Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto.html)
-   -   Nu prea mai trage :( (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto/108476-trage.html)

devians 08-02-09 21:14

Nu prea mai trage :(
 
Salut. Motor 1.9 Turbo Diesel. De ce nu mai scoate fum in sarcina? Inainte scotea fum negru gros si fugea bine de tot... dar acum.. nu mai scoate.. sau cel putin nu e negru.. nu se vede.. si nici nu prea mai urca asa repede in ture(nu mai trage). Ajunge incet pe la 4600-4700 rpm, viteza 180 km/h, dar nici o mare alifie la acceleratie in rest. Ce sa mai spun ca la inceput rupea aderenta pe a 2`a.. si acum... cu ambreiaj nou.. nu mai face nici un fâs. Am curatat clapeta de debit aer care era imbacsita, am curatat si valva EGR, care era infundata.. cu funingine, nu cred ca mai trecea fumul prin ea, prostia a fost ca nu m`am uitat daca mai deschide/inchide. O fi de la turbina.. o fi de la injectoare.. . Astept pareri

klausi 09-02-09 01:59

Re: Nu prea mai trage :(
 
Quote:

Originally Posted by devians (Post 2049281)
Salut. Motor 1.9 Turbo Diesel. De ce nu mai scoate fum in sarcina? Inainte scotea fum negru gros si fugea bine de tot... dar acum.. nu mai scoate.. sau cel putin nu e negru.. nu se vede.. si nici nu prea mai urca asa repede in ture(nu mai trage). Ajunge incet pe la 4600-4700 rpm, viteza 180 km/h, dar nici o mare alifie la acceleratie in rest. Ce sa mai spun ca la inceput rupea aderenta pe a 2`a.. si acum... cu ambreiaj nou.. nu mai face nici un fâs. Am curatat clapeta de debit aer care era imbacsita, am curatat si valva EGR, care era infundata.. cu funingine, nu cred ca mai trecea fumul prin ea, prostia a fost ca nu m`am uitat daca mai deschide/inchide. O fi de la turbina.. o fi de la injectoare.. . Astept pareri

1. Ai senzorul de aer dus. Debitmetrul cum spun unii. Vezi pe unde-l cauti si cumperi ca diferentele sunt mari la pret.
2. Daca treci frecvent de 4000 rot la motorul tau unde incepe rosu la 4500 iar puterea motorului este la 4000 - in curand o sa-l arunci la gunoi. Un TD se accelereaza intre cuplu maxim - la tine 1750 rot si 4000 - sub 1750 nu ai cuplu iar peste 4000 nu mai ai nici putere iar cuplul e dus demult.
3. Viteza maxima e 185 Km/h. Asta cand e motorul nou. Incet-incet puterea motorului scade datorita uzurii. Implicit scade si viteza maxima. Aia 180 Km/h de pe ceas sunt inca f buni pt un motor care spui ca odata scotea si fum negru.

devians 11-02-09 15:30

Re: Nu prea mai trage :(
 
Quote:

Originally Posted by klausi (Post 2049982)
1. Ai senzorul de aer dus. Debitmetrul cum spun unii. Vezi pe unde-l cauti si cumperi ca diferentele sunt mari la pret.
2. Daca treci frecvent de 4000 rot la motorul tau unde incepe rosu la 4500 iar puterea motorului este la 4000 - in curand o sa-l arunci la gunoi. Un TD se accelereaza intre cuplu maxim - la tine 1750 rot si 4000 - sub 1750 nu ai cuplu iar peste 4000 nu mai ai nici putere iar cuplul e dus demult.
3. Viteza maxima e 185 Km/h. Asta cand e motorul nou. Incet-incet puterea motorului scade datorita uzurii. Implicit scade si viteza maxima. Aia 180 Km/h de pe ceas sunt inca f buni pt un motor care spui ca odata scotea si fum negru.


ok.. ce nu am precizat.. e faptul ca ultima data cand am pus`o pe tester, mi-a aratat eroare "vantil injector nr4". Am bagat o solutie dar sunt sigur ca nu face mare lucru. O sa merg la cineva care are o pompa la care cupleaza turul si returul si prin care baga o solutie de curatare nu stiu de care. Sper sa dea roade.

Cu turatiile astea inalte o s`o las mai usor, ca nici mie nu imi place.. dar m-am gandit ca poate isi mai da drumul. Vreau sa-i fac un flashtuning sa-i mai dau 15-20 de cai ... o fi prea riscant?


All times are GMT +2. The time now is 00:51.

- Copyright 2024 4Tuning