![]() |
Top speed-uri cu masina proprie
Sa vedem care ce poate :twisted: :twisted: :twisted:
|
Re: Top speed-uri cu masina proprie
cu 307-le pe drept 215 nimic mai mult, pe feleac in jos culcat la 220,
|
drive test cu 350z 230km/h. si 250km/h cu E clase pe autoband
|
aproximatix 140-150 cu un mercedes COBRA ----COBRA---- cu motor 2400 :P sare motoru de pe caroserie :)
|
pai si cu octavia PIJule???
ontopic:avand in vedere ca leana partzaga nu e a mea...nu prea are rost sa postez un top |
octavia 190 pe la nemti cu 5 pers in masina si bagaje cat incape !
|
Sa nu ma dau si eu mare???Pe autostrada drum drept nika in fata 210 sa oprit acu :???: ,coborare avant dupa un amarat de ford focus combi ce alerga ca prostu 240 atins fericit dar nu mam putut tine dupa el:sad:
|
noah......ce sa zic acuma sa ma dau si eu mare putzin.....da nu am cu ce .....ca nu am masina proprie.....dar zic asa : cu Audi A6 a lu` tata....210 , si cu BMW`u lu karcsi NGL (poate vede ce scriu ca imi da in cap.....ca dormea in masina cand ii dadeam ca turbatu pe auto-strada) 220kmh.cam atata :D
|
He he he bucurate ca dormea de era treaz cerea 230 :D
|
eu n-am ce comenta ca eu inca n-am carnet :D. dar recordurile is cam asa... logan 100, opel 90, oltcit 80.
|
Da ma gandesc ca VALI cu oltcitu o sa vedem ce top speed are :D
|
1 Attachment(s)
210 cu Fabia pe autostrada si aproape 200 spre Cluj....se vede pe foto....motor de 14 8)
|
Quote:
Dupa informatiile mele stiam ca A6 poate mai mult de 210. Sau ma insel? |
Trebe sa poata
|
Quote:
|
Quote:
Mi-am luat acu 2 zile un A6 dar nu am fost plecat nicaieri din c-ta sa vad ce poate. Dar de la cine la-m luat spune ca se duce in 240. este 2,5 tdi |
Aaaaaaaaaa e altceva
pai a lui Eddye e 1.9 tdi de 131 cp |
Quote:
|
|
pai pe petelea 175 si pe feleac la vale 190::lol: renault clio 1.2 16v
|
230 autostrada cernavoda - bucuresti (toata autostrada numai asa am mers ma chinuiam sa ma tin de un A4 1.9 tdi asa scria oe porbagaj eu am un A6 2.5 tdI si nu am reusit sa ma tin dupa el :((
|
asta asa e..... un A6 1.9 tdi mai mult de 220 nu merge nici cu slujbe , si un 2.5tdi de 163 de cai merge vreo 230 si ala de 180 de cai vreo 240.cine zice alte viteze...minte cu sigurantza....e imposibil.
|
tare m-as mira eu sa mearga 240 2,5 cu 180 de cai... merge ceva mai putin... nu prinde 240
|
Quote:
|
te cred.... eu stiu ca si A6-le lu taicameu de 131 de cai...la 210-215....se taie mustaru
|
Mah nu stiu ce e cu A6 dar la vaca noastra i-am dat ceasu peste 240 in linie dreapa spre franta mai precis in germania iar in rest am tinuto doar la 200km/h aproape tot drumu mai putin prin austria si franta si sa nu uit de momentele in care domnita mea se uita la kilometraj si evident trebuia sal reduc.poate ne mai auzim.
|
cu polo...fara a exagera, doar asa din putin chef de viteza, 160 cu 4 pers in masina... cat duce, nu stiu exact... cica baga 180(dupa spusele lui mascatu)
|
Quote:
|
Vaca e un superb din 2005, 1,9tdi cu 101cai, adevarul e ca si eu am vazut cam 210 pe ceas la vaca in drum spre bucuresti, si stiu bine ca mai mergea...
|
Quote:
|
stop stop stop, proprietarul masinii (skoda Superb 1,9tdi) e calutzu(vezi semnatura), eu doar te-am informat in legatura cu masina... si ti-am zis cat am fost eu...
|
Quote:
|
Quote:
__________________la asta ma-m referit si eu ca eram cu A6 si la 230 a trecut un A4 pe langa mine. |
ba deci sa fie lamurita treaba.....cat scrie viteza maxima constructiva in talon....atata merge masina,punct.
|
Quote:
|
atunci e altceva.....eu vorbeam de stock....
|
240 cu calibra pe DN1
180 cu bmwu(catre selgros)....mai mergeaaa |
Quote:
eu am prins cu a mea 160 spre reghin si mai mergea da drumu naspa ma cam arunca :evil: , de abia astept sa ajung pe o autostrada sa vad daca prinde cei 178 din talon :twisted: , sau mai bine astept sa treaca autostrada pe la noi :rolleyes2 |
daca 178 scrie in talon atat merge pe drept si fara modificari....daca iti arata 200...e eroare....asta e garantat
|
vali tu nu ai nimic de zis la sectiunea asta
. sau ti drag permisu |
| All times are GMT +2. The time now is 23:12. |
- Copyright 2026 4Tuning