Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto.html)
-   -   Motoare in 2 timpi? (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto/131909-motoare-2-timpi.html)

Alejandro 04-07-09 00:26

Motoare in 2 timpi?
 
1 Attachment(s)
Se pricepe careva la motoarele in 2 timpi? E vorba de un Piaggio Grillo care e pe "moarte" si am nevoie de cateva sfaturi.
1. Motorul porneste foarte greu, desi acum 4 ani pornea foarte usor; cand porneste pare a fi inecat (m-am gandit sa schimb toate componentele interne ale carburatorului - jiglor, arc parghie carburator, plutitor carburator, cui pontou). Se poate curata cu decarburol carburatorul?
2. Cum desfund toba de esapament? Mentionez ca nu am nici flex si nici aparat de sudura; exista vreo alta modalitate?
Pe partea stanga mopedul are putin deasupra de pedale un comutator; niciodata n-am inteles ce vrea sa insemne acel comutator; l-am rotit odata intr-o parte in timpul mersului si nimic, dar daca ma opream motorul se oprea si nu se pornea decat impins dupa muuuuulte sute de metri. daca il aduceam pe intermediar pornea mai usor dar totusi parca erau deficiente; daca il aduceam la normal pornea binisor (la rece in cele 3 pozitii nu e posibil sub nici o forma sa-l pornesti usor) iar daca ma caram putin cu el si dupa aceea ma opream motorul mergea in continuare.
3. mult fum alb-gri-albastrui si cand e motorul cald; normal e sa dea putin fum din acela dar da la fel ca la pornire.

valib 04-07-09 01:28

Re: Motoare in 2 timpi?
 
1. da, se poate
2. faci un foc de tabara...incalzesti bine toba...si sufli in ea cu un compresor, dai cu ea de beton...improvizezi tu ceva. Ideea e sa ai foarte mare grija (toba o sa fie foarte calda, deci ai nevoie de un mops de instalator, sau ceva scula cu care sa prinzi de toba), sa ai grija si la ce iese din toba... Daca vrei sa nu te arzi, sa nu iti bati capul cu fel si fel de idei...mergi la un sudor sa ti-o taie in 2(sa ii taie o bucata afara din ea), o cureti, si ti-o sudeaza inapoi. Pe vremuri cand foloseam asa ceva...nu o data am patit sa porneasca greu motorul din cauza tobei, sau sa nu porneasca deloc (era prea infundata)
3. nu e cumva comutatorul pentru benzina din rezervor? la piaggio cel putin aveam ceva de genul dar era chiar sub rezervorul de benzina...3 pozitii: oprit, rezerva(cand mergi pe ultimul litru din rezervor), si normal (cand ai benzina destula)
4. e modelul cu rezervor de ulei separat, sau ala in care bagi amestecul? Oricum in principiu ideea e ca e posibil sa iti faca(faci) gresit amestecul ulei/benzina (prea mult ulei). Daca faci amestecul manual...cat ulei pui la un litru? Daca amestecul e facut automat din rezervor separat de ulei, vezi sa nu fie deformata gaura rezervorului(sau ceva improvizatii pe acolo), si sa iti dea prea mult ulei

Alejandro 04-07-09 11:23

Re: Motoare in 2 timpi?
 
nu e cu rezervor de ulei, la 1000 ml de benzina bag 20-30 de grame de ulei; amestecul il fac manual.

Alejandro 04-07-09 14:13

Re: Motoare in 2 timpi?
 
daca bag alcool tehnic pe traseu de evacuare dupa ce il dau jos si il agit, o sa reusesc sa desprind ceva mizerie? adica are proprietarea de curatare? alta varianta ar fi sa iau toba sa o duc la o spalatorie si sa bag jetu puternic in ea, dupa care sa bag cata benzina in ea si sa o curat cu benzina la foc usor :D


All times are GMT +2. The time now is 15:58.

- Copyright 2024 4Tuning