Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Old School (https://forum.4tuning.ro/647-masina-mea-old-school.html)
-   -   Trabant 601 (https://forum.4tuning.ro/647-masina-mea-old-school/303110-trabant-601-a.html)

Laszlo Karoly Attila 09-02-12 13:57

Trabant 601

20 Attachment(s)
Salutare tuturor iubitorilor de fiare ! Ma numesc Laszlo Karoly Attila am 20 de ai sunt elev si sunt din Hunedoara oras Petrila.Sunt un mare iubitor de Trabant si masini vechi.Pasiunea mea pentru trabant s-a infiripat in mine de cand eram mic,primul trabant a fost loat de bunicul meu,acest trabant este si acuma in familie si se circula cu el,al doilea l-am cumparat in vara anului 2011 din Bucuresti care a fost dezmembrat tot las pozele sa vorbeasca

Laszlo Karoly Attila 09-02-12 14:03

Re: Trabant 601

10 Attachment(s)
Acum arata asa

FED express 09-02-12 17:51

Foarte frumoasa restaurare ati facut voi acolo !
Felicitari !

Laszlo Karoly Attila 09-02-12 19:05

Quote:

Originally Posted by FED express (Post 4872943)
Foarte frumoasa restaurare ati facut voi acolo !
Felicitari !

multumesc de urare,a fost foare mult de lucru precum se vede,ma bucur ca va place.

hufo 10-02-12 19:09

Quote:

Originally Posted by Laszlo Karoly Attila (Post 4873110)
multumesc de urare,a fost foare mult de lucru precum se vede,ma bucur ca va place.

Atti,vezi ca am eu ceva piese de trabbi,
poate te intereseaza,,dac aiei la pachet iti fac un pret bun,ca vad ca faci treaba faina!

https://forum.4tuning.ro/646-piese-ol...r-clasice.html

Laszlo Karoly Attila 10-02-12 21:45

Quote:

Originally Posted by hufo (Post 4874819)
Atti,vezi ca am eu ceva piese de trabbi,
poate te intereseaza,,dac aiei la pachet iti fac un pret bun,ca vad ca faci treaba faina!

https://forum.4tuning.ro/646-piese-ol...r-clasice.html

Ms fain deoacamdata am destule daca o sa am nevoie de cv o sa iti scriu,ms de apreciere!

White_Dragon 13-02-12 09:58

Ce tare e masinuta, spor la treaba in continuare.