![]() |
Caut emulator PSP
De vreo trei zile caut un emulator pt PSP... Nu are nimeni sa-mi dea?
|
Asta caut si io....sa ma anunti daca gasesti ceva :)
|
Re: Caut emulator PSP
Inca mai caut si tot n-am gasit nimic... chiar nu are nimeni? SHOGUN-A8 ai gasit ceva?
|
Quote:
Da' nici nu prea am cautat...:) |
2 Attachment(s)
va ajuta astea? le am de mult timp deci nu stiu daca merg
|
Nu-s bune de nimic... mie imi trebe pt PSP, iar alea sunt pt PS2... si chiar nu ma tin buzunarele sa-mi iau PSP :(
|
oo sry,am fost obosit si nu am observat:lol: o sa caut si eu
|
www.psxemu.com --- GASITI ORICE EMULATOR VRETI PENTRU ORICE CONSOLA INCEPNAD CU PRIMUL PLAYSTATION PANA LA PLAYSTATION 3 (CELE PT PLAYSTATION 3 NU AU FOST INCA LANSATE) INCLUSIV EMULATOARE PT PSP, GBA, XBOX, N64 ETC... eu aqm ma joc ghost rider pe emulatorul de psp "potemkin"
|
mda.. si nu o sa mearga decat cateva jocuri..ca sa va mearga toate CAT DE CAT bine trebuie un pc tare.. nu mai cautati emulatoare ca degeaba cautati. daca va place un joc cumparati-l ;)
si pe siteul ala vad doar un emulator pe care il pui PE PSP nu e de pc, si inca unul care e pentru pc pe care merg doar : This emulator can run demos and boot a few games like Tales of Eternia. |
luati'va psp.merita:D daca nua veti bani de unul nou, gasiti la second de la 4 milioane in sus, depinzand de dotari:D eu am unul cam de 4 luni...si merita fiecare banut:D
|
ba nu se gaseste nici un.. emulator d psp !!! ala e doar sa itzi connectezi psp la pc dak ai 3.40Oe si sa te joci
|
chiar nu era nevoie sa invii threadul asta.. ne lamurisem inainte sa vii tu pe aici..
|
| All times are GMT +2. The time now is 19:52. |
- Copyright 2026 4Tuning