Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Talcioc (https://forum.4tuning.ro/79-talcioc.html)
-   -   vand telefoane (https://forum.4tuning.ro/79-talcioc/200771-vand-telefoane.html)

CLO2DCB 26-07-10 19:07

vand telefoane
 
6 Attachment(s)
vand 2 telefoane in stare perfecta de functionare:
1.Sharp gx29 impecabil cu carcasa originala nota 9.9/10 - 80 lei
2.Sony Ericsson k310i nota 8.5/10 - 50 lei
Ambele telefoane au acumulatori si incarcatoare.

CLO2DCB 01-08-10 11:22

Re: vand telefoane
 
sus sus sus
PS: la sony se adauga un cablu de date nefolosit

CLO2DCB 03-08-10 21:47

Re: vand telefoane
 
Quote:

Originally Posted by CLO2DCB (Post 3556366)
sus sus sus
PS: la sony se adauga un cablu de date nefolosit

sus sus sus pe culmea mica...

CLO2DCB 05-08-10 22:32

Re: vand telefoane
 
valabil doar sharp-ul

CLO2DCB 07-08-10 21:59

Re: vand telefoane
 
5 Attachment(s)
se mai adauga si un samsung d900i la pretul de 110 lei la cutie cu cablu de date incarcator si casti.Nota 9.5 / 10

CLO2DCB 11-08-10 04:41

Re: vand telefoane
 
SUS CU ELE CA-I PACAT...

CLO2DCB 14-08-10 14:06

Re: vand telefoane
 
VALABIL DOAR SAMSUNGUL

CLO2DCB 19-08-10 21:36

Re: vand telefoane
 
SUS SAMSUNGUL

Notă moderator:
Lasă date de contact!

CLO2DCB 26-08-10 23:55

sus cu samsungul

DATE DE CONTACT :
-tel. 0732.09.09.46
-id mess. style_waly_90

up up up

CLO2DCB 30-08-10 23:30

Re: vand telefoane
 
SOOOS


All times are GMT +2. The time now is 08:42.

- Copyright 2026 4Tuning