'92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
9 Attachment(s)
Va prezint achizitia mea de suflet, dupa cum spune titlul este o mica honda eg6 :lol: , masina este in stare buna, are serpisorii de inox (nu stiu ce firma :?::!:), filtru de aer BMC in cutie, fise OBX.
Trebuie revigorata putin si anume, de schimbat garnitura la solenoidul vtec plus garnitura la IACV, prima a venit astept dupa a doua :rolleyes2 . Planuri pe viitor ar cam fi ele multe :twisted: insa prioritatea este pe moment acum, adica taxa de inmatriculare, zilele astea aflu nr de omologare de la RAR :shock: :D Poze: |
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
Bine-ai venit pe aici prin zona felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea fara probleme "jdm" ii de kilometrii
|
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
sa ai parte de ea prietene... ;)
|
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
Frumoasa achizitie ;)
|
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
multumesc de urari :D, se merita sa dau jos catalizatorul inainte de a pune o evacuarea cap coada mai mare ? (ma bate curiozitatea pana fac evacuarea toata :lol: )
|
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
Sa te bucuri de ea. Apropo de intrebare, cred ca o sa-ti raspunda cei mai experimentati.
|
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
nu merita, sincer..mai bine faci treaba cap-coada..galeriile le ai, golesti catalizatorul....eu as face teava pana la capat(preferabil de 60 mm, nu mai mare) + o finala ceva mai de japoneze (la combinatia asta o sa pierzi unpic de cuplu+suna mai tare) sau golesti tot cataliz, pastrezi intermediara si pui o finala! Eu iti recomand prima varianta ! acum mai vezi si tu ce si cum! bafta man!
LE: ai uitat sa scrii ca ai bujii NGK IRIDIUM! |
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
frumoasa masina sa ai grija de ea 8)
|
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
Zic si eu......,inainte de registru nu umbla la evacuare ,cu atat mai mult la cat ,dupa poti face ce vrei si da se va simtii mai bine si doar cu catalizatorul scos ,insa de preferat inox 60mm si o finala INVIDIA ,JSRACING ,TANABE vezi tu .
|
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
Mersi de urari inca o data, astazi am schimbat garnitura la solenoidul vtec, am uitat sa fac o poza la cea veche, era tare coapta :( acum ramane sa vad daca mai da ulei pe langa :rolleyes2
@ milad, am uitat sa specific si bujiile si acum nu mai am functia de edit :-), imediat dupa ce fac weight reduction la fisc o sa fie teava cap-coada inox 60mm, ma batea gandul sa scot catalizatorul, dar decat sa fac o treaba care nu prea se merita prefer sa mai astept putin sa o fac cum trebuie ... :rolleyes2 @ giany_tm, am terminat cu Rar'ul, mi s-a spus ca dureaza o zi doua pana le vine nr de omologare european, referitor la o finala clar va fi una de aceeasi nationalitate ca masina :twisted: Apropo de Rar, ei au ramas surprinsi cand au vazut cati kw are motorul de 1.6 :) iar eu am ramas surprins cand i-am vazut pe baieti cu ruleta, ghici ce faceau, masurau ecartamentul si ampatamentul masinii :)) naiba stie pt ce :?::!: |
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
asa mi-au facut si mie la masina la rar.
ti-au masurat pentru ca in breif sunt trecute informatiile astea si probabil ca difera la alte modele ale aceleasi caroserii :) |
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
Quote:
|
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
superba masinutaa ! :)
pot sa te intreb cat ai dar pe ea? daca nu vrei sa faci public pretul da-mi un PM mersi |
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
foarte tare masinuta
8) |
Re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v VTI (B16A2)
sa o stapanesti sanatos andrei
|
All times are GMT +2. The time now is 08:29. |
- Copyright 2024 4Tuning