Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Forumul Participantilor la Curse (https://forum.4tuning.ro/223-forumul-participantilor-curse.html)
-   -   Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw (https://forum.4tuning.ro/223-forumul-participantilor-curse/20835-incadrare-grupe-74-kw-96-kw.html)

Hooya1985 21-07-06 17:17

Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Ma tot cert cu Sebastian si mi se spune ca daca am 74 kw in talon reiese rotunjit 101 cp.
La 96 kw nu ar trebui sa se rotunjeasca?96kw = 131cp

Va rog spuneti-mi si mie cum e normal sa raman la A? sau sa ma mut la B?
96 kw in talon in ce grupa ar trebui sa intre daca ar fii normal?La B sau la C?
Astept cu nerabdare parerile voastre

zappi 21-07-06 17:23

Re: o problema am si eu
 
daca te-ai muta tu, ar trebui sa se mute cam toata lumea care probleme de genul asta!!! parerea mea e ca ar trebui sa nu se modifice nimic!!! cine vrea sa se mute cu o grupa mai sus sa o faca singur, nu sa fie obligat de alti!!

Achim 21-07-06 17:24

Re: o problema am si eu
 
ba stii ca tin cu tine si esti "fratele meu"... da' pana la urma dak inmultesti cu 1.36 (cum am invatat eu ca se face) ar avea 100.64 de cp, deci esti cu o grupa mai sus...

iar dak se adopta masura aceasta e perfect normal sa se tina cont si de cealalta... 96 kw = 131 cp...

si inca o nelamurire de-a mea... AlecsM (cu Megane-ul 1.9 DCi) are 115 cp de fabrica (parca), iar la cursa de 1 Mai ati fost in aceiasi grupa... deja nu mai inteleg nimic...

p.s.: sper sa nu fiu acuzat de impartialitate :( kiar incerc sa judec la rece situatia si sa dau dovada de fair-play fiindk nu as avea nici un alt interes...

beuionut 21-07-06 17:24

Re: o problema am si eu
 
Adevarul este ca ,,cu 0,60 cp aia care sunt peste 100cp poti sa faci shi multe!!!!!!!!!!!
Daca se muta YDT logic este sa se mute shi restul de mashini care au rotunjit 101,,131,,etc!!!!!!!!

Achim 21-07-06 17:25

Re: o problema am si eu
 
hai sa fim seriosi ca nici un diesel care vine la curse nu mai are fix acei 100.64 de cp... deci nici YDT-ul nu sta in aia 0.64...

Hooya1985 21-07-06 17:27

Quote:

Originally Posted by Achim
ba stii ca tin cu tine si esti "fratele meu"... da' pana la urma dak inmultesti cu 1.36 (cum am invatat eu ca se face) ar avea 100.64 de cp, deci esti cu o grupa mai sus...

iar dak se adopta masura aceasta e perfect normal sa se tina cont si de cealalta... 96 kw = 131 cp...

si inca o nelamurire de-a mea... AlecsM (cu Megane-ul 1.9 DCi) are 115 cp de fabrica (parca), iar la cursa de 1 Mai ati fost in aceiasi grupa... deja nu mai inteleg nimic...

p.s.: sper sa nu fiu acuzat de impartialitate :( kiar incerc sa judec la rece situatia si sa dau dovada de fair-play fiindk nu as avea nici un alt interes...

Eu vreau sa fiu corect urc in B dar sa urce si cei cu 131 in C si mi se fair-play.
Eu unul asa vreau sa fiu in B si in c sa urce 96 kw

Quote:

Originally Posted by Achim
hai sa fim seriosi ca nici un diesel care vine la curse nu mai are fix acei 100.64 de cp... deci nici YDT-ul nu sta in aia 0.64...

Tocmai asta am precizat si eu dar sa fie lege pentru toti

zappi 21-07-06 17:31

Re: o problema am si eu
 
pai gata ma, daca se muta YDT-ul la B, restu' sa urce si ei!!! asa e normal!!!

Hooya1985 21-07-06 17:31

Re: o problema am si eu
 
Quote:

Originally Posted by beuionut
Adevarul este ca ,,cu 0,60 cp aia care sunt peste 100cp poti sa faci shi multe!!!!!!!!!!!
Daca se muta YDT logic este sa se mute shi restul de mashini care au rotunjit 101,,131,,etc!!!!!!!!

Deci mi se pare normal sa ne luam dupa un Catalog Auto de specialitate ,nu dupa ce zice unu altu.
MOmentan nici unul nu stie cu cat se masoara.
Eu zic ca am 100 cp.Porsche Romania asa spune ,deci cred reprezentanta spune bine nu Sebastian.

200SX 21-07-06 17:41

Am votat
100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (100-130)


exista pe undeva specificat ca 100CP e grupa A si 101CP e grupa B si la fel la toate limitele de grupa

,dar nu am vazut eu personal pe nicaieri ceva clar refritor la masinile ce au intre 100 si 101 CP (analogie si la celelalte grupe), iar cum 130.56 CP au fost incadrati la grupa de 100-130 (unde oricum au batai de cap cu R5-urile) am considerat ca e corect sa votez ca si masina cu 100.64CP sa fie incadrata la grupa 75-100CP si cea de 130.56 sa raman unde este

PS: nu ar merge mutat in zona unde pot vota doar participantii la curse ?
ca sa nu fie votul influentat

Hooya1985 21-07-06 18:13

Quote:

Originally Posted by 200SX
PS: nu ar merge mutat in zona unde pot vota doar participantii la curse ?
ca sa nu fie votul influentat

BA DA
UNDE?
CUM?

Repet inca o data
74 x 1.36 = 100.64
96 x 1.36 = 130.56
Astept parerile voastre

CuzKo 21-07-06 19:24

Re: o problema am si eu
 
nu ai cum sa faci asa...

100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (100-130)

k asta ar insemna ca cei cu 100 cp sa fie si in a si in b deci.... normal ar fi:

100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (101-130)

kiar dak ai 100.(9)... tot in a esi.. deci am votat ca geo sa ramana la A

yknot 21-07-06 19:45

Re: o problema am si eu
 
peste 100.00 cp la b, iar peste 130.00 cp la c
daca e regula, regula sa fie!

lascarica 21-07-06 19:51

Re: o problema am si eu
 
Din punct de vedere matematic ,mi se pare corect cum am votat (B si C)...ambele depasesc cu peste jumatate de unitate,limita iar daca clasele sunt facute luand ca unitate etalon CP si nu Kw...asta e situatia corecta.
Iar prin prisma performantzelor si a .."batailor de cap cu.."X masina, fiecare vine cu ce are,asta-i situatia...si mie mi-ar place sa am cu ce sa-l inving pe Pepy,dar daca n-am,....ma agit si io in acvariul meu,nu incerc sa ma dau la pestii rapitori,chiar daca-s aparent la fel de mari ca mine;)
Parerea mea;)

needBrain 22-07-06 01:19

Re: o problema am si eu
 
74kw grupa A
96kw grupa B

Achim 22-07-06 03:03

Re: o problema am si eu
 
Quote:

Originally Posted by CuzKo
nu ai cum sa faci asa...

100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (100-130)

k asta ar insemna ca cei cu 100 cp sa fie si in a si in b deci.... normal ar fi:

100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (101-130)

kiar dak ai 100.(9)... tot in a esi.. deci am votat ca geo sa ramana la A

aici nu sunt de acord q tine...

in alta parte poate sunt :p glumeam ;)

SEBASTIAN 22-07-06 07:08

Quote:

Originally Posted by Hooya1985
Ma tot cert cu Sebastian si mi se spune ca daca am 74 kw in talon reiese rotunjit 101 cp.
La 96 kw nu ar trebui sa se rotunjeasca?96kw = 131cp

Va rog spuneti-mi si mie cum e normal sa raman la A? sau sa ma mut la B?
96 kw in talon in ce grupa ar trebui sa intre daca ar fii normal?La B sau la C?
Astept cu nerabdare parerile voastre

Te certi singur nu cu mine!

------------------------
A1 75cp (max 100cp)
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )

Lucian 22-07-06 09:46

Re: o problema am si eu
 
Eu nu stiu ce sa zic ... cert e urmatorul lucru - organizatorul este suveran. El face legile. Daca nu-ti plac legile nu esti obligat sa te inscrii . Cunosc persoane care plang ca Pepy ar trebui mutat la E si asta in situatia in care el are 199,6 cai .

SEBASTIAN 22-07-06 11:22

Re: o problema am si eu
 
La Pepi din punctul asta de vedere nici nu se discuta chit ca ramane singur in grupa.
E bun si cu asta basta.
Eu nu vreau sa impun nimic in schimb nu vreau sa mi se reproseze mie treburile astea pe strada.
Sa vina cei care mi-au spus asta pe strada si sa dezbata ei aici eu nu-s avocatul nimanui in cazul asta.

RoSonic 22-07-06 11:52

Re: o problema am si eu
 
Dar pana acum cum s-a procedat la asemenea motoare (cele de 74kw)? Erau inscrise direct la A, sau erau inscrise la A dandu-se derogare (precizata in regulament din ce tin eu minte)?

Oricum, ca raspuns la intrebarea topicului eu as zice ca masinile de la limita inferioara a grupei dar care nu au modificari majore (deci cresteri mari de putere) sa fie inscrise in grupa inferioara. Nu de alta... dar o masina cu motorul de 74kw fara modificari nu ar avea nici o sansa in grupa B, iar prin inscrierea la A nu ar da peste cap aceasta grupa (fiindca sunt masini de grupa A care doar din remapare o bat fara probleme). Insa pentru o masina cu modificari majore... nu cred ca ar fi fair-play sa se mai dea derogare....

yknot 22-07-06 15:28

revin si zic, din moment ce exista niste clase, niste reguli, nu mai are sens sa se discute aspectul.... depaseste cu 0.00001... atunci sare in clasa urmatoare.... nu stiu de ce atata vorbe irosite degeaba...unde se cred unii de tot cer derogari?.... in parlament??...

Quote:

Originally Posted by RoSonic
Dar pana acum cum s-a procedat la asemenea motoare (cele de 74kw)? Erau inscrise direct la A, sau erau inscrise la A dandu-se derogare (precizata in regulament din ce tin eu minte)?

Oricum, ca raspuns la intrebarea topicului eu as zice ca masinile de la limita inferioara a grupei dar care nu au modificari majore (deci cresteri mari de putere) sa fie inscrise in grupa inferioara. Nu de alta... dar o masina cu motorul de 74kw fara modificari nu ar avea nici o sansa in grupa B, iar prin inscrierea la A nu ar da peste cap aceasta grupa (fiindca sunt masini de grupa A care doar din remapare o bat fara probleme). Insa pentru o masina cu modificari majore... nu cred ca ar fi fair-play sa se mai dea derogare....

cei fara modificari nu cred ca au importanta.... vii la curse sa castigi, sau macar experienta sa castigi, masinile stock nu prea au multe de zis.

SEBASTIAN 22-07-06 15:37

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Pai fie el si lamborghini fara modificari mai bine sta acasa.
Ori sunt curse ori ...

Hooya1985 22-07-06 17:17

Quote:

Originally Posted by Lucian
Eu nu stiu ce sa zic ... cert e urmatorul lucru - organizatorul este suveran. El face legile. Daca nu-ti plac legile nu esti obligat sa te inscrii . Cunosc persoane care plang ca Pepy ar trebui mutat la E si asta in situatia in care el are 199,6 cai .

Eu nu am nimic cu organizatorul ci vreau sa se calculez corect peste tot nu la mine si nu merg pe premiza "sa moara si capra vecinului" dar daca numai eu sunt vazut ca am 0.64 in plus nu mi se pare corect deloc.
Asta ma deranjeaza pe mine.
Iar cu legile si inscrisu mi se pare ca esti cam rautacios

Quote:

Originally Posted by SEBASTIAN
Te certi singur nu cu mine!

Esti rautacios ca nu ma cert ci doar ne contrazicem pe un lucru .
Si inca o chestie de ce ai tu impresia asta ca am fost singurul cu 74 kw care a participat la A?

SEBASTIAN 22-07-06 18:16

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Nici macar eu am espus un punct de vedere doar.
Nu ma cert nu ma contrazic.

Lucian 22-07-06 19:29

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Quote:

Originally Posted by Hooya1985
Eu nu am nimic cu organizatorul ci vreau sa se calculez corect peste tot nu la mine si nu merg pe premiza "sa moara si capra vecinului" dar daca numai eu sunt vazut ca am 0.64 in plus nu mi se pare corect deloc.
Asta ma deranjeaza pe mine.
Iar cu legile si inscrisu mi se pare ca esti cam rautacios


Esti rautacios ca nu ma cert ci doar ne contrazicem pe un lucru .
Si inca o chestie de ce ai tu impresia asta ca am fost singurul cu 74 kw care a participat la A?

Rautacios eram daca spuneam ca sincer ai putea sa intri la B . Toata lumea stie cum trage masina ta si .... unii stiu chiar si ce modificari ai . Adik hai sa o luam altfel ... cu tine la A ce alte masini mai au sanse ? :rolleyes2 Eu chiar nu inteleg de ce nu intrii tu la B si sa fortezi acea mutare si a celor cu 131 la C .

Bubu_021 22-07-06 20:30

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
anul trecut la cursa extreme speed show, m-am inscris la grupa A, desi in talon am fix 74 kw, si stiam ca fac 100.64 cp.
chestia a fost la limita pana acum cand s-a pus problema asta.
grupele erau specificate la urmatorul mod :
A1 - pana in 75 cp
A - 76 cp - 100 cp
B - 101 cp - 130 cp
etc.

deci conform acestor grupe anuntate eu eram intre A si B, si am zis sa intru la A deoarece acei 0.64 cp nu mai existau demult (cam imediat dupa ce masina a iesit pe poarta fabricii), plus uzura de 18 ani a motorului mai scade si aia vrei 10-15 cp, iar in starea in care era masina la data acelei curse am alergat cu aproximativ 50-55 cp (probleme la instalatia de injectie), deci sincer nu m-am simtit deloc cum ca as fi fortat grupa, stiam ca nu prea am cum sa bat pe careva dar mi-era dor de o cursa.

e bine ca s-a pus punctul pe i, pentru ca problemele care deranjeaza uneori e bine sa fie discutate si sa se ajunga la o concluzie inainte de a da nastere unor certuri ulterioare.

Lucian 23-07-06 00:56

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Eu sunt curios cat de contestat va deveni masina mea. De la 1 august voi avea nitro si conform spuselor lui Sebastian ... voi ramane tot la B . Cum ? Pai stock x coeficientul mai mare dintre nitro si turbo . Una peste alta contestatii vor fi mereu ... mai ales in cazul lui YDT el castigand mereu grupa si existand acei 0.x cai de care lumea sa se lege .

SEBASTIAN 23-07-06 01:32

Tot ce am spus este valbil atat timp cat regulamentul nu sufera modificari.
Exista totusi o prevedere prin care poti fi contestat.........

..........Sau chiar doua.

zGb 23-07-06 05:26

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Quote:

Originally Posted by Lucian
cu tine la A ce alte masini mai au sanse ? :rolleyes2

pai nici inainte nici o masina nu avea sanse la A impotriva lui ca erau pana-n 100 de cai el are de fabrica 101 + flash deci vreo 130...

geo gresesti...nu conteaza calculele ci conteaza cum declara producatorul masina...din pacate pt tine este declarata peste tot 1.9 tdi 101cp...cel de 130cp nu e declarat nicaieri 131cp, ci 130cp...nu stiu daca asta e un argument pentru LR dar oricum pe mine personal nu ma intereseaza in ce grupa ma baga ca oricum o sa ma dau la B,C si D probabil in cazul in care este posibil sa merg la mai multe grupe

SEBASTIAN 23-07-06 06:45

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
La cursele LR masina poate fi inscrisa in grupa minima, mai sus optiunea apartine propietarului insa nu are voie decat intr-o grupa.

yknot 23-07-06 06:59

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Quote:

Originally Posted by Lucian
Eu sunt curios cat de contestat va deveni masina mea. De la 1 august voi avea nitro si conform spuselor lui Sebastian ... voi ramane tot la B . Cum ? Pai stock x coeficientul mai mare dintre nitro si turbo . Una peste alta contestatii vor fi mereu ... mai ales in cazul lui YDT el castigand mereu grupa si existand acei 0.x cai de care lumea sa se lege .

asa foarte bine imi pot pune si eu nitro si dupa parerea ta sa raman la grupa b..... dupa cum bine stii motorul meu a fost la baza aspirat!
dar eu nu prea sunt adeptul azotului... deocamdata ;)

BASU 23-07-06 13:51

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
in mod normal trebuia sa fie 74 kw la B si 96 kw la C
eu asa am votat
dar nu inteleg de ce pana acum nu sa vorbit de chestia asta???
daca pana acum au fost 74 kw in talon la A si 96 Kw la B de ce sa se schimbe tocmai acum?
stiti unde o sa se ajunga? inainte sa te inscri cu masina la cursa, o sa fie acolo pe aeroport prezentie baietii cu DYno mobil
si se va masura fiecare masina inainte de cursa, iar dupa rezultatul pe dyno se va face incadrarea in grupe
pai e corect asa? eventual sa aducem si un cantar sa o cantarim, ca nu putem pune un R5 de 140cai pe dyno si 800kg langa un golf de 160cai si 1300kg, pt ca e clar cine bate
de ce se fac grupe doar dupa putere? si nu se fac grupe in functie de raportul putere/greutate trecute in talon? nu ar fii asa cel mai corect pentru toti?
a fost doar parerea mea, sper ca nu am deranjat pe nimeni.

UniculSGM 23-07-06 15:03

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Fiecare trebuie sa se inscrie unde trebuie,conform regulamentului. Unii sunt vanatori de premii, unii vin din placere. Eu unul am venit la cursele legale mereu din placere, pt spectacol, nu sa castig.

Mereu m-am dat la grupa B cu DACIA BERLINA, unde nu am sanse niciodata sa ajung pe un "podium"

Satisfactia de a invinge masini mult mai puternice,cu DACIA care valoreaza pana in 2000E, este mai mare decat orice premiu material.

yknot 23-07-06 18:55

adevar ai grait coane fanica :) (B-34-SGM)
--------------------------

Quote:

Originally Posted by BASU
in mod normal trebuia sa fie 74 kw la B si 96 kw la C
eu asa am votat
dar nu inteleg de ce pana acum nu sa vorbit de chestia asta???
daca pana acum au fost 74 kw in talon la A si 96 Kw la B de ce sa se schimbe tocmai acum?
stiti unde o sa se ajunga? inainte sa te inscri cu masina la cursa, o sa fie acolo pe aeroport prezentie baietii cu DYno mobil
si se va masura fiecare masina inainte de cursa, iar dupa rezultatul pe dyno se va face incadrarea in grupe
pai e corect asa? eventual sa aducem si un cantar sa o cantarim, ca nu putem pune un R5 de 140cai pe dyno si 800kg langa un golf de 160cai si 1300kg, pt ca e clar cine bate
de ce se fac grupe doar dupa putere? si nu se fac grupe in functie de raportul putere/greutate trecute in talon? nu ar fii asa cel mai corect pentru toti?
a fost doar parerea mea, sper ca nu am deranjat pe nimeni.

ok, hai sa facem grupe si pe nr de supape, si pe maparile calculatoarelor, pe ambreiaje, pe pistoane etc....
si daca tot este sa vorbim de alte incadrari, acum la modul serios, cea mai corecta este cea cu sesiune de calificari, insa presupune suport tehnic si material mult mai mare pt puterile noastre

Bubu_021 23-07-06 19:36

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
sau pe capacitatea cilindrica, asa se vede care scoate mai mult din motor.

yknot 23-07-06 21:30

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Quote:

Originally Posted by Bubu_021
sau pe capacitatea cilindrica, asa se vede care scoate mai mult din motor.

o iau ca pe o gluma ;)

Hooya1985 24-07-06 02:02

Quote:

Originally Posted by zGb
pai nici inainte nici o masina nu avea sanse la A impotriva lui ca erau pana-n 100 de cai el are de fabrica 101 + flash deci vreo 130...

geo gresesti...nu conteaza calculele ci conteaza cum declara producatorul masina...din pacate pt tine este declarata peste tot 1.9 tdi 101cp...cel de 130cp nu e declarat nicaieri 131cp, ci 130cp...nu stiu daca asta e un argument pentru LR dar oricum pe mine personal nu ma intereseaza in ce grupa ma baga ca oricum o sa ma dau la B,C si D probabil in cazul in care este posibil sa merg la mai multe grupe

Scuza-ma ca iti zic dar producatorul,adica VW zice 74kw=100cp.Daca incepem sa calculam reiese 100.64.
La fel este si in cazul tau 96 kw =130 cp asa zice producatorul dar de fapt sunt 130.56.
Iar 101 si 131 gasm doar pe mobile atat.
Daca vreti ne intalnim cu toii si vin cu argumente si dovezi sa vezi ca producatorul vede 74 kw =100 cp
Pana acum am intrat in A .Inca de la prima cursa la asta ma refer cum si tu ai intrat la B .Deodata se schimba situatia si nu e deloc corect.
Asta e parerea mea.
Astept decizia finala si asa va ramane si pentru mine.
ZGB,tie ti se pare normal eu sunt sa intru in B cu 0.64 in plus si la tine sa fie normal adica 96kw=130cp?Zii parerea ta sincera.
------
Sebastian ,o singura intrebare am ,pe cine deranjez?
Deodata ati sarit pe mine asa fara sa fac nimic.
Daca nu deschideam subiectu de legala nimeni nu zicea nimic.
Pana la urma daca eram stock fara resoftare era bine ,totul frumos.
Daca am facut o resoftare gata nu e bine,mai sunt TDI-uri de 74 kw in tara de ce nu ma bat?
Nu e acelasi motor?A fost si Fabia Combi tot de 74 kw tdi si am castigat de ce nu incercati sa ma scoateti cu ajutorul unei masini?
De ce trebuie sa aruncati cu pietre in mine ca fac ca dreg.
Trebuia sa ma puneti de la inceput in B ,nu acum .Am fost la 8 legale si am fost la A .
Acum ce s-a schimbat??

Achim 24-07-06 02:18

Quote:

Originally Posted by Bubu_021
sau pe capacitatea cilindrica, asa se vede care scoate mai mult din motor.

da da da... asa zic si eu :D

Quote:

Originally Posted by basu
si se va masura fiecare masina inainte de cursa, iar dupa rezultatul pe dyno se va face incadrarea in grupe
pai e corect asa? eventual sa aducem si un cantar sa o cantarim, ca nu putem pune un R5 de 140cai pe dyno si 800kg langa un golf de 160cai si 1300kg, pt ca e clar cine bate
de ce se fac grupe doar dupa putere? si nu se fac grupe in functie de raportul putere/greutate trecute in talon? nu ar fii asa cel mai corect pentru toti?

nu mi se pare combinatie asa ca pana la urma fiecare munceste sa isi faca masina mai usoara... asa ca nu mi se pare normal sa se ia si dupa greutate ca deja nu mai e nici o cursa aia... in schimb ideea cu fisele de dyno e mai ok... da' totusi si asta e usor utopica ;)

iar acum sa o luam pe aia buna...

d c se discuta pe topicul asta?! pey parerea mea e ca din cauza faptului ca Geo (YDT) cu ai lui 74 kw (care dupa mine sunt clar mai mult de 100 de cp) castiga de cele mai multe ori grupa... si asta nu ar fi o kestie atat de prapastioasa... da' toti stiu ca Geo tot munceste sa isi faca masina si mai competitiva si asa ca deja incepe sa dispara "dramatismul" grupei A... lumea se bate pt locurile 2, 3... acum sincer, nu ar fi asa o tragedie sa concurezi la grupa B, poate aici vei avea noi adversari de la care dak iei bataie te vei ambitiona sa urci si mai sus si tot asa...
e adevarat ca e putin bizar ca pana acum a fost incadrat la A... si aici cre' ca Sebastian a gresit, fiindk de cand a venit la prima legala ar fi trebuit sa ii spuna "tu intrii la B fiindk ai 100,xx cp" si aia era... acum nu se mai ajungea la polemica asta...
inca o "problema" a topicului... acum dak Geo cu al lui VW TDi se vede mutat o grupa mai sus... se gandeste ca si FMM (ZgB) cu ai lui 130,xx cp tot de pe VW TDi sa fie cu o grupa mai sus... si dak dupa acelasi calcul care se aplica in cazul lui YDT indica faptul ca si FMM depaseste pragul de cp, atunci mi se pare normal... dar totusi Geo, a remarcat cineva pe aici faza cu "capra vecinului" si are putina dreptate... trebuia putina diplomatie...

oricum... raman la parerea mea si anume ca amandoua masinile ar trebui urcate o grupa mai sus. in asa fel nu o sa existe discriminari si in plus nu as spune asta dak nu as stii ca ambele masini sunt competitive la grupele C si respectiv D...

alta treaba, Sebastian a spus ca la LR nu e voie ca o masina sa participe la doua grupe... da' din cate imi amintesc R5 GT (KWX) a facut asta o data... (s-ar putea sa ma insel si in cazul asta imi cer scuze anticipat, da' s-ar putea sa am si dreptate)...

plus inca o chestie... nu mi-a rasp nimeni de ce la cursa organizata de Xtreme Constanta in colaborare cu MR si NSL de 1 Mai YDT-ul a fost in aceiasi grupa cu AlecsM cu Megane 1.9 DCi (115 cp... park)

Lucian 24-07-06 02:41

Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Quote:

Originally Posted by yknot
asa foarte bine imi pot pune si eu nitro si dupa parerea ta sa raman la grupa b..... dupa cum bine stii motorul meu a fost la baza aspirat!
dar eu nu prea sunt adeptul azotului... deocamdata ;)

Pai si ce te opreste ? Sau care e ideea postului ca nu am prins-o ... eu sunt adeptul nitroului pt ca am vazut si simtit efectul .

Hooya1985 24-07-06 02:52

Quote:

Originally Posted by Achim
iar acum sa o luam pe aia buna...

d c se discuta pe topicul asta?! pey parerea mea e ca din cauza faptului ca Geo (YDT) cu ai lui 74 kw (care dupa mine sunt clar mai mult de 100 de cp) castiga de cele mai multe ori grupa... si asta nu ar fi o kestie atat de prapastioasa... da' toti stiu ca Geo tot munceste sa isi faca masina si mai competitiva si asa ca deja incepe sa dispara "dramatismul" grupei A... lumea se bate pt locurile 2, 3... acum sincer, nu ar fi asa o tragedie sa concurezi la grupa B, poate aici vei avea noi adversari de la care dak iei bataie te vei ambitiona sa urci si mai sus si tot asa...
e adevarat ca e putin bizar ca pana acum a fost incadrat la A... si aici cre' ca Sebastian a gresit, fiindk de cand a venit la prima legala ar fi trebuit sa ii spuna "tu intrii la B fiindk ai 100,xx cp" si aia era... acum nu se mai ajungea la polemica asta...
inca o "problema" a topicului... acum dak Geo cu al lui VW TDi se vede mutat o grupa mai sus... se gandeste ca si FMM (ZgB) cu ai lui 130,xx cp tot de pe VW TDi sa fie cu o grupa mai sus... si dak dupa acelasi calcul care se aplica in cazul lui YDT indica faptul ca si FMM depaseste pragul de cp, atunci mi se pare normal... dar totusi Geo, a remarcat cineva pe aici faza cu "capra vecinului" si are putina dreptate... trebuia putina diplomatie...

oricum... raman la parerea mea si anume ca amandoua masinile ar trebui urcate o grupa mai sus. in asa fel nu o sa existe discriminari si in plus nu as spune asta dak nu as stii ca ambele masini sunt competitive la grupele C si respectiv D...

alta treaba, Sebastian a spus ca la LR nu e voie ca o masina sa participe la doua grupe... da' din cate imi amintesc R5 GT (KWX) a facut asta o data... (s-ar putea sa ma insel si in cazul asta imi cer scuze anticipat, da' s-ar putea sa am si dreptate)...

plus inca o chestie... nu mi-a rasp nimeni de ce la cursa organizata de Xtreme Constanta in colaborare cu MR si NSL de 1 Mai YDT-ul a fost in aceiasi grupa cu AlecsM cu Megane 1.9 DCi (115 cp... park)

Pentru ca grupa B era 90 cp -115 cp de asta a fost cu mine in grupa.

Quote:

Originally Posted by Lucian
Pai si ce te opreste ? Sau care e ideea postului ca nu am prins-o ... eu sunt adeptul nitroului pt ca am vazut si simtit efectul .

Si eu sunt incantat de nitro dar pe diesel nu merge :)

Achim 24-07-06 02:54

Quote:

Originally Posted by Hooya1985
Pentru ca grupa B era 90 cp -115 cp de asta a fost cu mine in grupa.

ok... got it... my bad...

da' stim ca si Alecs pe bune ar fi trebuit sa fie o grupa mai sus da' tocmai ca sa fie "competitiv" a ramas in asta ;)

Quote:

Originally Posted by Hooya1985
Si eu sunt incantat de nitro dar pe diesel nu merge :)

recomand injectie de carbuni sau pacura :))


All times are GMT +2. The time now is 10:01.

- Copyright 2024 4Tuning