VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
Un Sandero diesel cu motor Euro 5 a fost supus unui crash-test frontal contra unei bare deformabile din aluminiu chiar la uzina Dacia de la Mioveni. Instalatia exista din 1982 in fabrica, dar putini stiu de existenta ei. Cu toate acestea, Mioveni-ul ar fi testat, in 2008, 20% din totalul crash-testelor comandate de Renault, iar planurile de viitor indica cresterea acestui procent la 50% in 2010. Scopul testului a fost validarea motorului diesel Euro 5 care va fi lansat pe piata in 2011. Totul s-a desfasurat pe o pista de 180 metri lungime si sapte metri latime, masina lovindu-se frontal la viteza 65 km/h de o bara din aluminiu deformabila. La aceasta viteza s-a ajuns cu ajutorul unui mecanism de tractare cu motor hidraulic. Instrumentul functioneaza inca din 1982 si poate impinge vehicule de pana la 3,5 tone pana la viteza de 100 km/h. In automobil s-au aflat trei manechine de test, doua in fata si unul in spate, cu un total de circa 100 de senzori de masurare care transmit informatii despre efectele impactului asupra trupurilor pasagerilor. Coliziunea a fost filmata de sapte camere care pot reda circa 1.000 de cadre pe secunda, progres imens fata de acum mai bine de un deceniu cand cele mai performante camere puteau reda cam 600 cadre/minut. Analiza datelor acumulate de aparatele de masura dureaza intre 20 si 40 de ore, pregatirile pentru test luand chiar si mai mult, intre 80 si 120 de ore. Crash-test-ul in sine dureaza doar 300 de milisecunde, informatiile acumulate fiind insa deosebit de pretioase pentru orice constructor auto. <script type="text/javascript" src="https://www.4tuning.ro/flv_player4/swfobject2.js"></script><div id="671">film</div><script type="text/javascript">swfobject.embedSWF("https://www.4tuning.ro/flv_player4/flvplayer.swf","671","470","370","9.0.115", "https://www.4tuning.ro/flv_player4/expressInstall.swf" , {fullscreen:"true",file:"https://www.4tuning.ro/flv_movies/impact_frontal_Sandero.flv",image:"https://www.4tuning.ro/flv_movies/impact_frontal_Sandero.jpg"} , {allowfullscreen:"true"}, { });</script> <script type="text/javascript" src="https://www.4tuning.ro/flv_player4/swfobject2.js"></script><div id="672">film</div><script type="text/javascript">swfobject.embedSWF("https://www.4tuning.ro/flv_player4/flvplayer.swf","672","470","370","9.0.115", "https://www.4tuning.ro/flv_player4/expressInstall.swf" , {fullscreen:"true",file:"https://www.4tuning.ro/flv_movies/Momentul_coliziunii_.flv",image:"https://www.4tuning.ro/flv_movies/Momentul_coliziunii_.jpg"} , {allowfullscreen:"true"}, { });</script> |
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
astept cu mare nerabdare paginile de comentarii lasate de "meseriasi".... :D:D:D
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
la 65 km/h eu cred ca s-ar putea sa nu mori ...
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
uitati-va cum ii face capul manechinului de la volan in momentul impactului...cam horror as zice!
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
A deci exista sistemul asta inca din 1982, pai si de ce nu s-a folosit si pentru modele din 2000 incoace, chiar asa de prapaditi eram? pacat!
Ce sa zic la 65 km/h si cea reala fiind de 100 km/h s-ar comporta bine pentru o masina cu tabla moarta, ca daca ar fi de calitate tabla sigur ar da rezultate mai bune, dar ai nostri sunt zgarciti si baga daia mai proasta. Oricum au zis ca vor tampona 100 de masini pana la toamna : )) si nu-i vait ca Dacia are destule masini pentru a le face zob si pentru a studia ce e prost in ele. Stiu si ei defectele masinii nu tre sa le aducem chiar noi argumente, dar pentru pretul scazut care il au nici nu tre sa fie prea stralucita si merge si asa, pentru ca este low-cost ca asa zice tatal Renault ca e mai bine pentru o dacie. |
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
@brabus....
deja au inceput "baietasii" de 15 ani :)) Parerea mea este : Decat masina romaneasca mai bine altceva "Sorin si Horia". Atata timp cat romanii isi vor mai baga coada in productie....Dacia nu va ajunge ce a ajuns Skoda. Cu stima |
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
ar trebui aratat filmul slow motion...ca sa ne dam seama daca e bine sau nu...la prima vedere pare ok, desi soferului ii cam zboara capul in momentul impactului...
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
totusi la testele astea dacia nu cred ca o sa iasa ceva mai bun . nu comparam cu alte marci de masini.
oricum la cat de moarta e tabla de pe dacia nu ma mira nimic. si totusi vrem siguranta. |
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
oricum ar fi tabla de pe ea buna rea cum e..
dar la pretul asta nu te poti astepta la 5 stele! |
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
la bani aia mai vrei si siguranta de 5 stele daca are 3 sa zici mersi:D
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
voi tot nu vret sa intelegeti ca nu grosimea tablei ofera siguranta, ci structura de rezstenta, lonjeroane etc......sunt masini cu aripi de plastic si capote de aluminiu care au 5 stele (clio, megane, tuareg, x5)
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
:))sa va uitati la manechin :))))
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
Quote:
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
euro NCAP made in romania ...:censored: sa fim seriosi... daca acorda 3 stele ... e mult frate ... :)) sincer orcum dintr-o asemenea zdruncinatura ti se rupe gatu usor....
|
Re: VIDEO: Inedit: Crash-Test cu Dacia Sandero diesel Euro 5 la Mioveni
frate....cam nasol la 65km asa praf....da-o incolo
|
All times are GMT +2. The time now is 11:01. |
- Copyright 2024 4Tuning