Nissan GT-R 35 vs Restul
M-am gandit ca a aparut de ceva timp si merita un topic separat.
Consider ca la ora actuala este cel mai bun compromis pret/performanta. As prefera sa sarim peste problemele primelor modele si aberatii gen chinezarie, etc.. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
stim cu totii ca gtr este o masina extraordinara la pretul cerut si ce stie sa faca masina asta, dar titlul mi se pare fortat cu ...restul!
fara suparare, dar tu esti un fel de PDV al gtr-ului! |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
eu bun threadul ca sa se metina aici toate discutile pro si contra ale gt-r`ului.
la primul filmulet am citit un comentariu destul de interesant....citez: When they say they reduced the rpms to reduce the stress on the equippment....sounds to me that the gearbox is still a weak link. merg pe ZR1 care are un aspect mult mai placut si performante foarte bune. cel cu busa e cam irelevant avand in vedere ca sunt si alte masini mai rapide in linie dreapta care se incadreaza in "restul" |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Nu cred ca metropola cu zgarienori te face mai inteligent si asa cum eu nu te-am jignit nu ma mai compara nici tu cu PDV, spre deosebire de el eu vin cu ARGUMENTE CLARE si dupa cum observi nu am pus numai filmulete cu partea lui pozitiva. Daca tot esti asa bazat astept contraargumente. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
2. Si mie-mi place ff mult ZR1, este mai performant dar si cu 40% mai scump decat GT-R, respectiv ~35 K EUR. 3. Designul este o chestie discutabila, oricum vreau sa o depasim. 4. un filmulet unde poti sa-ti faci o parere. https://www.youtube.com/watch?v=2uORyZI1VdU |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
pentru mine gt-r`ul este ca si peugeot la le mans... candavea puterea necesara sa bata audi dar nu si fiabilitatea de partea ei.asa a lasat impresia. ma intreb dc nu se chinuie sa faca de la zero o cutie ca sa nu mai faca plici, si inchid gura tuturor.
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
din punctul meu de vedere, ca tot japonezii fac testele alea, avand in vedere ca tot ei mult timp nu au recunoscut problema cutiei, si daca nu ma insel este facut testul tot de un pilot de uzina e ca si cum ar da flashuri si ar aduce aminte de vechea problema a cutiei... care sincer in viziunea mea, cand au vazut problema desi mi`e greu sa cred ca nu au testat masina inainte sa o scoata in vanzare si nu aveau habar de asta sa nu fie principala lor problema, sa o remedieze, sa cheme inapoi toate masinile si sa scape de pata neagra care o are aceasta masina....nu ca toti sa decurga la piese after-market sa o remedieze. asa au avut probleme si alte marci si au chemat inapoi masinile in secunda 2
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
1. Nu esti documentat - stiau de problema, startul de gen era interzis si specificat in cartea masinii.
2. Tuningul cutiei a aparut repede, nici nu este f scump si da reziltate bune observ, ce nu inteleg este de ce nu l-au facut din fabrica !? |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
atata timp cat altele au voie dc la ei nu? |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
la ce timp are pe nurburging este o masina foarte tare la un pret acceptabil.corvette zr1 ii cu cativa sutimi mai bun dar este mai puternic si mai usor,enzo cu 1+ secunde si aici iara diferenta de putere mare plus ca sa nu mai zic de pret.uitati aici timpii http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
gtr - stii ce parere am eu despre topicul asta asa ca nu o sa ma bag prea mult ca nu are rost si nu ajungem nicaieri dar am obs un link in care este o cursa intre un gtr preparat vs o alta masina preparata, CE ROST ARE ? vb despre stock vs stock.
oricum parerea mea este ca gtr este o masina "bunicica" pt bani la care este pusa in vanzare dar nu putem trece cu vederea si defectele pe care le are si pretul destul de mare al intretinerii ! le: si terminati cu timpii pe circuit ca nu are rost atata timp cat nici unul de pe forumul asta nu cred ca ar fii in stare sa scoata nici macar 90% din ce ar putea masina + ca nu avem nici macar un circuit in romania sau macar o pista de drag. le2: ah :))))) acum am obs ca al 5-le clip este cel de pe circuit cu scuderia :))) clar esti nebun =)) dupa cum ti-am zis si pe mess, NU are nici o relevanta :)) la volanul scuderiei poate fii si bunica mea ! :)) |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
nici macar acel video nu e concludent, avand in vedere ca sunt facute de cine stie, masinile poate nu sunt stok si pilotii lafel. e posibil ca din inca 10 incercari scuderia sa iasa invingatoatre
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Te rog nu ma mai da de gol, :)))))))))))))))))))))))))) |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
daca imi dai si mie 30% din ce te platesc aia, injur si eu porsche, bmw si ce o mai fii !! ;) |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Fan BMW, dar mi-as lua un GTR (presupunem ca mi-as permite )oricand pt ca merita banul cu varf si indesat !
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Gtr nu e cel mai bun raport performante-pret.....a se vedea Evo X FQ-400
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
2. GT-R-ul are performante superioare 3. FQ-400 este editie limitata 4. FQ-400 am impresia ca nu exista decat cu volan pe dreapta 5. GT-R are posibilitati de tuning net superioare |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Parerea mea este ca vremea GTR-ului si a celorlalte masini mult mai performante gen Enzo, ZR1, Zonda F Clubsport, MC12 a cam apus. Ariel Atom 500.... e cel care va face legea anul asta.
Ma refer strict la raport performanta / pret. Si in nici un caz nu ma refer la performanta in linie dreapta cum bine a spus cineva ca faci orice masina veche cu 10 k de euro sa alerge mai tare ca un GTR stock, ci la performanta pe circuit. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
E un pic pretentios, motorul pretiosului GTR (era mult mai tunabil, motorul generatiei trecute):
Imagine, driving your new Nissan GT-R just a month after you've had the transmission rebuilt and strengthened to overcome its well-known gearbox issues. You're cruising along and you decide to kick down from third to second to pass a slower car. The engine sings up to 1,000 rpm short of redline, then you hear an odd sound and see smoke filling your rearview mirror. Your engine just blew itself apart. http://www.motorauthority.com/blog/1...le-passing-car O mica crapatura in blocul motorului: http://images.thecarconnection.com/s...00305209_s.jpg |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Asta este un fel de frectie la picior de lemn, sunt zeci de GTR-uri care au trecut de 600 CP si am vazut chiar exemplare de peste 800 cu blocul stock si cred ca stii ca o greseala, eroare de soft sau un soft prost, la un motor tunat, pot face usor o fisura sau spartura in bloc.
Dupa cum ai vazut ambele motoare au alt ECU. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Nissan mai pedepseste inca un mastodont - Bentley (Vag) :
<script src="http://player.automotive.com/player.js?embedCode=40eG03MTp1-P-adDTAWxCMSrUNx7PhpR&height=435&width=580"></script> |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Cam idioata comparatia. Ce treaba are GT-R cu Bentley ? Cred ca asta e ultima grija a unui posesor de Bentley ca ala din film, ca o fura pe 402m de la unu cu GT-R :lol:.
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Adica tie chiar ti se par comparabile masinile astea doua ? Pretul prohibitiv e justificat, una e Bentley, alta e Nissan. Una are un interior de top, luxos, confortabil, alta are un interior de plastic, target-uri total diferite. Asa si S 65 AMG se vrea cu pretentii sportive si e cam acelasi fel de comparatie idioata daca am baga GT-R in aceeasi oala cu ea. Am ajuns sa comparam masinile dupa nume...
Eu sunt destul de sigur ca proprietarii de Bentley, inclusiv Supersports, nu au dat sutele de mii de euro pe masina pe post de dragster sau se faca liniute cu posesorii de GT-R la semafor. Poate ma insel :lol:. https://forum.4tuning.ro/219-masini-n...rt-200-cp.html Aici este o masina cu "racing" si "sport" in nume, de abia astept o comparatie vs NIssan GT-R. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
http://i45.tinypic.com/drawxw.jpg |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Ma asteptam la mai multe din partea ta, nu sa ne luam dupa ce spun producatorii pe site-urile lor unde evident marketing-ul si laudele sunt la orinea zilei. Exemplul ala cu S65 este cat se poate de bun dar nu ai inteles ideea, merge si cu CL 65 AMG. Tie ti se pare CL-ul o masina comparabila cu GT-R ? Aceeasi clasa ? Bine, din plictiseala poti compara si Logan 1.5 dCi cu Nissan GT-R, doar e "vs restul", ideea e sa faci comparatii care au sens iar Bentley-ul ala indiferent de ce spun aia pe site sau ce comparatii face cine stie ce revista, NU este in aceeasi clasa cu GT-R, dupa cum bine stii. Chiar nu stiu de ce insisti pe comparatia asta...
Tot producatorul spune si despre Citroen-ul ala ca e Racing si Sport, nu merge comparat ? Sau o masina de clasa mini, Audi A1 Quote:
PS - CL cam imparte platforma tehnica cu S Klasse, in orice caz exemplul meu vroia sa reflecte altceva dar ai omis esenta, sau te prefaci. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
citroenu ala cred ca bate rau gtr-u la raportul cp/$ si la fun/$ , e mult mai comparabil oricum decat cu un bentley (care oricum e o masina de parveniti care nu isi permit un RR :) )
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Ia prima lectie: Ai auzit tu de Newton ala ?!?!? Auzi ce a scos fraierul din el, din "inertie" cred :): Ecuatia fundamentală a mecanicii cica: Relatia de bază dintre masă, acceleratie si fortă este dată de legea a II-a a fraierului (cred ca era rege sau prim-ministru ceva, de dadea legi): - forta este egală cu produsul dintre masă si acceleratie. Acum nu stiu daca o mai fi buna, ca vezi tu, e legea a II-a si e veche, nu stiu daca nu cumva au schimbat-o astia intre timp, trebuie sa cauti in Monitorul Oficial. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
culmea e ca raportul nm/kg e in favoarea bentley , si in monitorul oficial au zis aia ca forta se masoara in nm, nu in cp...
oricum gtr-u castiga orice comparatie prin simplu fapt ca te are pe tine fanboy. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Despre Bentley Supersport pot spune ca este un Coupe (ca si GT-R-ul), are tractiune integrala (ca si GT-R-ul), are cam acelasi tip de transmisie (ca si GT-R-ul), are ACELASI raport putere/greutate in ciuda doparii cu lux si toate dotarile posibile ... deci e f. justificata comparatia si cred ca nu e nicio problema daca se organizeaza si o banala liniutza,iar despre timpii pe circuit nu am considerat ca merita vorbit, stim si presupunem ca Supersport-ul nu e facut pt asta. Sunt curios daca ar fi castigat Bentley-ul ce ai fi avut de spus ... E haios ca ai spus despre o marca VAG: "evident marketing-ul si laudele sunt la orinea zilei." Pai si Nissan s-au laudat de au spart cu GT-R-ul ... doar ca la ei nu a fost doar marketing ... :) P.s. Cam ce masini trebuie sa intre in comparatia cu GT-R-ul daca de Bentlley Supersport e doar marketingul ... pune tu o lista cu masini apte pt infruntarea cu GT-R-ul. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Puterea (kw) este egala cu cuplul motorului -N*m) inmultit cu viteza unghiulara (rad/sec) Un cuplu mai mare la aceeasi turatie, inseamna o putere mai mare. Daca ai curba de turatie-cuplu, poti deduce curba de turatie-putere sau pentru o anumita treapta de viteza viteza-putere. Ca sa stii care e dinamica unei masini, importanta e puterea, nu cuplu. Sau, mai exact, distributia de putere pe plaja de turatii. Nu valoarea nominala a cuplului in sine este importanta, ci cum variaza el cu turatia. Ecuatia matematica a puterii si cuplului este : P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1 |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
De Supersports nu e doar marketingul (nu imi amesteca cuvintele) fiind o masina foarte reusita doar ca nu cred ca are ca scop sa fie mai rapida ca GT-R. In plus, numai faptul ca e de cateva ori mai scumpa o muta in alta liga.
iar dupa cum sigur stii, marketing la greu exista la toti producatorii Audi, VW, BMW sau Honda, asa ca nu e bai. Ia uite ce zice BMW despre X5M "fiecare centimetru al acestui autovehicul a fost creat cu gāndul la performanţa sport", ar merge comparat de minune cu un Nissan GT-R, fiind o masina sport, al naiba de sport :lol:. Masini de comparat cu GT-R ? Destule, Porsche 911 Turbo / Turbo S, 911 GT2, Corvette Z06, ZR1 sau chiar unele ceva mai scumpe gen F430, 458 Italia, Gallardo, R8 si altele de genul. Intre astea si Bentley Supersports sau CL 65 AMG este o "oarecare" diferenta de abordare a problemei, nu tocmai neglijabila :). LE - despre X5M mai este partea asta interesanta "pentru a crea o impresie durabilǎ de performanţǎ īnaltǎ şi exclusivitate". Oare ce a vrut sa zica BMW, e doar o impresie, realitatea fiind diferita ? :D. |
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
All times are GMT +2. The time now is 05:20. |
- Copyright 2024 4Tuning