![]() |
Turbina pe Astra Y20DTH
Salut,
Am o Astra Y20DTH Sport. As vrea sa stiu daca se poate inlocui turbina care este pe masina (cred ca Garrett gt 15) cu una de pe Opel cu motor de 2.2 diesel, adica cu Garrett gt 18. Daca se poate ce mai trebuie inlocuit in afara de turbina? Sau mai exista alte turbine ce se pot pune pe Astra si sunt mai mari decat cea de pe Y20DTH? Multumesc! |
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Quote:
Ce putere are acum masina si unde vrei s-ajungi? |
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
acum are 101 CP vreu sa ajung la 140 cu turbina + chip tuning
|
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Desi nu am auzit de vre-un astra diesel cu turbina mai mare sunt sigur ca se poate probabil cu o mica modificare la turbina sa se potriveasca pe galeria de evacuare..dar sigur se poate.
|
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
salut,am acelasi model de masina. dupa ce faci schimbarea da-mi si mie un pm, pls! sunt curios dc iese ceva...
|
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Si eu am aceiasi masina.Dar sunt putin in fata ta....si iti zic de acuma ca turbina de pe 2.2 nu merge pt ca e cu geometrie variabila si asta de pe 2.0 e normala.De schimbat merge schimbata........dar intai trebuie sa i schimbi cate ceva pe la motor ca sa tina.Poate ne ajuta OMULIBER cu un upgrade ceva .....am gasit o firma care tuna turbina G 15 si o ducea pe la 164.000 rot/min.Daca am putea sa facem asta ..... limita ar fi undeva la 226 hp.Cum ti-am zis eu sunt unpic inaintea ta cu tuningul la motor....in germania e un astra ca al nostru dus la 300+ hp ..... am vb cu propietarul si mi-a spus ca putem sa o ducem din turbo+intercooler+resoftare la 170 -180 hp fara modificari in interiorul motorului.Acuma sunt in discuti cu o firma de la Miercurea-Ciuc pt a-mi modifica turbina....dar am cerut o alta mai mare...si astept raspuns....
Daca vrei pastram legatura aicea pe forum si mai discutam despre motorul asta....... Mai vb. |
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
tu vrei sa iti schimbi doar compressorul adik sa faci un fel de hybrid.Da ar fi mai usor asa dar ai grija ca noul compresor sa poate fi tzinut fara probleme pe axul vechi ca daca e prea mare s-ar putea in timp sa rupa axul sau poate chiar repede.parerea mea e sa schimbi turbina cu una mai mare si sa iti faci dupa aia hybrid din ea.Va tzine mai mult
|
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Quote:
|
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Quote:
mai ai ceva noutati cu turbina? ai primit-o pe aia mai mare? |
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Ce promitator incepuse aceasta discutie... :( Acum nimeni nu mai zice nimic... pacat... mare pacat)
|
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Am discutat problema si pe astrasport.co.uk Se pare ca baietii de acolo nu prea sustin ideea de Stage II pe Y20DTH. Cost prea mare pentru ca trebuie schimbat prea multe (turbina, intercooler, filtru aer, injectoare, evacuare, remap) si nu se stie daca poate sa tina motorul. Cica ar fi probleme de siguranta. Totusi unii zic ca s-a facut cu turbina de 2.2. Greu de crezut pentru ca 2.2 are turbina cu geometrie variabila.
Link: http://www.m1gst.com/site/INDEX.htm |
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Scuze ca nu am mai intrat de mult.Masina mea a mai suferit o gramada de modificari..am reusit sa o urc undeva pe la 150-160 hp cu turbosuflanta de 2.2 + intercooler marit + esapamet supersport+resoftata.Masina a mers excelent...cresterea de putere nu era asa de mare dar cea de cuplu era fenomenala..masina la o plecare violenta nu pleca de pe loc si in momentul in care invepea sa prinda aderenta tragea demential....acuma trebuie sa o iau de la capa pt ca mi-am prajit ambreajul si am terminat si turbosuflanta(datorita presiunii mari pe care o facea imi spargea furtunele ceace a dus la deteriorarea turbine ff repede) Am discutat cu prietenul meu din germania (persoana care va ziceam ca are una de 300+ hp) si am cazut de acord cu el sa imi urc masina undeva pe la 220 hp ..... probabil ca la primavara masina v-a fi gata....costurile se ridica la destul de multi banuti si trebuie sa o iau incet (cam 5000 Euro).Pentru acest lucru trebuie sa imi schimb dinou turbina cu una mai mare + Injectoare + resoftare + kit ambreaj + mici maruntisuri....daca imi raman banuti poate ma abonez si la un nos ... si asa sper sa depasesc 300 hp...
Numai bine...mai vb. |
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Salut,
ai cumva ceva poze cu ce modificari ai facut pe acolo? Era clar ca trebuie modificat si ambreiajul in momentul in care creste puterea cu peste 50%. Ceva intrebari :) 1. Ai schimbat si injectoarele, nu? ca degeaba e turbina daca nu e si motorina :D Pompa de motorina nu trebuie alta? 2. Ai ajuns cumva cu ea pe un dyno sa vezi la cat a ajuns cuplul? tu cat banuiesti? 3. Ai modificat si bara fata? Eu ma gandesc ca trebuie modificata pentru ca pe intercoolerul actual nu intra pic de aer. Daca mai imi vin in minte si alte intrebari mai pun aici :) Sau daca ai chef userul meu de messenger e mihai_vasiloiu ;) Mersi! |
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Momentan nu am poze cu ia dar o sa pun.
Ca sa pot pune un intercooler mai mare am fost nevoit sa tai putin pri fata pe acolo :D dar sincer cred ca o sa schimb dinou intercoolerul cu unu si mai mare si cred ca voi fi nevoit sa renunt la AC. Astazi am reusit sa vb cu un producator din Germania pt o turbina de 220+ hp si cred ca maine am sa aflu si pretul la ia. Sa ajungi cu masina asta la 150-170 hp e relativ usor si nu este asa de greu ....costurile fiind undeva in jurul a 1500 Euro (pe mine turbina pe care vreu sa o iau acuma m-ar duce undeva pe la 2200 Euro) In principiu iti trebuie turbina + galeria evacuare + debitmetru + itercooler de la motorul de 2200.Dupa ce ai montat toate astea faci un cip ca si cum ai avea motor de 2200.Stiu ca acuma o sa ma intrebati cu este posibil pt ca totusi motorul este de 2000.Diferenta de 200 cm3 este data din biele mai scurte nu cilindrii mai mari.Deci un motor de 2000 se va comporta mult mai bine decat cel de 2200 pt ca este putin mai comprimat.Motorul de 2200 are 125 hp de fabric..el fiind lasat la puterea asta pt a fi foarte fiabil..puterea lui normala fiind undeva in jur de 140 hp.Deci daca vreti sa aveti cam 170 hp si cuplu undeva in jurul a 370 nm astea sunt pasi de urmat.Costurile difera in functie de norocul fiecaruia in a gasi piesele sus mentionate.Daca se alege varianta cu piese noi costul se DUBLEAZA.Oricum usor nu este pt ca motoarele de 2.2 L sunt destul de rare la noi. Sper totusi ca in vara masina sa aiba undeva in juru a 220 hp si 400 nm (cuplu special o sa incerc sa nu il urc peste valoarea asta). Daca aveti nelamuriri postati aicea si o sa incerc sa va raspund si sper eu si util :) Numai bine. |
Re: Turbina pe Astra Y20DTH
Impresionant... dar nu inteleg de ce nu intrati voi pe forum la clubopel... cred ca e multa lume interesata... eu am dat din greseala peste postul asta
|
All times are GMT +2. The time now is 00:57. |
- Copyright 2025 4Tuning