Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Una dintre piedicile in calea obtinerii a cat mai multi cai putere din noile generatii de motoare diesel este prezenta filtrului de particule. NOI venim in intampinarea doritorilor de performanta cu o solutie sigura si eficienta de anulare a DPF-ului, atat prin modificari software cat si hardware. Lista de motorizari la care se poate face anulare dpf este destul de mare, pana in prezent noi realizand cu succes eliminarea acestuia pe mai multe masini din grupul VAG cat si BMW.
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
cam cat de "multa " putere va fi obtinuta dupa anulare? ( sa zicem un 2.0 TDI BKD )
Dupa anulare , masina nu va fi fumigena? |
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Aici se face referire la cresterea de putere rezultata prin eliminarea DPF de la motorizarile care au asa ceva. Motorul BKD nu are DPF. Dar daca "doresti" la bkd mai multa putere se rezolva, am facut o skoda octavia care pe dyno a scos 265cp. Si un Audi A3 BKD cu 256 Cp.
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Quote:
La BKD poti elimina catalizatorul si obti un plus de aproape 10 cp si 0.1 bari presiune in turbo. Cel putin asa a fost la mine si asta cand aveam doar un soft. |
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Quote:
BMN sa zicem ! care e cresterea de putere? |
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
BMN este cu ECU Siemens la care se pare ca solutia anularii DPF-ului din soft nu s-a gasit inca. Referitor la cresterea de putere rezultata in urma anularii filtrului de particule pot spune doar ca depinde de fiecare modificare ulterioara acestei operatiuni (chiptuning, modificari hardware, ...). Cum am mentionat si in primul post, prezenta DPF-ului este o piedica in calea obtinerii performantelor maxime la motorul diesel.
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
eu am bmw 320d 136cp (165 dupa chiptuning)
care e filtru de particule si cat pot castiga daca-l scot? pls |
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
BMW-ul tau nu are filtru de particule.
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
as dori sa stiu daca puteti anula filtru de particule la un peugeot 307 2.0 hdi cod motor rhs, si cat ar costa operatiunea
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Am raspuns prin PM.
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Pt. Skoda octavia 2 rs motor 20 tdi 170 cp cu electronica siemens si cu DPF ce solutie imi dai ca nu reusesc sa scot DPF din soft? HELP
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Pentru electronica siemens de la VAG voi avea cat de curand solutia pentru anularea DPF-ului. O sa te anunt cand se va confirma ca este o solutie viabila.
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Degeaba anulezi DPF-ul din soft dacă nu scoţi fagurele. Īn soft umbli numai ca să nu se pandalizeze ECU-ul că e căderea de presiune peste FAP ZERO, că tu i-ai scos fagurele... Şi nu cred că se poate face doar din soft. Trebuie să efectiv să păcăleşti ECU-ul că mai există filtru de particule, că se execută regenerări, că filtrul acumulează cenuşă īntre regenerări, etc.
Dacă umblă toţi "priceputenii" prin softul ECU-ului fără să dea şi filtrul fizic jos de pe maşină poate te trezeşti că nu īţi mai face regenerări şi ţi se īnfundă filtrul de particule. |
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Quote:
|
Re: Mai multa putere prin anularea filtrului de particule
Eu am īnţeles de mai de mult. Unii au impresia că se poate meşteri ceva pe OBD2 şi e ca şi cum nu mai ai FAP pe maşină, fără să dai efectiv ceva jos.
Nu am FAP pe maşină. |
All times are GMT +2. The time now is 00:43. |
- Copyright 2024 4Tuning