![]() |
Honda Accord 2.4i !! Buna sau nu de tuning :)
3 Attachment(s)
as vrea sa stiu ce parere avetzi despre aceasta masina ( Honda Accord 2.4i ) care in opinia mea este una foarte reusita...vreau sa`mi datzi idei de tuning exterior mai mult... :D Pot sa va spun ca are un Cx ( coeficient aerodinamic )(0.26) mult mai bun decat cel a unui Maserati GrandTurismo(0.33)!!!!nu stiu ce sa mai spun :)...daca`mi aduc aminte ceva va informez :)
BTW ..am doar 17 ani..dar vreau sa fac ceva pt tuningul din romania :) P.S. as vrea sa stiu parerea lui Sebastian la partea tehnica :D fara suparare :) :roll: am sa pun nishte poze cu ea curand..multi poate o stitzi deja..este argintie cu jenti OZ Antares de 17 :) o fisa tehnica :) : Caroserie: berlina Numar usi: 4 Numar locuri: 5 Cilindree: 2.354 cmc Alimentare: benzina Putere: 190 CP Transmisie: manuala cu 6 trepte Viteza maxima: 235 km/h Acceleratie 0-100km/h: 7,3 secunde Consum (l/100km): urban 12,7 litri extraurban 6,9 litri mediu 9,0 litri Dimensiuni: lungime 467 cm latime 176 cm inaltime 146 cm Capacitate portbagaj: minim 450 dmc maxim 950 dmc Greutate: 1.418 Kg |
E super masinutza pt. tuning! si motoru` este si el pe masura...
|
lol
ma bucur sa stiu ca lumea este de accord cu mine :)) astept in continuare pareri :D
|
Masina este f frumoasa si asa cum este ea .Poti face un tuning finut la exterior si un interior personalizat cam cum ai vrea u si eventual si la motor...dar la 7.3 s suta......doar daca vrei sa te bati cu m3 sau amg sa cobori la 5 s suta...dar posibilitati de tuning sunt ptr orice masina din lumea asta, depinde de tine cum vrei sa arate masina
|
pai masinutza o sa fie suuper da de ce nu ne spui bugetu ca sa iti spunem c poti face din ea nu ne ai spus dacae turbo sau nu???? poate ii pui un turbo sau poate o faci biturbo sa rupi gura tuturor cu o evacuare smechera chip tuning un intercooler ar fii suuper si din interior sunt multe mai ales ca portbagaju e incapator
|
lol
1 Attachment(s)
deci faza e ca nu vreau sa iasa masina de fuga (ex..impreza lui sebi) adik tata nu vrea :))..vreu sa ma ocup mai mult de exterior...primul pas au fost jentile care au schimbat RADICAL look`ul masinii :)
|
lol
ba ma enervatzi cu \"BUGETUL\" vostru!! ce treaba avetzi voi u bugetul :)
D_M_X obs ca nu prea iti convine acceleratia :) |
lol
6 Attachment(s)
uite aici cateva poze cu nishte eleroane super mishto si nishte grile!!...dar pt eleron as prefera ceva mai discret gen cel de la M3 aripioara aia mica :)arata superb!!!! am sa mai pun poze curand!!
la motor nu o sa se lucreze masiv deaoarece e in garantie...are doar 15k km si nu se merita sa pierzi garantia la inceput..parerea mea...poate un chip , tobe si nishte filtre...ca alea \"pot fi trecute cu vederea \" :)) :roll: |
Masina are potential enorm de tuning, mai ales pe partea racing. Nu e nevoie sa-i trantesti nici un turbo, masina asta e facuta sa aspire normal intr-un mod cum alta nu o poate face. Pt K24A nu prea se gasesc componente speciale la fel de multe ca pentru K20A, insa se pot adapta.
More about Honda engines: http://www.autospeed.com/cms/A_2080/article.html |
Poze
9 Attachment(s)
Poze!! :lol:
|
misto d dc nu turbo ??? adikk cel mai bine biturbo
|
Re:
Quote:
|
Re:
Quote:
Ontopic: Accord este o baza buna pentru tuning. Sunt belea bodykiturile de mai sus 8) |
Quote:
Quote:
On-topic: Accord mi se pare o masina foarte reusita din toate punctele de vedere. Daca vrei sa faci ceva frumos la exterior si iti permiti, din punctul meu de vedere, ar da foarte bine astfel: jante pe 18', suspensie sport care sa-ti lase masina cat mai mult, dupa aceea comandat/facut bodykit care sa o faca cat mai masiva si care sa dea si bine evident, 4 tobe finale rotunde, kit neoane street glow, stopuri vopsite(mie-mi plac mai mult), angeleyes(daca gasesti de cumparat sau prostesti pe careva sa-ti faca), toate geamurile fumurii! Cam asta imi vine acuma in cap. 8) |
La exterior ca sa mergi la sigur poti sa comanzi de la honda kitul pt exterior ... spoiler .. eleron .... mai multe am impresia .. si arata f bine
|
ca sa scoti ceva performante din masina asta (nu ca nu ar avea... dar sa mai castigi ceva acolo) si asta fara sa o duci la extrem cu tuningul iti recomand urmatoarele chestii:
cold air intake evacuare completa: galerie+cat back system chip sau flash tuning vtec controller apexi toate astea nu costa mai mult de 1500-1600E si o sa ai undeva pe la 240cp si o acceleratie de invidiat!! |
lol probleme ha stiu ca honda accord e o masina suuper si ca motorizari si la exterior hmmmm daca nu se poate bune biturbo ( adica 2 turbine ca sa vezic a stiu) zi nu fi asa d rautacios:P oricum daca cineva greseste corectiati sa nu ramanem cu deprinderi gresite
|
mai omule... turbo si biturbo se poate pune la aproape orice masina... insa sunt pregatiri si costuri si munca efectiv inutila in acest moment... sa faci dintr-o masina normal aspirata una biturbo presupune o investitie de minim 6000E (asta daca o faci ca la carte si nu doar de dragul de a face, si daca iei totul nou bineinteles)... nu e mai putin adevarat ca vei castiga foarte mult din asta...
oricum ideea era ca daca faci masina asta biturbo e deja tuning extrem si investitia e mult prea mare... nu cred ca sunt nebuni care sa bage 10000E spre exemplu in masina doar in motor si sa nu vrea din respectiva masina o performanta extrema... majoritatea celor care se apuca de tuning o fac sa se poata da cu masina pe strada mai mult nu pe circuit! |
Quote:
Quote:
|
uite ca m-ai contrazis si m-am bucurat insa ma simt nevoit sa te contrazic si eu... am mai multe exemple dar ma rezum la unul singur: audi RS2 ( 5 in linie biturbo).... :wink:
|
lol
deci exteriorul va fi cat mai agresiv...dar in acelasi timp SIMPLU..parerea mea este ca nu merita sa pierd din aerodinamica cu tot felul de eleroane sau prelungiri de luneta!!! drept eleron vreau aripioara de la M3...si tobele vor ramane doua..dar altele..caut unele cu un sound infundat frumos nu prea galagios dar agresiv :) nu prea gasesc un spoiler spate frumos..dar caut in continuare...pt faza ma intereseaza grila si spoilerul din poze si cam atat!!!! cat despre lasatul gardei ... nici nu ma gandesc...la cate gauri sunt in oras..n`am chef sa`l pun pe tata sa`si schimbe spoilerul saptamanal :D cine stie cunoaste :D
|
daca inca nu te-am lamurit VLD mai uite inca 2 exemple clare ca lumina zilei: Supra si Skyline (amandoua 6 in linie si amandoua TWIN TURBO)
|
Quote:
|
pai si daca 5 in linie e ca v5 atunci de s6 ce mai zici ca alea sunt clar biturbo si toata lumea o stie!
daca nici de supra si skyline nu a auzit toata lumea (avand in vedere cam cat de popular a fost the fast and the furios si 2fast2furious la noi...) si la alea scrie mare si frumos la ele: TWIN TURBO... adica 2 turbine gemene :D :lol: :lol: |
lol
buey....cand avetzi timp :) explicati`mi si mie cum e cu turbo si cu twin turbo...ca vb aia :) sunt tanar :D si mai am multe de invatzat :D
|
Re:
Quote:
|
pai eu din cate stiam si din cate am vazut (nu te contrazic ca totusi esti proprietar de audi vorba aia :D) era biturbo... acum nu o fi dar totusi exista motoare cu 4,5,6 pistoane in linie biturbo
|
am si eu o intrebare
tati chiar a zis ca e de acord sa-i gasesti jante si body-kit sa se plimbe in masina modificata sau speri ca atunci cand ii zici ideea ta sa fie de acord si acum doar iti faci planu? |
Re:
Quote:
|
A uitat lumea de celebrul 1.8 Twin Turbo de pe Audi TT, de 225cp, in 4 cilindrii. Biturbo nu este acelasi lucru cu Twin Turbo, biturbo gasesti doar pe cilndrii in V. Multa lume confunda termenii astia.
Accord-ul 2.4 e super masina, 21.800 E full option si cu performantele astea rar mai gasesti. Potentialul este foarte mare fara sa montezi supraalimentare pe ea, poti ajunge cu 3000 $ investiti in motor la acceleratii de Sti. VTEC-ul ajuta mult, probabil multi nu inteleg cum functioneaza sistemul asta si il ignora. Parerea mea e ca nu are nevoie de turbine sau mai stiu eu ce alte complicatii. Hondele sunt facute sa \"aspire normal\" in cel mai performant mod posibil. Potentialul de styling nu trebuie nici el neglijat, agresivitatea o caracterizeaza. |
lol
:)) pimp_lex...da e acord..ca jentile au deja o iarna :D si e de acord si cu celelalte piese!!! mai putin la motor ca pierde garantia!!!
|
mashina e super tare da trebuie sa ai bani de tuning pt ea!!!
|
Quote:
|
2 Attachment(s)
reinprospatez putin topicul :)
maine sau poimaine ma duc sa fac comanda de un set de cauciucuri (a avut joc la unghiul de fuga ci cele de pe fatza s`au cam tocit) , si sa ma interesez de o grila fatza si o aripioara ca cea de la M3 .... pana atunci va las cu nishte filmuletze.. :) calitatea lor este slaba deoarece sunt facute pe cardul de memorie al camerei video si... :) |
belea jentile ... pe cat sunt ? pacat daca nu ar fii pe 18 ... poate ai scris da nu am fost atent
www.honda.us cauta pe aici ca au exterioare de honda trebuie sa iti \"bagi nasu\" un pik sa vezi ce au pe acolo |
Re:
Quote:
|
pai vezi ceva ce iti place de pe site si iti faci la cineva :wink: pacat am si eu pe cineva si tot pe 17 are se vede frumos ... da pe 18 erau belea chiar daca tragea mai greu masina
|
pai vezi ceva ce iti place de pe site si iti faci la cineva :wink: pacat am si eu pe cineva si tot pe 17 are se vede frumos ... da pe 18 erau belea chiar daca tragea mai greu masina
|
extremely funny tuning talk. :D
totusi ca sa nu existe confuzii, ar fi si pacat pt. ca-i o treaba foarte frumoasa asta, 2-3 vorbe despre turbo: turbo: aerul proaspat este introdus in motor la o presiune mai mare decat cea atmosferica de un compresor actionat de gazele de esapament. bi-turbo: 2 turbine, de regula de dimensiuni diferite. optimizare a solutiei de mai sus, avantajul principal - micsorarea turbo-lag-ului (s-a diminuat destul de mult timpul de raspuns la motoarele mai noi cu management electronic si fara bi-turbo insa asta-i alta broblema). twin-turbo: 2 turbine identice, configuratie folosita de regula la motoarele in v sau boxer (cele cu 2 bancuri de cilindri, o turbina per banc). quad-turbo: un fel de bi-turbo pt. motoarele cu 2 bancuri de cilindri, varianta constructiva destul de noua daca nu ma-nsel. pe baza solutiilor de mai sus exista 1001 de variatiuni si configuratii si etc. nu are rost o chestie gen \"biturbo e mai bun decat turbo\" pentru ca, in functie de aplicatie, fiecare solutie are avantajele si dezavantajele ei. de ex. poate exista twin-turbo pe motoarele cu configuratie in linie, in loc de o turbina mare se pot pune 2 mai mici in paralel, ceea ce reduce rezistenta la evacuarea gazelor. imi pare rau, nu stiu mai nimic despre motoarele in w de la vw. edit: bi-turbo se mai numeste si sequential turbo datorita modului de functionare...umm... secvential: intra turbina 1, creste turatia, turbina 1 bypass si intra turbina 2. |
tre tradu :D :)) glumeam :D
ma rog...am fost am comandat gume...dar n`am gasit aripioara de M3 si nici grila pe Accord :) adik n`am gasit nimix :( ..... |
All times are GMT +2. The time now is 22:34. |
- Copyright 2025 4Tuning