Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Scuterul meu (https://forum.4tuning.ro/604-scuterul-meu.html)
-   -   [My Moto Bike] MMTB (https://forum.4tuning.ro/604-scuterul-meu/185405-my-moto-bike-mmtb.html)

BASU 28-04-10 13:17

[My Moto Bike] MMTB
 
14 Attachment(s)
Salut,

Imi prezint si eu moto bicicleta sau MMTB :))
Despre ea pot sa va spun ca s-a nascut undeva in anii '90, a fost adusa de tatal meu din austria prin '93, eu pe vremea aia aveam cam 8 ani si pedalam pe un pegas mic pentru ca la asta nu aveam cum sa ajung la pedale sau ma intersectam des cu cadrul ei :D
Cum am crescut suficent sa pot merge pe ea, am observat ca are 18 viteze, peste multi ani cand au aparut si pe la noi MTB mai peste tot am observat ca a mea e chiar speciala, foaia cea mai mica este egala cu pinionul cel mai mare, sau foaie micutza si pinion imens, dai de 10 ori la pedale si mergi 2 metri :D
In general calitatea bicicletelor care se vand la noi acum este indoielnica iar batranica mea a trecut testul timpului.
Iniatial venise cu gume slick de sosea si aparatori fata spate + far si stop, intre timp au fost date jos si au fost schimbate gumele, aratand ca un MTB normal.
De cum am inceput sa merg pe ea, nu am mai lasat-o pana la 19ani cand am abandonat-o pe balcon si am ales sa merg cu masina.
Acum s-a intors roata, am abandonat masina in parcare :))
M-am apucat de bicicleta, dupa atatia ani de hibernare, i-am facut o revizie generala si dupa ce am adus-o la viata am hotarat sa pun un motor pe ea.
Intr-o saptamana ploioasa am reusit sa montez tot pe ea si acum este functionala.
Motorul este in 2timpi de 48cc de fabricatie chineza, si in ciuda locului de nastere, am vazut multi posesori de astfel de motoare in America si Australia cu multi km fara probleme. Vine in Kit complet gata de montat cu tot ce iti trebuie, adica : motor, caburator, toba, aprindere, bujie, lant, rola intinzator, pinion, rezervor, maneta ambreiaj, acceleratie, etc.
Ambreiajul este cu maneta, ca sa pornesti motorul pedalezi putin si dai drumul la ambreiaj.
Cu toate astea farmecul bicicletei ramane, la fiecare pornire a motorului, sau la fiecare plecare de pe loc pedalezi si apoi dai drumul la ambreiaj si cuplezi motorul.
Am parcurs deja cu ea peste 250km, motorul este inca in rodaj, dar totusi am testat si prinde 48km/h masurati pe GPS sau in paralel cu o masina.
Am optat pt motor pentru ca fac 20km zilnic - drumul pana la servici si inapoi, si la ora 7 dimineatza nu este prea interesant sa pedalez 40minute ca nebunu si sa ajungi transpirat la munca.
Cu motor ori ca este liber ori ca este bara la bara fac drumul pana la munca (10km) in 20minute.

Cateva date despre bicicleta
Cadru: Chromoly 4130 ( Carbon-Chromium-Molybdenum etc )
Jenti: SUMO 26x1.75 din duraluminiu
Pedale: Tracer din duraluminiu
Schimbator(maneta: SHIMANO EM
Schimbator(lant): SHIMANO
Cauciucuri: KENDA 26x1.95
Manete de frana: PROMAX
Frane: V brake
Aripi: BBB
Far: 3led-uri BBB + stop 5 leduri.
Portbagaj din duraluminiu

Date despre Motor:
UN CILINDRU, 2 TIMPI, RACIRE CU AER, 48 CC, ALIM. CU BENZINA
CURSA CILINDRU 40MM X 38 MM
APRINDERE APRINDERE ELECTRONICA (CDI)
PUTERE MAXIMA 1,68 KW/6000 RPM = 2,2 CP/6000 RPM
RAPORT COMPRESIE 6:1
RAPORT TRANSMISIE 18:1
CAPACITATE REZERVOR 2L
CONSUM 2L / 100KM
Kit-ul motor are 9kg.

Bicicleta cu tot cu motor si cu benzina in ea are undeva intre 17-20kg estimez eu pt ca inca n-am cantarit-o, dar o ridic cu o mana de jos.

Pentru mai multa miscare mai am o bicicleta dar nu este asa interesanta si mai mult pedalez pe role K2 Moto Speed.

Poze mai jos + film https://www.youtube.com/watch?v=OC3DIGIcyDA

rob3rt0 28-04-10 14:22

Re: My Moto Bike
 
Quote:

Originally Posted by BASU (Post 3317446)
Salut,

Imi prezint si eu moto bicicleta sau MMTB :))
Despre ea pot sa va spun ca s-a nascut undeva in anii '90, a fost adusa de tatal meu din austria prin '93, eu pe vremea aia aveam cam 8 ani si pedalam pe un pegas mic pentru ca la asta nu aveam cum sa ajung la pedale sau ma intersectam des cu cadrul ei :D
Cum am crescut suficent sa pot merge pe ea, am observat ca are 18 viteze, peste multi ani cand au aparut si pe la noi MTB mai peste tot am observat ca a mea e chiar speciala, foaia cea mai mica este egala cu pinionul cel mai mare, sau foaie micutza si pinion imens, dai de 10 ori la pedale si mergi 2 metri :D
In general calitatea bicicletelor care se vand la noi acum este indoielnica iar batranica mea a trecut testul timpului.
Iniatial venise cu gume slick de sosea si aparatori fata spate + far si stop, intre timp au fost date jos si au fost schimbate gumele, aratand ca un MTB normal.
De cum am inceput sa merg pe ea, nu am mai lasat-o pana la 19ani cand am abandonat-o pe balcon si am ales sa merg cu masina.
Acum s-a intors roata, am abandonat masina in parcare :))
M-am apucat de bicicleta, dupa atatia ani de hibernare, i-am facut o revizie generala si dupa ce am adus-o la viata am hotarat sa pun un motor pe ea.
Intr-o saptamana ploioasa am reusit sa montez tot pe ea si acum este functionala.
Motorul este in 2timpi de 48cc de fabricatie chineza, si in ciuda locului de nastere, am vazut multi posesori de astfel de motoare in America si Australia cu multi km fara probleme. Vine in Kit complet gata de montat cu tot ce iti trebuie, adica : motor, caburator, toba, aprindere, bujie, lant, rola intinzator, pinion, rezervor, maneta ambreiaj, acceleratie, etc.
Ambreiajul este cu maneta, ca sa pornesti motorul pedalezi putin si dai drumul la ambreiaj.
Cu toate astea farmecul bicicletei ramane, la fiecare pornire a motorului, sau la fiecare plecare de pe loc pedalezi si apoi dai drumul la ambreiaj si cuplezi motorul.
Am parcurs deja cu ea peste 250km, motorul este inca in rodaj, dar totusi am testat si prinde 48km/h masurati pe GPS sau in paralel cu o masina.
Am optat pt motor pentru ca fac 20km zilnic - drumul pana la servici si inapoi, si la ora 7 dimineatza nu este prea interesant sa pedalez 40minute ca nebunu si sa ajungi transpirat la munca.
Cu motor ori ca este liber ori ca este bara la bara fac drumul pana la munca (10km) in 20minute.

Cateva date despre bicicleta
Cadru: Chromoly 4130 ( Carbon-Chromium-Molybdenum etc )
Jenti: SUMO 26x1.75 din duraluminiu
Pedale: Tracer din duraluminiu
Schimbator(maneta: SHIMANO EM
Schimbator(lant): SHIMANO
Cauciucuri: KENDA 26x1.95
Manete de frana: PROMAX
Frane: V brake
Aripi: BBB
Far: 3led-uri BBB + stop 5 leduri.
Portbagaj din duraluminiu

Date despre Motor:
UN CILINDRU, 2 TIMPI, RACIRE CU AER, 48 CC, ALIM. CU BENZINA
CURSA CILINDRU 40MM X 38 MM
APRINDERE APRINDERE ELECTRONICA (CDI)
PUTERE MAXIMA 1,68 KW/6000 RPM = 2,2 CP/6000 RPM
RAPORT COMPRESIE 6:1
RAPORT TRANSMISIE 18:1
CAPACITATE REZERVOR 2L
CONSUM 2L / 100KM
Kit-ul motor are 9kg.

Bicicleta cu tot cu motor si cu benzina in ea are undeva intre 17-20kg estimez eu pt ca inca n-am cantarit-o, dar o ridic cu o mana de jos.

Pentru mai multa miscare mai am o bicicleta dar nu este asa interesanta si mai mult pedalez pe role K2 Moto Speed.

Poze mai jos + film https://www.youtube.com/watch?v=OC3DIGIcyDA

salut!
as avea 2 intrebari:
motorul l-ai cumparat si l-ai pus pe bicla sau ai facut adaptari?
cat a costat tot kit-ul motor?

BASU 28-04-10 17:31

Re: My Moto Bike
 
Sal
Kit-ul motor l-am cumparat cu 600Ron, vine complet cu tot ce iti trebuie, exact ca in prima poza pusa de mine. La bicicleta mea s-a montat foarte usor fara adaptari speciale. ca sa nu fac reclama, cauti pe google: bicicletecumotor
si de la primul link l-am luat.

rob3rt0 28-04-10 17:55

Re: My Moto Bike
 
Quote:

Originally Posted by BASU (Post 3318047)
Sal
Kit-ul motor l-am cumparat cu 600Ron, vine complet cu tot ce iti trebuie, exact ca in prima poza pusa de mine. La bicicleta mea s-a montat foarte usor fara adaptari speciale. ca sa nu fac reclama, cauti pe google: bicicletecumotor
si de la primul link l-am luat.

aha
pai motorul imi pare ca e la fel ca la piaggio alea italiane

MirceaWkC 28-04-10 18:40

Re: My Moto Bike
 
Quote:

Originally Posted by rob3rt0 (Post 3318107)
aha
pai motorul imi pare ca e la fel ca la piaggio alea italiane

motorizarea nu este la fel...difera foarte multe chestii cum ar fi carterul , modul de prindere a tobei, are transmisie pe lant, camasa si chiuloasa se prind in 4 suruburi( acelea pe care bagi si le strangi la sfarsit cu piulita) si nu in 3 ... poate ca mai sunt si altele:D

cum se face pornirea:?:
...ingenioasa chestia cu montarea unui astfel de motor pe o bicicleta...sunt curios cat consuma si cam cat prinde la ora:?:

rob3rt0 28-04-10 18:51

Re: My Moto Bike
 
Quote:

Originally Posted by Mircea WKC (Post 3318247)
motorizarea nu este la fel...difera foarte multe chestii cum ar fi carterul , modul de prindere a tobei, are transmisie pe lant, camasa si chiuloasa se prind in 4 suruburi( acelea pe care bagi si le strangi la sfarsit cu piulita) si nu in 3 ... poate ca mai sunt si altele:D

cum se face pornirea:?:
...ingenioasa chestia cu montarea unui astfel de motor pe o bicicleta...sunt curios cat consuma si cam cat prinde la ora:?:

pai pornirea se face prin pedale ,presupun
BASU a zis ca,consuma 2%

BASU 28-04-10 20:11

Re: My Moto Bike
 
Quote:

Originally Posted by Mircea WKC (Post 3318247)
cum se face pornirea:?:
...ingenioasa chestia cu montarea unui astfel de motor pe o bicicleta...sunt curios cat consuma si cam cat prinde la ora:?:

pe partea stanga, langa maneta de frana fata, are si maneta de ambreiaj, exact ca la motocicleta
tii maneta apasata ca sa fie ambreiajul apasat si dai la pedale, dai drumu la maneta si porneste motorul. daca faci pana prostului si nu mai ai benzina poti sa tii ambreiajul apasat si sa o folosesti ca o bicicleta normala ( pe maneta exista un butonas care daca il apesi blocheaza maneta apasata si nu mai trebuie sa o tii tu apasata cu mana )
am mai zis ca am prins pe drum drept 48km/h, cam asta este viteza ei cu pinionul care il am acum de 44dinti, cu pinion mai mic de 36 sau altul, evident ca viteza maxima creste.
consuma ~ 2l / 100km.

Emy_bike 04-05-10 08:44

Re: [My Moto Bike] MMTB
 
Bestial motorelul ala :X :X.Spune-mi si mie te rog frumos de unde sa-mi comand unu :D ca vreau sa-mi pun pe un bike de downhill :))))

SST 06 04-05-10 11:13

Re: [My Moto Bike] MMTB
 
Quote:

Originally Posted by Emy_bike (Post 3331721)
Bestial motorelul ala :X :X.Spune-mi si mie te rog frumos de unde sa-mi comand unu :D ca vreau sa-mi pun pe un bike de downhill :))))

De Aici

BASU 22-05-10 00:43

Re: [My Moto Bike] MMTB
 
17 Attachment(s)
revin cu impresii si noutati despre motor
am terminat "rodajul" si am facut deja 700KM cu ea intr-o luna si jumatate, merg zi de zi cu ea la munca, exceptand zilele ploioase. :x
pana acum bicicleta nu s-a dezmembrat, am mai strans o piulitza, un surub ca se desfac de la vibratii, nu am avut probleme speciale.

acum 2 saptamani am reusit sa ne strangem 4 biciclete motorizate, am fost 3 MTB-uri si un Chopper, am facut un tur prin bucuresti, a fost frumos dar n-am facut poze, data viitoare :D

noutati:
-fisa nu statea pre bine pe bujie, nu-i mai placea, asa ca am incercat sa pun o fisa de smart fortwo :lol:, nu se pupa prea bine cu bujia, si nici cu aprinderea, ori era prea veche ca dadea scanteie numai cand avea ea chef, ori avea impedanta prea mare :rolleyes2
drept urmare azi am schimbat-o cu o fisa de dacie 1300, se tine bine de bujie si merge ok cu ea.
-filtru suplimentar de benzina ( de dacie )
si nu in ultimul rand - Sa Selle Royal Drifter
http://www.selleroyal.com/Saddle_Detail.aspx?c=5111UDT
dimensiunile ei sunt pe site si se pot observa in poze
pot sa spun ca e cel mai bun upgrade de pana acum, pur si simplu la denivelari zici ca ai o perna sub fund, iar in general uiti ca stai pe sa, este un mini fotoliu 8)
-toba are in capat un capac, care este prins cu un surubel si se da jos ca sa cureti toba pe interior, am mers cu ea fara capac si face foarte foarte tare si ca volum si ca sunet :)) iar motorul avea mai mult cuplu si accelera mult mai repede de la turatii mici, dar zgomotul era prea mare chiar si pt urechile mele, asa ca am pus capacul inapoi.
capacul are o teava pe interior, din capatul de sus pana jos la iesire, am dat 6 gauri aproape de iesire jos in teava si acum se aude cat de cat ok, pana ma gandesc cum sa fac un expansion chamber o sa merg cu asta si o testez in diverse setup-uri.

am bagat cateva poze la ce am apucat sa fac, sper sa urmeze cat de curand o intalnire cu mai multi motorizati si revin cu poze si poate movie 8)

ps: cine vrea motor, un simplu search pe google: bicicletecumotor

SST 06 22-05-10 09:10

Re: [My Moto Bike] MMTB
 
chiar aseara am intrat pe topicul tau si vroiam sa postez am crezut ca nu mai ai biclomotoreta. Foarte frumoasa achizitia si modificarile !

BASU 21-06-10 13:17

Re: [My Moto Bike] MMTB
 
10 Attachment(s)
ce am mai facut la bicimotoreta :lol:
i-am pus o oglinda bombata in care vad mult mai bine toata soseaua din spate
i-am schimbat franele fata-spate cu unele noi de la Avid, mai exact Single Digit 3 cu tot cu saboti
mi-am schimbat farul, este facut din vechea carcasa a faurului de bicicleta si o lanterna cu un singur led de mare putere tip Cree foarte robusta cu carcasa metalica, lupa, focalizare reglabila si 3mod-uri de functionare ( low - high - high intermitent ) + 3 acumulatori aaa de 1000mAh fiecare
am mai dat 3 gauri in capacul de la evacuare si acum are 4 in total si se aude si merge mult mai bine motorul + o mica modificare la filtru de aer.
am pus poze si filmuletz unde se poate vedea in prima parte o filmare onboard cum se aude motorul, iar in partea a 2-a o filmare facuta noaptea, cum se vede farul si cum se aude motorul de pe margine :D

link film https://www.youtube.com/watch?v=VSOrj6kCpUk

ps: merg cu ea zi de zi peste 20km si am trecut deja de 1000km, o sa calculez exact ca am pierdut numarul :lol:

iuly_007 23-08-10 19:21

Re: [My Moto Bike] MMTB
 
geniala motorisca. vazusem acum ceva timp pe "iutub" proiectele unor americani, dar nu ma gandeam ca se gasesc astfel de kit-uri si pe la noi. as avea o intrebare: sistemul de prindere al pinionului cum "functioneaza" ? nu prea reusesc sa-mi dau seama din poza aia de pe site-ul lor :(

BASU 30-08-10 19:29

Re: [My Moto Bike] MMTB
 
iuly_007 uite aici cum se monteaza pinionul spate.
este un pinion care se prinde de spitzele rotii spate cu vreo 9 suruburi.
o sa revin cu noutati and poze cu mocicleta:-P

BASU 24-08-11 09:16

Re: [My Moto Bike] MMTB
 
:sad: s-a furat duminca pe 21.08.2011 la ora 20:38 din zona Str izvor - Hotel Marriott
legata cu 2 lanturi, unul cu cheie unul cu cifru, parcare supravegheata video.
hotul purta o camasa/tricou alb.
nu este o bicicleta prea comuna... daca o vede careva pe drum sa la vanzare astept un semn.


All times are GMT +2. The time now is 11:53.

- Copyright 2024 4Tuning