Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Dacia tuning (https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tuning.html)
-   -   Unghiuri negative pe puntea spate Dacia Nova (https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tuning/328778-unghiuri-negative-puntea-spate-dacia-nova.html)

StreetStyle22 24-07-12 01:29

Unghiuri negative pe puntea spate Dacia Nova

Are cineva idee ? Cum cracanam o Nova de cur ?...

BluBear 25-07-12 21:04

Re: Unghiuri negative pe puntea spate Dacia Nova

Nu sunt inginer, nici prea priceput, dar ma gandeam la o tiganie de articulatii independente.
Practic inca doua bascule de un cadru sudat de structura.Oglinda ca pe fata.
In felul asta am putea utiliza amortizoare, arcuri fata, discuri etrieri fata.

Eu unul as mai adauga o intrebare:
Cum putem ajusta o tractiune spate?

3-DB4421 25-07-12 22:02

4 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by StreetStyle22 (Post 5113221)

Uite aici o sugestie,cum a facut un baiat la o dacie breack:Pentru mai multe infeormatii poti sal contactezi pe userul BH 59 FIF.Pun cateva poze.

b08ygs 25-07-12 22:34

Quote:

Originally Posted by StreetStyle22 (Post 5113221)

Ca si imbunatatiri recente, masinuta a primit un set de flanse pentru reglarea unghiului de cadere pe spate cu -1 grad de la KtecRacing. Noul set-up a fost deja testat la ultima etapa.

Astea le-am vazut pe DC scrise de Dsign, nu stiu daca Loganu si Nova au aceleasi punte dar merita sa intrebi:-P

SOLENZAXJG 25-07-12 22:34

Doamne ce am ajuns sa ne taiem puntile,sa dam gauri in discuri sa avem si noi sport si racing.Si cum o facut baiatul ala intr-o curba mai serioasa nu se teme ca il paraseste roata si il intrece,ii el sigur ca o facut sudura buna si tot acolo.

BluBear 25-07-12 23:00

Pe tine nu te pune nimeni sa o tai! :lol::lol::lol:
Si la cum se vede in poza, a facut o sudura ce poate sa o expuna si intr`un show auto fara sa`i fie rusine.
Este intr`adevar o idee mai simpla si ieftina sa tai intr`un anumit pct puntea si sa o sudezi la unghi.