Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Forumul Participantilor la Curse (https://forum.4tuning.ro/223-forumul-participantilor-curse.html)
-   -   Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw (https://forum.4tuning.ro/223-forumul-participantilor-curse/20835-incadrare-grupe-74-kw-96-kw.html)

Hooya1985 21-07-06 18:17

Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw
 
Ma tot cert cu Sebastian si mi se spune ca daca am 74 kw in talon reiese rotunjit 101 cp.
La 96 kw nu ar trebui sa se rotunjeasca?96kw = 131cp

Va rog spuneti-mi si mie cum e normal sa raman la A? sau sa ma mut la B?
96 kw in talon in ce grupa ar trebui sa intre daca ar fii normal?La B sau la C?
Astept cu nerabdare parerile voastre

zappi 21-07-06 18:23

Re: o problema am si eu
 
daca te-ai muta tu, ar trebui sa se mute cam toata lumea care probleme de genul asta!!! parerea mea e ca ar trebui sa nu se modifice nimic!!! cine vrea sa se mute cu o grupa mai sus sa o faca singur, nu sa fie obligat de alti!!

Achim 21-07-06 18:24

Re: o problema am si eu
 
ba stii ca tin cu tine si esti "fratele meu"... da' pana la urma dak inmultesti cu 1.36 (cum am invatat eu ca se face) ar avea 100.64 de cp, deci esti cu o grupa mai sus...

iar dak se adopta masura aceasta e perfect normal sa se tina cont si de cealalta... 96 kw = 131 cp...

si inca o nelamurire de-a mea... AlecsM (cu Megane-ul 1.9 DCi) are 115 cp de fabrica (parca), iar la cursa de 1 Mai ati fost in aceiasi grupa... deja nu mai inteleg nimic...

p.s.: sper sa nu fiu acuzat de impartialitate :( kiar incerc sa judec la rece situatia si sa dau dovada de fair-play fiindk nu as avea nici un alt interes...

beuionut 21-07-06 18:24

Re: o problema am si eu
 
Adevarul este ca ,,cu 0,60 cp aia care sunt peste 100cp poti sa faci shi multe!!!!!!!!!!!
Daca se muta YDT logic este sa se mute shi restul de mashini care au rotunjit 101,,131,,etc!!!!!!!!

Achim 21-07-06 18:25

Re: o problema am si eu
 
hai sa fim seriosi ca nici un diesel care vine la curse nu mai are fix acei 100.64 de cp... deci nici YDT-ul nu sta in aia 0.64...

Hooya1985 21-07-06 18:27

Quote:

Originally Posted by Achim
ba stii ca tin cu tine si esti "fratele meu"... da' pana la urma dak inmultesti cu 1.36 (cum am invatat eu ca se face) ar avea 100.64 de cp, deci esti cu o grupa mai sus...

iar dak se adopta masura aceasta e perfect normal sa se tina cont si de cealalta... 96 kw = 131 cp...

si inca o nelamurire de-a mea... AlecsM (cu Megane-ul 1.9 DCi) are 115 cp de fabrica (parca), iar la cursa de 1 Mai ati fost in aceiasi grupa... deja nu mai inteleg nimic...

p.s.: sper sa nu fiu acuzat de impartialitate :( kiar incerc sa judec la rece situatia si sa dau dovada de fair-play fiindk nu as avea nici un alt interes...

Eu vreau sa fiu corect urc in B dar sa urce si cei cu 131 in C si mi se fair-play.
Eu unul asa vreau sa fiu in B si in c sa urce 96 kw

Quote:

Originally Posted by Achim
hai sa fim seriosi ca nici un diesel care vine la curse nu mai are fix acei 100.64 de cp... deci nici YDT-ul nu sta in aia 0.64...

Tocmai asta am precizat si eu dar sa fie lege pentru toti

zappi 21-07-06 18:31

Re: o problema am si eu
 
pai gata ma, daca se muta YDT-ul la B, restu' sa urce si ei!!! asa e normal!!!

Hooya1985 21-07-06 18:31

Re: o problema am si eu
 
Quote:

Originally Posted by beuionut
Adevarul este ca ,,cu 0,60 cp aia care sunt peste 100cp poti sa faci shi multe!!!!!!!!!!!
Daca se muta YDT logic este sa se mute shi restul de mashini care au rotunjit 101,,131,,etc!!!!!!!!

Deci mi se pare normal sa ne luam dupa un Catalog Auto de specialitate ,nu dupa ce zice unu altu.
MOmentan nici unul nu stie cu cat se masoara.
Eu zic ca am 100 cp.Porsche Romania asa spune ,deci cred reprezentanta spune bine nu Sebastian.

200SX 21-07-06 18:41

Am votat
100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (100-130)


exista pe undeva specificat ca 100CP e grupa A si 101CP e grupa B si la fel la toate limitele de grupa

,dar nu am vazut eu personal pe nicaieri ceva clar refritor la masinile ce au intre 100 si 101 CP (analogie si la celelalte grupe), iar cum 130.56 CP au fost incadrati la grupa de 100-130 (unde oricum au batai de cap cu R5-urile) am considerat ca e corect sa votez ca si masina cu 100.64CP sa fie incadrata la grupa 75-100CP si cea de 130.56 sa raman unde este

PS: nu ar merge mutat in zona unde pot vota doar participantii la curse ?
ca sa nu fie votul influentat

Hooya1985 21-07-06 19:13

Quote:

Originally Posted by 200SX
PS: nu ar merge mutat in zona unde pot vota doar participantii la curse ?
ca sa nu fie votul influentat

BA DA
UNDE?
CUM?

Repet inca o data
74 x 1.36 = 100.64
96 x 1.36 = 130.56
Astept parerile voastre

CuzKo 21-07-06 20:24

Re: o problema am si eu
 
nu ai cum sa faci asa...

100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (100-130)

k asta ar insemna ca cei cu 100 cp sa fie si in a si in b deci.... normal ar fi:

100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (101-130)

kiar dak ai 100.(9)... tot in a esi.. deci am votat ca geo sa ramana la A

yknot 21-07-06 20:45

Re: o problema am si eu
 
peste 100.00 cp la b, iar peste 130.00 cp la c
daca e regula, regula sa fie!

lascarica 21-07-06 20:51

Re: o problema am si eu
 
Din punct de vedere matematic ,mi se pare corect cum am votat (B si C)...ambele depasesc cu peste jumatate de unitate,limita iar daca clasele sunt facute luand ca unitate etalon CP si nu Kw...asta e situatia corecta.
Iar prin prisma performantzelor si a .."batailor de cap cu.."X masina, fiecare vine cu ce are,asta-i situatia...si mie mi-ar place sa am cu ce sa-l inving pe Pepy,dar daca n-am,....ma agit si io in acvariul meu,nu incerc sa ma dau la pestii rapitori,chiar daca-s aparent la fel de mari ca mine;)
Parerea mea;)

needBrain 22-07-06 02:19

Re: o problema am si eu
 
74kw grupa A
96kw grupa B

Achim 22-07-06 04:03

Re: o problema am si eu
 
Quote:

Originally Posted by CuzKo
nu ai cum sa faci asa...

100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (100-130)

k asta ar insemna ca cei cu 100 cp sa fie si in a si in b deci.... normal ar fi:

100.64 CP grupa A (75-100)
130.56 CP grupa B (101-130)

kiar dak ai 100.(9)... tot in a esi.. deci am votat ca geo sa ramana la A

aici nu sunt de acord q tine...

in alta parte poate sunt :p glumeam ;)


All times are GMT +2. The time now is 21:12.

- Copyright 2024 4Tuning