![]() |
Ornament prag Golf 3 GT
Salut, cine ma poate ajuta intr-o mica problema? Am un golf 3 1,6 benzina GT si intr-o zi am constatat ca imi lipsesc ornamentele de la pragurile masinii si am fost peste tot la piese auto si dezmembrari sa cumpar dar nu se gasesc :sad: Problema e ca acum constat ca tot mai multe golfuri cu praguri le lipsesc ornamentele... din discutiile cu proprietarii golfurilor la fel... au fost furate!!! Daca ma poate informa cineva de unde se pot cumpara si un pret informativ ii multumesc anticipat! ID mesenger: flo_gt
|
Re: Ornament prag Golf 3 GT
Salut ,
Zimi ce ornamente iti lipsesc pt ca pot sa iti fac rost de absolut ori ce ornament de vw golf 3 . MSg me |
Ornamentele ce vin pe pragurile de golf 3 GT, GTI sau GTD
|
vb pe mes mane, eu iti pot aduce orice ornament la golf 3, te-am bagat in lista la mess ,
apropo ornamentele sunt noi noute |
daca poti face rost de orice ornamet vreau si eu ornamentele de pe aripile spate de g3 in 4 usi modelul mai lat.
|
pune o poza ceva , si iti zic cat te costa ,
Quote:
|
Dmx mane , negre sau vopsibile in culoarea caroseriei ?
|
M/ar interesa si pe mine un ornament la prag de golf 3 gt in doua usi la ce pret ajunge
|
UN ornament pentru prag la un golf 3 model in doua usi cat ajunge
|
[Imi poti lasa un numar de telefon unde te pot contacta sa vb sau o adresa de mess unde sa iti dau o poza cu ce am nevoie
Merci |
vreau si eu un ornament de prag stanga, model 4 usi si capatul de la aripa. id p_borodea
|
imi trebuiesc si mie ornamente pt golf 3 1.9 TDI GT in doua usi, inclusiv coltarele de la capete care se prind pe pragul propriu-zis. Cam cat ar [email protected]
|
Salut!
Am si nevoie de ornamentu de la prag dreapta ptr golf 3 in 2 usi ! id "blondu_for_you" |
Salut !
Un pret pentru praguri plastic + arcade aripi model in 4 usi ... Mersi |
Salut,
Un pret pentru praguri plastic pentru golf3 gti model 2usi? Mersi. |
| All times are GMT +2. The time now is 18:15. |
- Copyright 2026 4Tuning