Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Zona tehnica Audi (https://forum.4tuning.ro/282-zona-tehnica-audi.html)
-   -   Utilizare cutie automata Audi A6 multitronic 7 viteze (https://forum.4tuning.ro/282-zona-tehnica-audi/172439-utilizare-cutie-automata-audi-a6-multitronic-7-viteze.html)

newah 25-02-10 08:38

Utilizare cutie automata Audi A6 multitronic 7 viteze
 
Am rugamintea catre cei cu experienta in folosirea cutiei de viteza automate de a ma lamuri daca se poate in urmatoarea chestiune: am un A6 din 2005 cu o cutie automata mutitronic cu 7 viteze si motor benzina 2.4.
Am primit sfaturi contradictorii legate de folosirea corecta a cutiei in trafic: la stop, este bine sa tii piciorul pe frana si selectat drive (D) pentru cele cateva minute sau obligatoriu se trece in neutru (N)
Am tot citit sfaturi diverse si chiar am intrebat la service si unii zic ca trebuie N altii dimpotriva.
Am tinut cont de sfatul celor de la service (lasat pe drive cu piciorul pe frana) insa am avut urmatoarea surpriza:
- vineri am prins un ambuteiaj ordinar la Gara de Nord din cauza unor imbecili care se bagau ca dobitocii si tineau permanent blocata toata intersectia si in cele 15-20 de minute pana am reusit sa trec am aplicat acest sfat.
Rezultatul: cand in sfarsit am dat sa plec la accelerare s-a turat in gol si masina a stat pe loc.
Am crezut ca actionasem frana electromagnetica din greseala insa se pare ca nu! Sa ma astept oare la ce este mai rau?
Imi vine rau cand ma gandesc cat costa o cutie automata multitronic cu 7 trepte.
Am schimbat filtrul si uleiul la 105000km la reprezentanta iar acum am 112000, masina este din 2005.
A mai patit cineva asa ceva?

Apreciez si multumesc tuturor pentru sfaturi!

SaLLa 28-02-10 09:41

Re: Utilizare cutie automata Audi A6 multitronic 7 viteze
 
eu o tin in Drive tot timpul si bineinteles cu piciorul pe frana.problema kre o ai tu am avuto si eu la mine era din cauza schimbului de ulei,numai avea ulei deloc in baie.dupa ce lam schimbat nam mai avut probleme deloc.......multa bafta ...controleaza joja daca ai....

newah 28-02-10 13:58

Re: Utilizare cutie automata Audi A6 multitronic 7 viteze
 
Quote:

Originally Posted by SaLLa (Post 3130898)
eu o tin in Drive tot timpul si bineinteles cu piciorul pe frana.problema kre o ai tu am avuto si eu la mine era din cauza schimbului de ulei,numai avea ulei deloc in baie.dupa ce lam schimbat nam mai avut probleme deloc.......multa bafta ...controleaza joja daca ai....

Ai perfecta dreptate, am fost in service si surpriza: se slabise surubul care prindea conducta ce ducea uleiul din CVA in radiator! Am remediat si am schimbat uleiul si este totul in regula.
Intrebarea care se pune: am platit in sept 2008 la Proche VEst schimbul de ulei iar cel pierdut si ce mai ramasese in cutie arata inchis rau la culoare si cu cateva firicele de span argintiu (ca firele de nisip fine). Oare sa fi platit degeaba schimbul si sa fi fost uleiul original sau este posibil ca in nci 1.5 ani sa fie deja atat de inchis la culoare? Sau mai rau, spanul sa fie din uzura pe perioada cat nu a avut uleiul intreg (8-10 km de cand a dat rateu pana am ajuns la service) ?

Multumesc tuturor pentru raspunsuri si sprijin.

Recomandare: cand simtiti ca masina nu mai pleaca de pe loc si se tureaza in gol si mai ales cand se opinteste la curbe VERIFICATI ULEIUL DIN CVA!

SaLLa 01-03-10 08:44

Re: Utilizare cutie automata Audi A6 multitronic 7 viteze
 
deci:la cutia ta uleiul se schimba undeva intre 120000 si 150000 de KM unii spun ca nu se schimba niciodata dar cum viata oricarui mecanism este ungerea nu te lua dupa ei.ceea ce ai gasit tu in ulei este uzura la cutie exista niste spraiury speciale pt uzura dar nu tile recomand oricum nu te speria ca nu este nici o problema firicelele de span.si parerea mea lasa schimburile de ulei facute la porsche apeleaza la baietii care au practica in cap nu teorie ;)

newah 01-03-10 08:45

Re: Utilizare cutie automata Audi A6 multitronic 7 viteze
 
Quote:

Originally Posted by SaLLa (Post 3134562)
deci:la cutia ta uleiul se schimba undeva intre 120000 si 150000 de KM unii spun ca nu se schimba niciodata dar cum viata oricarui mecanism este ungerea nu te lua dupa ei.ceea ce ai gasit tu in ulei este uzura la cutie exista niste spraiury speciale pt uzura dar nu tile recomand oricum nu te speria ca nu este nici o problema firicelele de span.si parerea mea lasa schimburile de ulei facute la porsche apeleaza la baietii care au practica in cap nu teorie ;)

Ai perfecta dreptate, multumesc mult pentru informatii si incurajare


All times are GMT +2. The time now is 22:21.

- Copyright 2024 4Tuning