Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
7 Attachment(s)
Rolls-Royce Phantom I din 1925, recarosat în 1934 de către compania belgiană Jonckheere. Exemplar unic
Motor: 6 cilindri in linie, 7668cc (108x139.7 mm), 2 blocuri de câte 3 cilindri fiecare cu o chiulasă comună, construcţie din fontă cu carterul din aluminiu, 2 supape/cilindru, OHV, carburator Rolls-Royce alimentat cu benzină printr-un sistem cu vacuum în loc de pompă, aprindere dubla (2 bujii/cilindru) prin bobină de inducţie şi magnetou 95-108 CP la 2300-2750 rpm (măsurate privat pe dinamometru, prin tradiţie Rolls-Royce nu publică puterea motorului) Cutie de viteze manuală nesincronizată cu 4 viteze, montată separat de motor Frâne cu tamburi şi un sistem servo mecanic acţionat de cutia de viteze Punţi rigide faţă şi spate, arcuri lamelare, amortizoare cu fricţiune Greutate: ~2000kg (1715 kg fără caroserie) Viteza maximă: 137-143 km/h Spatele îl copiază pe cel al modelului Tatra T77 din 1934 deşi Rolls-ul avea motorul în faţă şi nu în spate... ~Nautilus |
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
holy crap ce multa e!!! extraordinar!
|
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
cand am citit exelero...m-am gandit la maybach...(am vazut recent poze/filmuletze cu maybach exelero), si cred ca seamana destul de mult cu RR-ul asta adus la nivelul anului 2008+
coada aia de 'rechin' cred ca ii strica din farmec... oricum, arata bestial:) |
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
Mult prea frumoasa masina ! ..
Imi place foarte mult interiorul ... este demn de o masina cu o asemenea eleganta. |
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
Detaliile proiectării şi construcţiei caroseriei s-au pierdut odată cu incendierea atelierelor Jonckheere şi cu alte distrugeri produse de război, iar presa de specialitate a încercat să umple golurile cu diverse legende: ar fi aparţinut unui maharajah indian, Regelui detronat Edward VIII etc. Ceea ce se ştie este faptul că maşina a avut o carieră deloc glorioasă: în anii '50 a fost vopsită auriu şi expusă ca o curiozitate, mai apoi a fost restaurată prost... salvarea a venit de la cumpărarea ei de către un bogat colecţionar japonez în 1991 şi apoi revânzarea către Petersen Automotive Museum care s-a ocupat şi de restaurare.
http://www.coachbuild.com/gallery/d/...pe_1925_06.jpg ~Nautilus |
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
1 Attachment(s)
Evoluţia:
|
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
ooo da!! :D frumoss :D
|
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
superb :X
|
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
Cam aşa arăta când a fost găsit în stare de epavă, înainte de restaurarea din anii '90:
http://www.webentory.com/billboards/1675/5698.jpg ~Nautilus |
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
este o bijuterie adevarata ! ce forme are :twisted: cat de aerodinamica este :omfg: e SUPERBA !
|
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
Pffffoooaaaiiii de mama mea, ce masinaaaaaaaaaaaa :yikes::yikes::yikes::yikes::yikes: usile-s rotunde:yikes:
Sigur asta e pe Terra? |
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
Nu numai că e făcută pe Terra, dar pe vremea când a ieşit ea din fabrică probabil că nici bunicii tăi nu erau născuţi :P
~Nautilus |
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
Quote:
Stiu ca ma repet, dar masina e bestiala, cand ma mai lovesc de pozele astea din cand in cand, nu-mi pot lua ochii de la bijuteria asta, stau si ma uit lung cate 5 minute la o poza... |
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
:shock: vaiiiiiiiiiiiiiii :shock::shock::shock:
|
Re: Exelero-ul anilor '30 - Rolls-Royce by Jonckheere
Cand te uiti la astfel de masini stai si te gandesti ce lipsa de imaginatie au actualii producatori...
|
All times are GMT +2. The time now is 00:22. |
- Copyright 2024 4Tuning