![]() |
Campionat de Pool pe Ym!
care se baga ?
16 oameni ..se joaca in felul urmator : 2-0 sau 2-1 (la 1-1 se mai joaca un meci) ...dac va bagati lasati'va si id'ul :D sa vdm cine'i mai bun :twisted: Daca postezi ceva da mai multe EXPLICATII !! :idea: |
Re: Campionat de Pool pe Ym!
poti da mai multe detalii despre acest campionat?
|
e pentru distractie ..in lipsa de ocupatie
suntem 16 "jucatori" apoi 8 .4 . 2 si castigatoru' ( ce castiga ? nimic , experienta ;) ) cine cu cine joaca ( vom alege..numai sa fim 16) ...apoi mai vdm |
sa vezi blaturi :lol:
|
eu unu ma bag daca se tine :d
|
Quote:
|
inca 13 .. go go go :D
|
Inca 12 :idea:
|
ma bag si eu... valcea_racing :)
|
pana acum suntem :
1.VaLeX 2.Cristi_T 3.boy_wonder 4.Toyo9J 5.trafy-vr6 mai asteptam concurenti |
Dar stabiliti o data si o ora la care sa se tina,ca degeaba se baga toata lumea fara sa stie cand este...
Va adunati toti intr-o conferinta si acolo decideti care cu care joaca. |
Quote:
|
si eu :))
sandryn89v :D |
ma bag si eu
id: coji93 :D |
+1
bobo_razvy |
hop si eu...bafta
|
deci ..astia suntem
1.VaLeX 2.Cristi_T 3.boy_wonder 4.Toyo9J 5.trafy-vr6 6.sandrin 7.REPTYLE 8.b0b0 9.C!8Y-M(ucles :lol:) inca 7 copii :D |
Si eu! :)
nfs_al3x |
Ma bag!! :D
|
Quote:
|
valex cand ne strangem toti 16, iei id-urile si le postezi pe toate aici :lol:
sa-ti faci bine treaba de organizator :)) |
alecs_rg numa daca se poate tine dupa 9 seara
|
si ne-am mai adunat ->
1.VaLeX 2.Cristi_T 3.boy_wonder 4.Toyo9J 5.trafy-vr6 6.sandrin 7.REPTYLE 8.b0b0 9.C!8Y-M 10.Alex-GBY 11.Magos 12.dagos88 13.DACIA-Wrc Suntem la nr.norocos 13 :D ..mai asteptam 3 concurenti :D |
Quote:
ma bag si eu id: insomnia_squad |
...shogun_alessandro...
Sper ca nu sunteti pe aici si campioni virtuali...:lol: |
thuamneee ce face viata asta din oamne....si plictiseala bineinteles isi are un rol principal....hai bft baieti...:D:D:D:D
<<<< PAS >>>> |
ma bag si io :)) sorin_dj1005 e id meu ;)
|
si am terminat inscrierile
astia suntem -> 1.VaLeX | str82valli 2.Cristi_T | yo_cristi04 3.boy_wonder | boy_wonder 4.Toyo9J | 5.trafy-vr6 | valcea_racing 6.sandrin | sandryn89v 7.REPTYLE | coji93 8.b0b0 | bobo_razvy 9.C!8Y-M | ciby_rider 10.Alex-GBY | nfs_al3x 11.Magos | magos_5 12.dagos88 | dagos88 13.DACIA-Wrc | alecs_rg 14.BMW-E30dak | insomnia_squad 15.SHOGUN-A8 | shogun_alessandro 16.69WRX | sorin_dj1005 astia suntem , dac am gresit cu id'ul sa ma corecteze :D dupa amiaza urmeaza "extragerea" si timp de o zi aveti tot timpu sa jucati (15 -20 minute dureaza nu mai mult cele 2-3 partide) .. :D |
Hai ca sunt curios ... ce se intampla cu chestia asta !! Dar vorba lui Sasha , plictiseala va omoara :lol: :rolleyes2 :idea: !!
Astept sa anuntati ziua si cum o sa fie organizate meciurile ;) :rolleyes2 :idea: |
Quote:
sa inteleg k o sa fie 3 din 5 nu? |
Quote:
acu ma jea la conducere..cand vin fac extragerile si aveti timp de o zi sa jucati :D ...salut |
si se joaca in felul urmator :
VaLeX vs. Toyo9J | -----------------------| => Castigatorii vor juca Cristi_T vs. RAPTYLE | boy_wonder vs. b0b0 | -------------------------| => Castigatorii vor juca trafy-vr6 vs. DACIA-Wrc | sadrin vs. dagos88 | -------------------|=> Castigatorii vor juca Magos vs. 69WRX | Alex-GBY vs. Shogun-A8 | --------------------------|=> Castigatorii vor juca C!8Y-M vs. BMW-E30dak | id'urile le gasiti pe pagina anterioare dupa fiecare meci, unul dintre cei 2 concurenti va posta CASTIGATORUL Aveti o zi la dispozitie sa puneti rezultatele ! In caz ca in timpul meciului cade netu/se intampla ceva cu calculatorul unuia , va intelegeti la inceputul partidei [ori il reluati , ori se pune victorie celuilalt (Nu la intreg MECIUL, doar o partida)] Termen limita pt rezultate : 13.sept.2007 ora: 16:00 \!/ SUCCKES \!/ HAI SA VA VAD ... ;) :idea: :arrow: BAFTA ALL !! :twisted: :D |
succes la toata lumea..
|
Quote:
deci id meu de mess e boy_wonder_ll |
mai greseste omu' :D ..scuzoaiele mele , ia si joaca si lasa misto'ul :lol: :hug:
|
VaLeX vs. Toyo9J 2 - 1
|
Quote:
|
He he he ....
Bafta lume... Eu plec la cotonogit baietii la YM! POOL >:) |
deja mi-e frica :twisted: :twisted: