CP au fost incadrati la grupa de 100-130 (unde oricum au batai de cap cu R5-urile) am considerat ca e corect sa votez ca si masina cu 100.64CP sa fie incadrata la grupa 75-100CP si cea de 130.56 sa raman unde este PS: nu ar merge mutat in zona unde pot vota doar participantii la curse ? ca sa nu fie votul influentat |
Quote:
UNDE? CUM? Repet inca o data 74 x 1.36 = 100.64 96 x 1.36 = 130.56 Astept parerile voastre |
Re: o problema am si eu
nu ai cum sa faci asa...
100.64 CP grupa A (75-100) 130.56 CP grupa B (100-130) k asta ar insemna ca cei cu 100 cp sa fie si in a si in b deci.... normal ar fi: 100.64 CP grupa A (75-100) 130.56 CP grupa B (101-130) kiar dak ai 100.(9)... tot in a esi.. deci am votat ca geo sa ramana la A |
Re: o problema am si eu
peste 100.00 cp la b, iar peste 130.00 cp la c
daca e regula, regula sa fie! |
Re: o problema am si eu
Din punct de vedere matematic ,mi se pare corect cum am votat (B si C)...ambele depasesc cu peste jumatate de unitate,limita iar daca clasele sunt facute luand ca unitate etalon CP si nu Kw...asta e situatia corecta.
Iar prin prisma performantzelor si a .."batailor de cap cu.."X masina, fiecare vine cu ce are,asta-i situatia...si mie mi-ar place sa am cu ce sa-l inving pe Pepy,dar daca n-am,....ma agit si io in acvariul meu,nu incerc sa ma dau la pestii rapitori,chiar daca-s aparent la fel de mari ca mine;) Parerea mea;) |
Re: o problema am si eu
74kw grupa A
96kw grupa B |
Re: o problema am si eu
Quote:
in alta parte poate sunt :p glumeam ;) |
Quote:
------------------------ A1 75cp (max 100cp) A 100cp (+ 75 pana la 100cp) B 130cp (+100 pana la 130cp) C 165cp (+130 pana la 165cp) D 200cp (+165 pana la 200cp) E 250cp (+200 pana la 250cp) F 300cp (+250 pana la 300cp) G 350cp (+300 pana la 350cp) J 400cp (+350 fara limitare ) |
Re: o problema am si eu
Eu nu stiu ce sa zic ... cert e urmatorul lucru - organizatorul este suveran. El face legile. Daca nu-ti plac legile nu esti obligat sa te inscrii . Cunosc persoane care plang ca Pepy ar trebui mutat la E si asta in situatia in care el are 199,6 cai .
|
Re: o problema am si eu
La Pepi din punctul asta de vedere nici nu se discuta chit ca ramane singur in grupa.
E bun si cu asta basta. Eu nu vreau sa impun nimic in schimb nu vreau sa mi se reproseze mie treburile astea pe strada. Sa vina cei care mi-au spus asta pe strada si sa dezbata ei aici eu nu-s avocatul nimanui in cazul asta. |
Re: o problema am si eu
Dar pana acum cum s-a procedat la asemenea motoare (cele de 74kw)? Erau inscrise direct la A, sau erau inscrise la A dandu-se derogare (precizata in regulament din ce tin eu minte)?
Oricum, ca raspuns la intrebarea topicului eu as zice ca masinile de la limita inferioara a grupei dar care nu au modificari majore (deci cresteri mari de putere) sa fie inscrise in grupa inferioara. Nu de alta... dar o masina cu motorul de 74kw fara modificari nu ar avea nici o sansa in grupa B, iar prin inscrierea la A nu ar da peste cap aceasta grupa (fiindca sunt masini de grupa A care doar din remapare o bat fara probleme). Insa pentru o masina cu modificari majore... nu cred ca ar fi fair-play sa se mai dea derogare.... |
revin si zic, din moment ce exista niste clase, niste reguli, nu mai are sens sa se discute aspectul.... depaseste cu 0.00001... atunci sare in clasa urmatoare.... nu stiu de ce atata vorbe irosite degeaba...unde se cred unii de tot cer derogari?.... in parlament??...
Quote:
|
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Pai fie el si lamborghini fara modificari mai bine sta acasa.
Ori sunt curse ori ... |
Quote:
Asta ma deranjeaza pe mine. Iar cu legile si inscrisu mi se pare ca esti cam rautacios Quote:
Si inca o chestie de ce ai tu impresia asta ca am fost singurul cu 74 kw care a participat la A? |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Nici macar eu am espus un punct de vedere doar.
Nu ma cert nu ma contrazic. |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Quote:
|
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
anul trecut la cursa extreme speed show, m-am inscris la grupa A, desi in talon am fix 74 kw, si stiam ca fac 100.64 cp.
chestia a fost la limita pana acum cand s-a pus problema asta. grupele erau specificate la urmatorul mod : A1 - pana in 75 cp A - 76 cp - 100 cp B - 101 cp - 130 cp etc. deci conform acestor grupe anuntate eu eram intre A si B, si am zis sa intru la A deoarece acei 0.64 cp nu mai existau demult (cam imediat dupa ce masina a iesit pe poarta fabricii), plus uzura de 18 ani a motorului mai scade si aia vrei 10-15 cp, iar in starea in care era masina la data acelei curse am alergat cu aproximativ 50-55 cp (probleme la instalatia de injectie), deci sincer nu m-am simtit deloc cum ca as fi fortat grupa, stiam ca nu prea am cum sa bat pe careva dar mi-era dor de o cursa. e bine ca s-a pus punctul pe i, pentru ca problemele care deranjeaza uneori e bine sa fie discutate si sa se ajunga la o concluzie inainte de a da nastere unor certuri ulterioare. |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Eu sunt curios cat de contestat va deveni masina mea. De la 1 august voi avea nitro si conform spuselor lui Sebastian ... voi ramane tot la B . Cum ? Pai stock x coeficientul mai mare dintre nitro si turbo . Una peste alta contestatii vor fi mereu ... mai ales in cazul lui YDT el castigand mereu grupa si existand acei 0.x cai de care lumea sa se lege .
|
Tot ce am spus este valbil atat timp cat regulamentul nu sufera modificari.
Exista totusi o prevedere prin care poti fi contestat......... ..........Sau chiar doua. |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Quote:
geo gresesti...nu conteaza calculele ci conteaza cum declara producatorul masina...din pacate pt tine este declarata peste tot 1.9 tdi 101cp...cel de 130cp nu e declarat nicaieri 131cp, ci 130cp...nu stiu daca asta e un argument pentru LR dar oricum pe mine personal nu ma intereseaza in ce grupa ma baga ca oricum o sa ma dau la B,C si D probabil in cazul in care este posibil sa merg la mai multe grupe |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
La cursele LR masina poate fi inscrisa in grupa minima, mai sus optiunea apartine propietarului insa nu are voie decat intr-o grupa.
|
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Quote:
dar eu nu prea sunt adeptul azotului... deocamdata ;) |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
in mod normal trebuia sa fie 74 kw la B si 96 kw la C
eu asa am votat dar nu inteleg de ce pana acum nu sa vorbit de chestia asta??? daca pana acum au fost 74 kw in talon la A si 96 Kw la B de ce sa se schimbe tocmai acum? stiti unde o sa se ajunga? inainte sa te inscri cu masina la cursa, o sa fie acolo pe aeroport prezentie baietii cu DYno mobil si se va masura fiecare masina inainte de cursa, iar dupa rezultatul pe dyno se va face incadrarea in grupe pai e corect asa? eventual sa aducem si un cantar sa o cantarim, ca nu putem pune un R5 de 140cai pe dyno si 800kg langa un golf de 160cai si 1300kg, pt ca e clar cine bate de ce se fac grupe doar dupa putere? si nu se fac grupe in functie de raportul putere/greutate trecute in talon? nu ar fii asa cel mai corect pentru toti? a fost doar parerea mea, sper ca nu am deranjat pe nimeni. |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Fiecare trebuie sa se inscrie unde trebuie,conform regulamentului. Unii sunt vanatori de premii, unii vin din placere. Eu unul am venit la cursele legale mereu din placere, pt spectacol, nu sa castig.
Mereu m-am dat la grupa B cu DACIA BERLINA, unde nu am sanse niciodata sa ajung pe un "podium" Satisfactia de a invinge masini mult mai puternice,cu DACIA care valoreaza pana in 2000E, este mai mare decat orice premiu material. |
adevar ai grait coane fanica :) (B-34-SGM)
-------------------------- Quote:
si daca tot este sa vorbim de alte incadrari, acum la modul serios, cea mai corecta este cea cu sesiune de calificari, insa presupune suport tehnic si material mult mai mare pt puterile noastre |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
sau pe capacitatea cilindrica, asa se vede care scoate mai mult din motor.
|
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Quote:
|
Quote:
La fel este si in cazul tau 96 kw =130 cp asa zice producatorul dar de fapt sunt 130.56. Iar 101 si 131 gasm doar pe mobile atat. Daca vreti ne intalnim cu toii si vin cu argumente si dovezi sa vezi ca producatorul vede 74 kw =100 cp Pana acum am intrat in A .Inca de la prima cursa la asta ma refer cum si tu ai intrat la B .Deodata se schimba situatia si nu e deloc corect. Asta e parerea mea. Astept decizia finala si asa va ramane si pentru mine. ZGB,tie ti se pare normal eu sunt sa intru in B cu 0.64 in plus si la tine sa fie normal adica 96kw=130cp?Zii parerea ta sincera. ------ Sebastian ,o singura intrebare am ,pe cine deranjez? Deodata ati sarit pe mine asa fara sa fac nimic. Daca nu deschideam subiectu de legala nimeni nu zicea nimic. Pana la urma daca eram stock fara resoftare era bine ,totul frumos. Daca am facut o resoftare gata nu e bine,mai sunt TDI-uri de 74 kw in tara de ce nu ma bat? Nu e acelasi motor?A fost si Fabia Combi tot de 74 kw tdi si am castigat de ce nu incercati sa ma scoateti cu ajutorul unei masini? De ce trebuie sa aruncati cu pietre in mine ca fac ca dreg. Trebuia sa ma puneti de la inceput in B ,nu acum .Am fost la 8 legale si am fost la A . Acum ce s-a schimbat?? |
Quote:
Quote:
iar acum sa o luam pe aia buna... d c se discuta pe topicul asta?! pey parerea mea e ca din cauza faptului ca Geo (YDT) cu ai lui 74 kw (care dupa mine sunt clar mai mult de 100 de cp) castiga de cele mai multe ori grupa... si asta nu ar fi o kestie atat de prapastioasa... da' toti stiu ca Geo tot munceste sa isi faca masina si mai competitiva si asa ca deja incepe sa dispara "dramatismul" grupei A... lumea se bate pt locurile 2, 3... acum sincer, nu ar fi asa o tragedie sa concurezi la grupa B, poate aici vei avea noi adversari de la care dak iei bataie te vei ambitiona sa urci si mai sus si tot asa... e adevarat ca e putin bizar ca pana acum a fost incadrat la A... si aici cre' ca Sebastian a gresit, fiindk de cand a venit la prima legala ar fi trebuit sa ii spuna "tu intrii la B fiindk ai 100,xx cp" si aia era... acum nu se mai ajungea la polemica asta... inca o "problema" a topicului... acum dak Geo cu al lui VW TDi se vede mutat o grupa mai sus... se gandeste ca si FMM (ZgB) cu ai lui 130,xx cp tot de pe VW TDi sa fie cu o grupa mai sus... si dak dupa acelasi calcul care se aplica in cazul lui YDT indica faptul ca si FMM depaseste pragul de cp, atunci mi se pare normal... dar totusi Geo, a remarcat cineva pe aici faza cu "capra vecinului" si are putina dreptate... trebuia putina diplomatie... oricum... raman la parerea mea si anume ca amandoua masinile ar trebui urcate o grupa mai sus. in asa fel nu o sa existe discriminari si in plus nu as spune asta dak nu as stii ca ambele masini sunt competitive la grupele C si respectiv D... alta treaba, Sebastian a spus ca la LR nu e voie ca o masina sa participe la doua grupe... da' din cate imi amintesc R5 GT (KWX) a facut asta o data... (s-ar putea sa ma insel si in cazul asta imi cer scuze anticipat, da' s-ar putea sa am si dreptate)... plus inca o chestie... nu mi-a rasp nimeni de ce la cursa organizata de Xtreme Constanta in colaborare cu MR si NSL de 1 Mai YDT-ul a fost in aceiasi grupa cu AlecsM cu Megane 1.9 DCi (115 cp... park) |
Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
da' stim ca si Alecs pe bune ar fi trebuit sa fie o grupa mai sus da' tocmai ca sa fie "competitiv" a ramas in asta ;) Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 10:01. |
- Copyright 2024 4Tuning