Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
10 Attachment(s)
Deci in sfarsit imi fac timp si de ea , 1,6 TDCI 66KW / 90HP, ACUM ARE 87000 KM , nu are dotari , decat de fabrica , personal eu consider celelalte optionale mofturi .
Ce se intampla , as dori sa stiu daca se poate face un upgrade de turbo , sau cel putin o turbina cu geometrie variabila de pe focusul cu 109 hp , Acum daca spun ceva gresit nu o luati in nume de rau , tehnic vorbind sunt cam varza , dar ma descurc totusi , fata de alti 'mecanici'. Am facut cateva schimbari si la interior si la exterior dar va las pe voi sa va dati seama . |
7 Attachment(s)
Modificari aduse : Jante pe 16" , Bi-xenon , Grile modificate, Player schimbat Pioneer deh-p80-mp cu 6,5 v preout, statie hifonics titan 600watt rms , pioneer tsw-307-d4 400watt rms , si mai urmeaza............
bara fata de st , si bara spate de sedan 2008 sau mai nou pt ca la aia mere pus difuzor de aer , si un tips frumos si gata . Acum astept parerile si sfaturile voastre !!!:D PS: urmeaza un upgrade la audio .... |
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
Nici o parere nimic?
|
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
Quote:
poti sta in masina ca eu nu puteam dc il dadeam la maxim. schima pleyerul........ bafta liviu mai am cativa ani sa vad si eu live, sti tu. salut |
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
frumoasa sa o stapanesti sanatos !
|
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
Salut Livyooo,
Ai aflat ceva despre upgrade-ul la turbo? Am si eu acelasi model si m-ar interesa. Mersi |
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
Quote:
|
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
va multumesc pentru sfaturi , nus ce sa intamplat de nu am vazut posturile , de maine sper sa imi ajunga bara spate de sedan din 2009 , vreau sa ii modific partea de la baza, o sa vin cu poze pe parcurs , in partea din fata m-am hotarat , o sa modific bara stock , in primul rand vreau sa scap de locurile pentru proiectoare , vreau sa le astup , sa integrez prelungirea in bara, adica sa se vada dintr-o singura bucara si sa ramana o singura gaura mare in fata la intercooler acolo , gen rs , dar mai bn las pozele sa vorbeasca cand o sa ma apuc de ea , saptamana asta sper sa pot , sunt cam incurcat pt ca sunt si in sesiune la facultate :oops: damn! da imi fac timp.
va multumesc inca odata si orice sfat este bine venit ! RESPECT8) |
3 Attachment(s)
Astazi am fost si am luat bara , am avut o tentativa de a o monta sa vad cum cade pe masina dar a inceput ploaia , si am fost nevoit sa renunt DAMN:x.
Dar nu-i nimic si maine e o zi!:lol:, poate ma apuc si de lucrat cu fibra........ sa speram, cu cat mai repede cu atat mai bine....... RESPECT8) Si era sa uit masina are si folii montate 100% luneta si laterale spate8) |
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
MTX alea cred ca scutura noroiul de sub praguri ... sa vedem bara :D...
|
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
Am renuntat la Mtx , nu l-am mai pus ca mi-a fost lene sa i mai fac incinta , da merge si pioneeru , e ok momentan , vroiam sa bag un gz de 1000 rms, sa vedem cum stam cu finantele , poate poate , bara am vrut sa o montez astazi dar din nou nu am reusit , problema e ca masina nu sta prea mult pe loc , si pur si simplu nu am putut, dar daca zilele astea nu o montez innebunesc , oricum am spus nu va ramane stock bara , o sa i fac mici modificari , nu rau , da o sa fie ok 8). ab astept sa ma apuc de ea !!!!
RESPECT8) |
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
7 Attachment(s)
AAAAAA, CE AM FACUT IN ULTIMELE 24 DE ORE ................. POZE...:lol:
|
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
imi place ce ai facut pana acum la masina, spor la treaba in continuare. in caz ca nu te-ai apucat sa modifici bara fata am eu o bara ceva in genul cum vrei tu(din cate am inteles). iti las un link sa o vezi iar daca iti place da-mi un semn. http://www.focus-gallery.de/content/...tansicht&view=
|
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
Quote:
|
Re: Ford Focus MK2 Sedan 1.6 TDCi
ok, no problem :-). si eu am o bara clean de ST, cam intr-o luna intra si masina mea la modificari, o asteapta si o vopsea mai speciala :D.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:06. |
- Copyright 2024 4Tuning