Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Editare Foto (https://forum.4tuning.ro/534-editare-foto.html)
-   -   KING Media (https://forum.4tuning.ro/534-editare-foto/119341-king-media.html)

Scricy HKS 17-04-09 02:19

KING Media

4 Attachment(s)
sunt incepator asa ca orice sfat,idee,comentariu,etc sunt binevenite:D
sper sa va placa..nu sunt cine stie ce opere dar incerc sa invat cat mai mult si sa fac poze cat mai frumoase:oops:;):arrow:

Opel Calibra & Nissan Micra

jipianu 19-04-09 18:09

Re: KING Media

orice inceput e bun... conteaza progresele pe care le vei face in continuare...
oricum felicitari

Scricy HKS 19-04-09 18:57

5 Attachment(s)
ms ms si o sa incerc sa progresez cat mai mult:D
alte poze:

Ingerasul99 19-04-09 23:36

Cea cu dacia fotografiata ti-a iesit bine :D, dar nu se poate la o calitate mai superioara?

shantzu 20-04-09 11:39

Incearca sa nu mai pui semnatura pe poze care nu sunt facute de tine, chiar daca sunt editate de tine.Poate faci si semnatura mai mica , mult mai mica :)

Scricy HKS 20-04-09 12:14

Quote:

Originally Posted by shantzu (Post 2251347)
Incearca sa nu mai pui semnatura pe poze care nu sunt facute de tine, chiar daca sunt editate de tine.Poate faci si semnatura mai mica , mult mai mica :)

ms de sfat , chiar ma bucur ca mi-a raspuns cineva din EVL*SKILLZ:oops: o sa tin cont de ce mi-ai zis ca pan la urma voi sunteti "za best":D:D ....semnatura ma gandeam sa fac alta, asta era doar de proba ca e prima care am facuto ca brush;)

Messerschmitt 20-04-09 18:05

:)....traiesti ma men...faine pozele ma bucur ca le plac pozele cu dacia &calibra mea:)))=))... scryci ...data viitoare vreau sa scoatem fum din ele..;)))....sa fie pozele mai sexoase:D:P

Scricy HKS 03-05-09 20:34

3 Attachment(s)
i'm back:lol::lol:
ceva mai nou

Ingerasul99 03-05-09 20:39

Prima poza a iesit marfa rau, incearca sa faci semnatura mai mica iese in peisaj prea mult, ar fi iesit altfel cu un hdr parerea mea.