Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Alte discutii Daewoo (https://forum.4tuning.ro/313-discutii-daewoo.html)
-   -   doresc sa achizionez tico la ce sa ma uit (https://forum.4tuning.ro/313-discutii-daewoo/106857-doresc-achizionez-tico-uit.html)

cheloo90 30-01-09 12:29

doresc sa achizionez tico la ce sa ma uit
 
buna sunt nou aicea si as dori sa achitionez o masina tico imi puteti spune si mie detali despre ea cat ii de accesebila si confortabila pt un om de aproape 1,90 m ... la ce sa ma uit cand ma duc sa achizitionez masina unde apar defecte motorul pana la cat km duce si alte detali astept sugesti ms mult

Geo_ZGA 30-01-09 13:02

Re: doresc sa achizionez tico la ce sa ma uit
 
inainte sa scrii ceva, foloseste functia "search". Ai deschis un topic, cand deja mai exista unul: https://forum.4tuning.ro/312-zona-tehnica-daewoo/103198-vreu-cumpar-tico-uilt.html
TC


All times are GMT +2. The time now is 23:07.

- Copyright 2026 4Tuning