Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Tuning Interior (https://forum.4tuning.ro/466-tuning-interior.html)
-   -   Vand Centuri 3 Puncte Schroth (https://forum.4tuning.ro/466-tuning-interior/247823-vand-centuri-3-puncte-schroth.html)

alex86 19-03-11 09:44

Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Vand centuri 3 puncte Schroth momentan am 4 bucati: 2 albastre, una rosie si una neagra. Stare foarte buna.
Pret: 150 LEI

Tel: 0762292757

https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg

https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg

https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg

https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg

https://www.4tuning.ro/images/vand-ce...-0-0-0-0-0.jpg

alex86 20-03-11 10:31

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
uppppppppppp

alex86 22-03-11 16:48

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
upppppppppppppppp

alex86 23-03-11 19:27

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
upppppppppp

alex86 26-03-11 19:59

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Cele albastre si cea rosie raman rezervate pana pe 8 aprilie (daca nu se razgandeste) deci in vanzare centura neagra .....

Geox` 28-03-11 10:14

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
150 ron buc?

alex86 31-03-11 14:46

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Upppppppppppppppp

alex86 13-04-11 09:13

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Centurile revin la vanzare cum este scris in primul post fiindca cel care zicea ca le cupara pe 8 nu mai raspunde...

upppppppp

vasi_bmw89 13-04-11 15:49

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Quote:

Originally Posted by alex86 (Post 4250972)
Centurile revin la vanzare cum este scris in primul post fiindca cel care zicea ca le cupara pe 8 nu mai raspunde...

upppppppp

cele albastre si cea rosie ...vandute:)ms inca odata....

alex86 13-04-11 16:01

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Cu placere au plecat spre tine. Sa te tina bine in scaune:).
Aia rosie a fost cu noroc in weekend la vtm Bucovat:)

alex86 17-04-11 19:26

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
A ramas cea neagra......... upppppppppppppp

alex86 22-04-11 20:15

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
upppppppp

alex86 28-04-11 00:18

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
sus cu centura neagra............

alex86 03-05-11 20:45

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Nu vrea nimeni centura neagra?

alex86 12-05-11 09:59

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
upppppppppppp

alex86 28-05-11 11:25

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
uppppppppppp

mojoOOo 28-05-11 19:45

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
pretul e pentru bucata sau pentru ambele?

alex86 29-05-11 20:25

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
bucata

t@uru 07-06-11 10:59

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
ultimul pret (pe pm te rog)

alex86 05-07-11 19:27

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Suc cu centura neagra

Whoisit 29-07-11 14:22

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
mai este valabil ?

alex86 29-07-11 15:44

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Mai e doar una neagra insa nu se vinde momentan.

pyranha_1984 30-07-11 10:49

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Schimb cu una Sparco?

alex86 30-07-11 13:55

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
nu multumesc

alex86 30-10-11 13:20

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
1 Attachment(s)
Centura Schroth impecabila
Pret 200 lei

alex86 02-11-11 10:31

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
uppppppppppp

alex86 04-11-11 14:21

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
uppppppppppppppp

alex86 06-11-11 12:38

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
uppppppp

alex86 12-11-11 18:40

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
upppppp

alex86 17-11-11 15:31

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
upppppppppp

alex86 15-02-12 13:49

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
uppppppppppppp

alex86 19-09-12 15:17

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
Pret centura neagra 150 lei

alex86 14-03-13 09:45

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
uppppppppp

alex86 23-03-13 10:29

Re: Vand Centuri 3 Puncte Schroth
 
uppppppppppppppppp


All times are GMT +2. The time now is 05:31.

- Copyright 2026 4Tuning