Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
Care din ele este mai sportiva , asa cum trebuie sa fie un Subaru ? Am citit ca benzinaru ajunge de la 0-100 in 9.6 sec fata de 8.6 sec scos de var diesel ...cea diesel rasp la fel de bine cand apesi acc ca var pe benzina ?
scuze daca a mai fost postat .. |
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs Impreza 2.0 boxer diesel
intr-un fel a mai fost postat..e ca si cum zici diesel vs benzina:)(cu toate ca nu prea inteleg nimic din ce ai scris ..."asa cum trebuie sa fie un Subaru " ):confused2
|
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs Impreza 2.0 boxer diesel
Quote:
|
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs Impreza 2.0 boxer diesel
depinde ce vrei sa faci pe viitor... Daca vrei sa umbli la motor si sa ai niste performante alege benzina daca vrei sa ai o masina mai "normala" alege dieselu
|
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs Impreza 2.0 boxer diesel
Quote:
Astea sunt niste variante normale fara veleitati sportive, de preferat diesel pt diferenta mare de consum, in comparatia de fata. |
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
Am avut ocazia sa merg cu un Forester 2.0 boxer diesel (nu am condus, am mers in dreapta) si pot sa spun ca pentru un diesel se comporta excelent. Cuplul nu e livrat brusc si in interval scurt ci lin, si pe o plaja mare de turatie. Dar diesel e diesel, n-o sa-ti cumperi diesel pentru sportivitate ci pentru consum.
GTR: orice Subaru are veleitati sportive. Motorul boxer e motor boxer. |
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
impreza 2.0 150 cp 350 nm diesel la ~1455 kg vs 2.0 140 cp benzina 190 nm la ~1290 kg.
mi se pare mult 0-100=9.6 sec pt benzinar la o greutate destul de mica. tot ce este posibil, dar cu siguranta recupereaza dupa 100 km/h. |
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
9,6 pentru 0-100 pentru benzina?care mai e sportivitatea? :))9,6 si cu asta am spus tot despre capitolul sportivitate unde de exemplu la o linie daca soferul nu este de top il pot lua si eu cu astra mea 1,6 16v...sau in cel mai rau caz maaaaxim jumate de masina voi fi in spate....deci....
|
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
La diferențe mici īntre timpii de accelerație 0-100 km/h mai trebuie luate īn calcul și reprizele, care depind atāt de curba de putere a motorului cāt și de rapoartele cutiei de viteze. Spre exemplu, BMW 320i (E90) sau Mercedes-Benz 260E (W124) au un timp de accelerație de peste 9 secunde, dar asta nu īnseamnă că un Logan 16V se poate ține după vreuna din ele la drum īntins...
Dacă vrei un Subaru cu motor boxer care să nu fie una din versiunile sport WRX sau STI e preferabil să alegi și īn funcție de costul reviziilor și al componentelor uzuale și consumabile. E foarte posibil ca un Diesel să pară profitabil din punctul de vedere al consumului, dar să ai un șoc la prima revizie. ~Nautilus |
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
am vazut undeva pe net o chestie interesanta ...
" SPORTIVITATEA INCEPE ACOLO UNDE SE TERMINA DIESEL-ul " ... cred ca spune multe fraza asta, daca facem abstractie de competitiile sportive |
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
datele astea sunt date si pe carfolio, dar eu cred ca sunt eronate.
|
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
boxer dieselul e o panarama de motor...nu are nici o treaba cu sportivitatea(Vezi TopGear) si consuma destul de mult
|
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
Quote:
|
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
Quote:
|
Re: Subaru Impreza 2.0 sport vs. Impreza 2.0 boxer diesel
cei de la top gear mi se par(si ma refer de cei 3) cam circari, mi se par ca's sponsorizati de la diverse companii. mult mai profesionisti mi se par cei de la 5 gear.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:27. |
- Copyright 2024 4Tuning