Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Renault (https://forum.4tuning.ro/110-masina-mea-renault.html)
-   -   RENAULT FUEGO 1.6 GTS 1985 (https://forum.4tuning.ro/110-masina-mea-renault/106978-renault-fuego-1-6-gts-1985-a.html)

vandomankan 31-01-09 11:36

RENAULT FUEGO 1.6 GTS 1985
 
Salutare tuturor!

Aici voi incerca sa arat pe cat posibil,dezmembrarea,reconditionarea,si imbunatatirea unui Renault Fuego.
Intrucat stim cu totii ca tuningul costa,iar pentru majoritatea banii sunt o problema,incerc sa reconditionez starea masinii folosind cat mai putini bani.
La inceput mi s-a parut si mie ca suna ciudat,insa am ramas uimit la cate lucuri poti reconditiona pe bani putini.
Doresc sa anunt ca nu sunt expert mecanica sau in tuning de orice fel.Tot ceea ce am sunt niste scule ruginite,indemanare,incapatzanare si internet(de care ma voi folosii majoritatea timpului pentru a fura idei).

Renault Fuego 1985,motor 1.6(1647 cc),carburator weber 32 dara,dublu-corp,96 cp,aprindere elctronica,filtre schimbate(cel de aer schimbat cu unul nou,insa tot stock deocamdata,filtru nou benzina,filtru nou ulei,se potriveste cel de logan).Geamuri electrice,oglinzi electrice,evacuarea e praf...e gaurita toata..cap coada.

Voi arata imagini cu "rabla" in diferite ipostaze.Mentionez k treaba asta am inceput-o de vreo 2 saptamani si pe parcurs,odata cu postarea imaginilor si explicatiilor,poate imi mai puteti da sfaturi...daca nu, pentru mine e de ajuns sa ramana aceste lucruri aici,pentru cei care vor avea nevoie.

vandomankan 31-01-09 11:39

Re: RENAULT FUEGO 1.6 GTS 1985
 
https://img187.imageshack.us/img187/3...1161661pg8.jpg
https://img187.imageshack.us/img187/r...jpg/1/w640.png


Asa arata masina knd am luat-o de la fostul proprietar

vandomankan 31-01-09 11:52

Re: RENAULT FUEGO 1.6 GTS 1985
 
masina arata jalnic la interior : omu' lipise niste ornamente de catifea rosie pe bord,stalpi,si prin spate.