modificare turbina la logan 1,5 dci
salut membrilor dupa acest forum si as vrea sa ma adresez cu intrebari pentru a obtine sfaturi , nu am cunostinte asa mari dar mi-am bagat nasul si am incept sa pricep unele lucruri ... as vrea sa pun o turbina cu geometrie variabila pe 1,5 dci 65cp si un intreculer .. intrebarea este daca duce motorul /daca suporta presiunea mai mare de aer bagata in admisie ?> va multumesc mult ....cu respect sorin ( just_pericle)
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
din moment ce exista si 1.5 dci 85 cp probabil merg facute ceva modificari :rolleyes2
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
nu stiu cel de 85 cp ce turbina are . daca este cu geometrie fixa sau variabila ....tocamai de aceea am intrebat ...si ma gandeam cel mai mult la afectarea motorului cu ceva ...ms ptr raspuns intr-un fel m-ai incurajat ..;)
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
mai este motorul de pe duster 1.5 dci 105 cp .. din turbina este toata treaba cred :idea: acum asteptam pe cineva care stie sigur ce si cum 8)
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
problema este ca eu am deja turbina masinii gripata "busita" iar acum pot achizitiona o turbina cu geometrie variabila de la cineva . la prinderea ei de galerie sar potrivi si ar functiona din toate punctele de vedere ..acum ma gandesc la presiunea care o scoate ea ,daca ar afecta la motor
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
7 Attachment(s)
cateva poze cu loganul meu care inca nu am terminate de lucru la el
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
Quote:
Văd că eşti prieten cu ro.maniak. Tu ai Dacia, nu Renault! |
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
da bre ....dar este Dacia Logan care are un motor de Renault ...tipul motoruli K9K ...motorul care se afla pe multe masini din gama Renault ....."inteligentule"
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
Si arpopo ...sunt prieten cu toata lumea care stie sa fie om ....nu cu intereasnti dastia ca tine care in loc sa ajute si sa dea sfaturi bune fac pe interesantii ....
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
scuze de limbaj ...dar sa sti ca eu chiar nu te-am deranjat cu nimic ....nu mai pun ca nu ti-am cerut tie vrun sfat anume ....am incercat doar sa fiu ajutat cu sfaturi si pareri nu sa fiu insultat ....
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
Ai nevoie si de injectoare cu debit mai mare te rup la bani si alea. Mai bine ii pui turb care trebuie ii faci un soft si aia e nu ti-ai ales masina de modif cu bani putini tot ce e renault e expensive rau la piese. Spor la lucru.
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
ms ....asta nu stiam ...banuiam eu ca va solicita injectoarele mai mult ....doar nu ca le va afecta chiar asa ....
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
nu stiu daca este real ...dar vad ca cine a facut asta nu a fost nevoie si de schimbarea injectoarelor .....;;Masina Dacia Logan DCI – Stadiul initial al proiectului
Am reglat, in aceeasi saptamana, doua Dacia Logan DCI de 65 CP, ambele cu intercoolere aftermarket si cu turbine mai mari Mitsubishi. Graficele de mai jos vorbesc singure. Graficul din stanga este cu masina cu turbina si intercoolerul si evacuarea montate si un flash facut la alta firma, apoi graficul pe care l-am facut noi cu Unichip. Graficul din dreapta este cu cealalta masina care initial scotea 111 CP cu turbina originala impinsa la maxim, evacuare si Unichip, al doilea grafic fiind cu turbina noua si scotand 120 CP . Rezultate Presiunea la care merg motoarele este de 1.5 bar, presiunea originala fiind de 0.9 bar. Turbina originala nu tine mai mult de 1.15 bar.'' |
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
Ai grave probleme de comportament amice.
Eu m-am adresat prieteneşte. Īn primul rānd tu ai venit pe secţiunea "Maşina mea" ca să īntrebi de "modificare turbina la logan 1,5 dci" aşa că mai cercetează. Eşti praf. L-ai făcut de rās pe prietenul tău ro.maniak, care chiar pare om serios. P.S. E bine că ştii şi tu la ce să foloseşti ghilimele, dar păcat că bunul simţ īţi lipseşte. |
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
imi cer scuze daca ti sa parut ceva deranjant din ce am vb eu ....tu te-ai adresat la mine fara sa ne cunoastem ci gesturi mistocaresti gen 'bre ... si care este problema unde ma aflu eu ...nu inteleg ...se vede in poze ce am facut si ca sunt la final ...eu zic sa nu mai fim asa irascibili . pacat ca vb si in numele altora ...
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
Eu m-am adresat prieteneşte şi am īncercat să nu pară observaţie.
Tocmai d-aia am spus şi 'bre. Ţie ţi se pare a fi mişto " 'bre"? Chiar dacă maşina ta are motor Renault, asta nu īnseamnă că este Renault. Şi trăbănţelele de prin '90 au avut motor de IFA sub licenţă VW, dar asta nu īnseamnă că sunt VW sau IFA. Chiar nu am vrut să fiu răutăcios sau să fac observaţie. Īmi pare rău dacă astfel ai perceput comentariul meu. |
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
ok.....poate am gresit ,si daca a fost chiar asa imi pare rau . sincer sunt si putin stresat cu turbina asta .;)
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
apropo ....tipul motorului K9K se afla si in prezent pe masini chiar si din 2009 ....doar ca este inbunatatit ...
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
pot sa te intreb ceva fara suparare?:) tie chiar iti place cum arata masina in momentul; de fata ?:|
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
momentan nu ,dar ...cel mai probabil in viitor sigur va fi un da ;)
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
bafta cu masina.am un amic in cluj care a modificat un logan 1.5 dci 65 de cai.a montat o turbina de mitsu unichip si soft la MASTERTUNER in bucuresti.am inteles ca si baietii de la DIMSPORT sunt talentati.a mai montat o instalatie de watermetanol si voila.gata loganul.era sa uit de un interculer ff mare si evacuare pe 65.din pacate a investit o caruta de bani dar se pare ca motorul acesta nu rezista in timp la asa ceva.spunea cineva mai sus ca nu ti-ai ales bine masina pt asemenea modificari.are dreptate.daca vcrei sa investesti in masina si sa ajungi la performante mari te sfatuiesc sa montezi un motor cu cutie si electronica de renault rs de 2000 turbo.prinderile sunt aceleasi,dar si in acest caz modificarile nu sunt asa de ieftine.
vad ca esti din constanta.trage o fuga pana in bucuresti si povesteste cu baietii de la MASTERTUNER sau DIMSPORT ,ei fiind in domeniu de atata timp sigur iti vor da un sfat mai bun decat mine.BAFTA |
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
interesant ce spui tu .....chiar foarte intresant si pe langa asa este si curios ....ma gandeam sa pun si un interculer mai mare ...ma refer la unu care este aproape cat radiatorul de apa ....sa vad ce va urma ....deocamdata astept turbina sa imi vina zilele astea
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
referiotor la turbina nu cred ca va fi mare diferenta ....turbina care se afla pe logan scoat undeva la 1,3 bari ...iar eu vreau sa pun o turbina care va fi undeva la aproape 2 bani ...nu mai mult
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
aici este masina neterimata ....adica mai am un procent de 30% sa ma apropii de final https://www.youtube.com/watch?v=66sAtMnzjrY
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
amice vezi ca ai gresit sectinea aici e de renault nu de dacia:evil:
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
Intercooler cat casa=LAG mai ales la un motor de 1.498dci. Intercoolerul are rolul de a uniformiza aerul care cuircula prin el, adica sa ai un volum de aer controlat din punct de vedere al temperaturi(Dureaza ceva pana o turezi sa creezi presiune in el mai ales de 1.5 bari acum mergi pe 0.9). Tare sunt curios daca vei ajunge la un rezultat cu masina asta.
|
Re: modificare turbina la logan 1,5 dci
acum si-a pus o turbina de lancia 2.5 luata tot de la un coleg de pe forum de aici. a reusit sa o faca sa mearga in parametrii, mie mi-se cam pare ca e cam multa presiune pt compresia care o are, si trebuie neaparat umblat si la soft. pe langa asta, cred ca ar trebui si niste injectoare cu debit mai mare, si un radiator de ulei, si mai multe :lol:, ca sa aiba performanta DAR intrebarea este: cat va rezista motorasul cu toate astea ? stiu deja aveti raspunsul in cap, mai bine veniti cu idei
|
All times are GMT +2. The time now is 02:42. |
- Copyright 2024 4Tuning