![]() |
VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
17 Attachment(s)
Salut! Dupa ce am trecut de la tico la golf 3, am ajuns acum la un VW Bora din 2001, 1.9 tdi de 90 de cai.Ca dotari de serie masina pot spune ca este rudimentara, adica un a/c, abs, prostii de genul. Cand am cumparat-o era argintie si putin sifonata, rezultatul il puteti vedea in poze.
Printre modificari se numara: -bari fata/spate clean look -faruri cu lupa si angel eyes -stopuri cristal -semnale cristal -suspensie sport fk drop 40 mm -finala sport -folie -jante AEZ 17'' 8j cu cacuciucuri hankook 215/45 -volan sport -pedalier sport -cusaturi custom deep blue Modificari mai sunt si la interior si la exterior,dar nu mi le amintesc acum pe toate,voi reveni cu detalii. |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
e foarte faina culoarea! masina e frumoasa, dar ca si un sfat...eu as renunta la praguri, la angel eyes si as mai lasa-o putin jos...bafta in continuare
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
masina arata demential .... bafta in continuoare cu ea .... si sper sa mai mergem sa facem poze impreuna aaa fost distractiv
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
-pragurile au fost oarecum o necesitate pentru a respecta linia generala a masinii, barile fiind coborate cu 10 cm fiecare
-mai jos de atat nu voi lasa masina, din considerente practice. Pe golf aveam suspensie sport cu drop 80 mm.Ce-i drept,arata demential insa nu avem drumuri pentru asa ceva.Cu un daily driver deja e dificil sa mergi daca o lasi mai mult de 30-40 mm. In alta ordine de idei, multumesc pentru aprecieri. @ obelix - data viitoare o trantim prin frunze :)) |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
dap frate .... facem si noi poze profii ? ori suntem golani ori nu mai suntem :)))
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Quote:
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
@ nx dev: in primul rand multumesc.in al doilea rand,daca te uiti un pic mai sus la poze, vei vedea ca masina are deja suspensie sport.drop-ul actual este de 30 mm,dar intr-un fel se anuleaza din cauza rotilor pe 17".masina initial a avut roti pe 15" si cand am pus 17" a ridicat-o foarte mult, de aici si nevoia de suspensie sport, ca sa compensez diferenta asta.
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
frumoasa masina. De ce ai schimbat volanul? era mult mai frumos cel origina.
P.S: cu golful ce ai facut? |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
frumoasa masina!imi place foarte mult culoarea!ce nu imi place de loc este volanul si pedalierul:???:.nu mi se par pentru o masina noua ca bora!in rest multa bafta arata chiar foarte bine!
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
superba masina sa o stapanesti sanatos si la cat mai putine gropi!! :D aceieasi intrebare o am si eu dc ai renuntat la volanul original? la interior volanul strica la fel si pedalierul doar ca ala e mult mai putin vizibil asa ca se poate trece cu vederea oarecum...
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
volanul orginal avea airbagul sarit de aceea sa renuntat la el ... si din lipsa de fonduri ...
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
frumoasa rau
o masina foarte buna,o motorizare si mai pe masura(consum,fiabilitate) ca si sfaturi eu as zice sa tragi un bad boy agresiv si eventual niste prelungiri rieger si atat...cat mai originala sa ramana spor si bafta in continuare |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
daca nu ai observat bad boy are ....
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Quote:
sau na daca iti pare tie ala agresiv,ok.... |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Poate ca nu e cel mai agresiv bad boy, dar cu siguranta da foarte bine pe masina.
Bafta pe mai departe si sa o stapanesti sanatos! |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Tico-ul tau era cu plafon panoramic? Scuza-ma daca gresesc, era cumva geam termopan? Daca tin bine minte ai fost cu ea si la promotor acum 2-3 ani ceva de genul?!
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Frumoasa masina! Las-o putin mai jos.;)
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
9 Attachment(s)
Quote:
multumesc pentru aprecieri tuturor.voi incerca sa raspund tuturor,pe rand: -in legatura cu volanul,obelix are dreptate, am avut airbagul sarit si am schimbat coaja de bord, airbagul de la pasager si centurile si in valtoarea tuturor cheltuielilor nu mi-au mai ajuns fondurile si pentru volan.Urmeaza cat de curand volan R32 si pedalier OEM de Gti. -dupa cum se poate observa din poze masina a fost descompletata complet inainte de vopsire, in ideea de a gasi si remedia toate defectele,ocazie cu care a fost facuta si o antifonare completa pentru a evita eventualele probleme cauzate de coroziune. Consider ca dimensiunea si modul in care e facut bad boyul este cel mai potrivit pentru stilul actual al masinii. Tin sa mentionez tot in aceasta privinta ca prelungirea capotei s-a facut cu tabla, in mod profesional. -prelungirile de rieger mi se par mult prea comune si de aceea nu o sa imi pun asa ceva pe masina.Cel putin asta e parerea mea momentan,In viitor exista posibilitatea sa ii pun un kit complet Votex, dar pana atunci am alte planuri: BBS Lm 18'', interior piele+alcantara, Chip tuning si alte maruntisuri de genul. O seara placuta tuturor. Si in completare, ca sa inchei frumos mai pun cateva poze :oops: |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
1. Prelungirea de capota ar fi trebuit sa inceapa putin mai de jos la colturile exterioare si sa fi venit drept cat sa iti acopere decupajul de deasupra farului (nu curbat pentru ca se vede ca nu e de acolo)
2. Proiectoarele de ceata pe care le ai iti obtureaza intercoolerul car primeste aer prin grila laterala dreapta. Proiectoarele pe care le ai sunt jumatate pline jumatate aerisite (din pacate pline pe directia intercoolerului). Daca o sa vrei soft o sa sufere si mai mult de "lipsa de aer". 3. Ti-ar trebui niste praguri simple. Spre exemplu de pe Golf 25Jahre ca sa pastrezi liniile barilor. Cel mia mult imi place culoarea, pacat ca este extrem de pretentioasa. Asta este parerea mea, sper sa nu te fi suparat. Sa te bucuri de ea |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Nu toata lumea trebuie sa exalte.Cu toate acestea, apreciez si criticile constructive. Avand in vedere ca masina a fost lucrata si gandita cap-coada de mine,cu ajutorul tatalui meu sunt extrem de multumit de rezultat.Important e ca masina a iesit asa cum mi-am dorit EU. Prelungiri de capota agresive si "drepte" asa cum spui tu poti sa vezi pe mai multe Bora de pe la noi.Cu 200 R0n, o galeata de chit si un fier de glet iti iese un bad boy de moare lumea, tota lumea te invidiaza pentru cat de "marfa" arata masina. Pentru mine important a fost ca prelungirea capotei sa urmeze exact curbura si liniile capotei, iar rezultatul final sa fie unul subtil si de bun gust. \
In plus, masina inca nu e gata in totalitate.Dupa cum am spus, urmeaza alte modificari atat la exterior, cat si interior si motor. Sper ca in maxim 1 an de zile sa rezulte un show car in adevaratul sens al cuvantului, asa cum vezi pe la evenimentele din Germania/ S.U.A. Si asta pentru ca sunt destul de satul de masinile luate cu "cinspe sute" de la nemti, lasate "burta", cu folie pe geamuri, colantate si dupa care baleste marea majoritate. In acest proiect important este ca eu sa fiu multumit in primul rand, si mai apoi altii. Pe mine m-ar bucura mult mai mult sa ma injure 99% din forumul asta, dar sa stiu ca sunt apreciat de 1%, adica cei care intr-adevar stiu ce inseamna sa modifici o masina, ce sacrificii implica,ce inseamna sa faci ceva cu mana ta si nu in ultimul rand ce inseamna sa faci o modificare nu doar care sa arate bine in poze, dar care sa fie si de callitate. Multumesc si va doresc o seara placuta. ~ Wolfgang |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
2 Attachment(s)
Daca imi permiti, pun o poza sa intelegi la ce ma refer prin "drept". este prelungire doar in zona farurilor si astuparea gaurii lasate de sigla VW
In rest nici eu nu sunt adeptul tonei de fibra si galetii de chit. Bafta multa in realizarea proiectului. Sper sa nu te superi si sa o iei ca pe o discutie cu scop constructiv. Si eu tot Bora am si imi face placere sa am legatura cu alti pasionati de VW Bora in care se investesc bani, timp si pasiune:D |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
aici ai dreptate ... nu multi stiu cum ee sa pui osul la munca si sa-ti fac o masina , chiar daca masina nu are multe modificari cel care a muncit la el iti va spune o sumedenie de lucruri facute la ea care nu se vad pur se simplu .
wolfgang aka omv cum il cunosc eu e un super tip care ma ajutat si pe mine cu niste chicitze dar oricum omnul se pricepe ...... |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Quote:
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Prea frumoasa masina :X
Ador masina asta:X Bafta! |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Multumesc pentru aprecieri. Am o rugaminte, daca vreunul dintre voi stie pe undeva un interior recaro de Golf 4 rog sa imi lase un PM.
=> circoloco: am inteles acum la ce te referi. Luftul pe care mi-l arati tu e accentuat in primul rand de porcaria aia de banda alba pe care o au farurile mele in partea de sus si in al doilea rand e vorba de reglajul farurilor si al capotei.Eu am preferat sa dau farul putin mai in spate si sa ridica capota mai in sus si sa o dau mai in fata in asa fel incat sa nici nu imi atinga farurile, dar sa fie si la linie cu bara.Daca vedeai masina live iti dadeai seama usor ca la mine e modificata si bara la imbinarea cu capota, tocmai ca sa urmeze liniile masinii. Cu alte cuvinte, am preferat sa am un luft mai mare putin in partea de sus a farurilor dar capota si bara sa aiba aceeasi linie. Sper sa intelegi la ce ma refer. In orice caz, ma bucur ca mi-ai dat ocazia sa te lamuresc. Va salut pe toti, o zi buna. ~Wolfgang. |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
tare masina!
m-am uitat la ea acum ceva timp in CP si am schimbat si 2 vorbe. bafta pe viitor! o zi buna! |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
ii sta foarte bine . un minus pt volan si pedale ( volan de r32 sau cel in 3 spite din piele ar fi ok si pedale de tt daca ai finante pe vitor ) jante acelasi model am avut si eu doar ca au fost 7,5j pe fata si 9 j spate . dadeau in mare fel . multa bafta in continuare !
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Quote:
si nu neaparat prin faptul ca trebuie sa adauci mult material acolo ca o fi sudura,chit sau indiferent cat legat de aspect esti pe drumul cel bun,insa pana la show mai este mult si bine(nu prin o vopsea buna si niste jante intri la show) arata bine de tot,apreciez si apreciem munca depusa insa mai ai destul pana a fi ceva specatacol,no offence masiniile alea ce zici de cincisute si pe burta,ii inceputul,asa cum ai inceput si tu mai apoi din alea cu idei si gust iasa show in fine,normal ii ca tie sa iti placa si apoi restu ce conteaza bafta |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Sunt constient ca mai e de munca,iar din moment ce am avut masini castigatoare de cupe la showuri de tuning eu zic ca stiu foarte bine ce inseamna un show car.Salut
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
in urma unei intamplari nefericite, am trecut la 225/45 zr 17 pe spate :twisted:
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
care se vad criminal :) ..... intradevar ....
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Arata foarte bine masina :D, tine-o tot asa!
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Foarte bine arata masina ! Culoarea e dementiala , e o nuanta anume de la vreo marca sau e ceva unicat ?
Cu BBS LM va fii superba ! |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
ff tare masina !
succes cu bora:) PS: cu golful 3 ce s-a intamplat? |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
eu asta imi doresc de mult o vopsitorie moca .... intradevar ....
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
despre ce bad boy e vb? ca eu nu imi dau seama din poze
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
foarte frumoasa Bora, ca e facuta cu tabla, ca e facuta cu fibra, arata bine ( nu doar capota ci toata masina ). si... cum zicea un nenea mecanic "nu se poate face tuning fara chit " :D.
asteptam sa vedem progrese, poate te bagi si la motor. :D p.s. schimba te rog volanul. pune unu original, arata mult mai bine. eventual pune si elemente wolfsburg. :) |
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Eu am bad boy de tabla facut profesional si deja am niste mici fisuri:cry::cry::cry:
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
foarte frumoasa masina...de cat e subwooferul??si cum se aude?:D
|
Re: VW BORA - GERMAN CLEAN LOOK
Masina tin sa precizez ca in ea reflecta oarecum caracterul tau (lin , calm , mici detalii care conteaza si bine definit ) corecteaza-ma daca gresesc. Tuningul nu inseamna ceea ce faci la masina , ci mai mult ceea ce faci pentru masina.
Stiu ce implica sa faci o masina cap coada cu mana , eu trecand printr-un lucru similar... ( masina lego , cel mai tare lego din viata mea ) Ca sa rezum , sa faci o masina , sa o modifici etc. inseamna Sange , Transpiratie si Lacrimi. Numai esu stiu cate degete , ungii , picioare , ciocane si vanatai am avut si inca mai am. Mult noroc si sanatate in ceea ce vrei sa faci. P.s. Mai devreme sau mai tarziu o sa avem masini demne de DUB Eastern Europe Division |
All times are GMT +2. The time now is 04:46. |
- Copyright 2025 4Tuning