am reconditionat turbina si tot scoate fum
salut...sunt nou pe forum......am o problema si sper sa ma ajutati.....am un audi a6 din 1999 2.5 tdi....am observat....k sunt foarte pretentioase la motorina....totul a inceput knd am avut probleme cu bateria.....era slaba si am pornit-o de cateva ori la vale....:D...brusc la cateva zile.....am mers la un peco....si am observat k am bagat motorina proasta......si a inceput sa nu mai traga masina......dupa o zi a inceput sa scoata fum alb incredibil de mult..si un miros urat de ulei ars....cred k m-au injurat toti vecinii...am fost la service...si mi-a spus k este turbina...am reconditionat la bucuresti turbina....am montat-o pe masina.....si tot fum tot alb....am facut un test cu vag-com....si mi-a dat urmatoarele erori...00575 intake manifold pressure....si 00550 start of injection regulation......si mi-a spus k si debitmetrul cand merge la parametri normali cand o ia razna......bun.....am fost si la alt service....si mi-a verificat furtunele de la intercooler in timp ce eu o acceleram....si mi-a spus k nu se umfla asa cum ar trebui......nu stiu ce sa cred.....am scos mufa de la debitmetru pentru k avea momente cand nu se tura mai mult de 3000 de ture....parca dadea in nas.....dupa ce am scos mufa de la debitmetru se tura mai mult dar tot scotea fum....AJUTATI-MA CA NU MAI STIU CE SA-I FAC VA ROG
Forward Message |
Re: am reconditionat turbina si tot scoate fum
aceiasi problema o am si eu!!!
si am tot un a6 dar din '95 si imi face figuri la pornire adica in fiecare dimineata imi ia cam 10 minute sa o pornesc si nu de fiecare data reusesc!!! ca sa porneasca trebuie sa o imping! am schimbat furtunele de la intercooler si ma gandeam ca am scapat!!! dar NU si inca o problema cand sunt in treapta a 5-a parca nu se mai tureaza motorul. nu vrea sa creasca mai mult de 3000-3100 de rotatii!!! ceva sugestii !!!1 |
Re: am reconditionat turbina si tot scoate fum
deci la mine porneste la sfert....cum s-ar spune....nu conteaza dimineatza...cu motorul rece sau cand e motorul cald....porneste dar da semne sa se cam balbaie.....eu stiu ....pe vag-com mi-a dat eroare ca si cum ar fi sarita de la punct un dinte....:(....dak e sarita un dinte in fata parca.,...scoate fum alb...iar dak e sarita in spate scoate negru....nu mai stiu.....astept un raspuns
|
Re: am reconditionat turbina si tot scoate fum
cel mai probabil este sarita de la punct.decat impinsa mai bine ii dai curent , la o smuncitura mai serioasa se poate rupe cureaua si e belea mare .
|
Re: am reconditionat turbina si tot scoate fum
Salut florian!!!eu am un audi a6-C4 din 94,asemanator cu cel al lui emanuel!!!
imi galopa la relantiu si pe tester imi dadea 00550 start of injection regulation(ASTA E REGULATORU DE START CARE ESTE PE POMPA DE INJECTIE)IN URMA VERIFICARII DISTRIBUTZIEI SCHIMBARII DEBITMETRULUI A MAI RAMAS EROAREA ASTA Masina mea are 5 trepte si 116 cai,iar eu am cumparat o pompa de injectie de pe un audi de 140 cai si 6 trepte(codurile de pe regulatoare nu erau la fel)SI AM SCHIMBAT POMPA DE INJECTIE ID MEU cata_cory_2009 itzi pot da mai multe detalii BALBAIE-GALOPEAZA??? |
Re: am reconditionat turbina si tot scoate fum
Salut emanuel,am o pompa de injectie pt masina ta!!!
daca consideri ca trebuie schimbata sau ajungi la concluzia ca e capu hidraulic obosit te pot ajuta cu pompa,numere de telefon etc. un an de zile am umblat sa imi repar masina !!! AI VERIFICAT BUJII RELEU AFERENT BUJIILOR DACA ITZI AJUNGE CURENT LA ELE,DACA AI BATERIE SA-L INVARTA BINE, 0755123369 ASTA E NUMARU MEU. |
Re: am reconditionat turbina si tot scoate fum
Salut.
emanuel_magda : la tine pare mai mult sa fie senzorul de temperatura de la motor, din cauza aia poate sa dureze atat pornirea dimineata, dupa ce ii cald motorul si il opresti pe urma porneste usor nu ? florian_audia6: ai verificat din greseala si valva N75 ? (026 906 283 H) din cauza acestei valve poate sa nu functioneze bine nici debitmetrul si nici turbina. |
All times are GMT +2. The time now is 17:12. |
- Copyright 2024 4Tuning