Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Candidati grup foto (https://forum.4tuning.ro/628-candidati-grup-foto.html)
-   -   Fotografiile mele - eMH (https://forum.4tuning.ro/628-candidati-grup-foto/118093-fotografiile-mele-emh.html)

eMH 08-04-09 14:08

Fotografiile mele - eMH
 
20 Attachment(s)
Deci...nu sunt profesionist,sunt ditamai incepatorul,dar totusi m-am hotarat sa imi deschid si eu un topic. Stiu ca nu e mai nimeni curios,si ca pozele mele sunt undeva mai jos de mediocre. Dar totusi,in speranta ca voi progresa,si ca voi impusca poze din ce in ce mai bune,mi-am luat inima in dinti si...start new thread. Astea sunt primele...o sedinta foto cu machete :).
O sa mai pun cateva,ca am mai multe,dar nu pot sa le arunc pe toate intr-un singur post.
Astept critici,dar va rog,nu fiti prea duri !

eMH 08-04-09 19:33

Re: Fotografiile mele - eMH
 
12 Attachment(s)
Poze cu flori sau pomi. Am facut si eu ce am putut.

Hai cu comentarii...sunt urate,nu sunt...?
Ceva idei de subiecte...ce as putea sa trag in poze ??



P.S.: La ultimele 2 poze,cum e mai bine,cu blitz,sau fara ??

D@N_NSL 09-04-09 00:25

Re: Fotografiile mele - eMH
 
se vede bine cea cu blitz (parerea mea)dar pune camera pe un trepied si incearca cu o expunere mai mare (fara blitz)

bafta!!!

eMH 09-04-09 10:19

Re: Fotografiile mele - eMH
 
Merci mult de sfaturi,as tine cont de ele,daca nu ar exista unele impedimente. Nu fac poze cu camera,ci cu telefonul. Sunt cam robot,trag pozele "dupa ureche" si dupa cum mi se pare mie ca arata bine. Nu am habar de teorie,deci daca ai putea sa imi explici ce e aia expunere/sub-expunere/supra-expunere ti-as fi pe deplin recunoscator !
Sper ca nu sunt prea pretentios...

eMH 09-04-09 22:22

Re: Fotografiile mele - eMH
 
19 Attachment(s)
Ceva poze cu detalii.

JuST_GiuGiu 09-04-09 22:27

Re: Fotografiile mele - eMH
 
sunt destul de reusite avand in vedere ca sunt facute cu telefonu,dar se putea si mai bine.Din ce an e camera aia olimpia?