![]() |
Hamann Mini Cooper S
6 Attachment(s)
Hamann Mini Cooper S |
Re: Hamann Mini Cooper S
marfa rau jucaria asta, mai ales interiorul...pret ceva?
|
Re: Hamann Mini Cooper S
arata super bine masinutza......dar un detaliu motor, pretz ?
|
Re: Hamann Mini Cooper S
daca au si umblat putin la motor inseamna ca au scos o masinutza rapida ;) pt ca nu ii o masina grea :D
|
Re: Hamann Mini Cooper S
MAMA-MIA !
Motor de 1.6 supraalimentat de... :) 211 CP. :) adica +96 de cai fata de varianta standard. Asta bate si TSI-ul lui VW la putere litrica. Trotineta cu steroizi. Nu degeaba i-au montat jante de 18 tzoli |
Re: Hamann Mini Cooper S
betoana rau! mi`ar trebui`o klar! asa mika kum ii! E M-power!
|
Re: Hamann Mini Cooper S
Supraalimenteaza si TSI poate scoate si el p`akolo!@ :) Ca are 170 cp standard!
|
Re: Hamann Mini Cooper S
...e o bijuterie....chiar imi place...si pe deasupra...s-ar putea ca la partea electrica (cablajul) sa fi contribuit si eu un pic, tinand cont ca se face unde lucrez eu....:-P... si Fast_Racer_Sonik...nu-i asa Bogdane????
|
Re: Hamann Mini Cooper S
Ohhh ..very nice car ... :D :D :D :D
|
Re: Hamann Mini Cooper S
super masina.....imi place mult!!!;)
|
Re: Hamann Mini Cooper S
E frumoasa mashinutza intradevar...dar daca eu mi-ash lua mashina asta sigur nu iash trage culoarea asta alba...nu o avantajeaza delok!
|
Re: Hamann Mini Cooper S
o super buburuza.... o masinutza cu care impresionezi peste tot ..superb arata...
|
Re: Hamann Mini Cooper S
Dragutza masina....acelea sunt cumva gentzi oz acelea de raliu park???
|
Re: Hamann Mini Cooper S
e tare buburuza, astia de la Hamann au experienta si idei bune, totusi parca ii lipseste ceva... nu stiu ce ,dar lipseste...
|
Re: Hamann Mini Cooper S
parca e masina mea de golf...GLUMEAM desigur!
daca e facuta de hamann inseamna ca nu e de joaca cu ea! la prima vedere nu prea ai da cinestie ce importanta dar ai sa ramaii surprins cand te umileste "buburuza" asta! 211 cp...si cred ca e f usoara...zboara... |
Re: Hamann Mini Cooper S
Quote:
scuze de offtopic! Masina e bestiala!! Cei de la HAMANN stiu sa faca din orice ...orice! Sunt cei mai tari |
Re: Hamann Mini Cooper S
http://www.hamann-motorsport.de/index_start_en.php ....date tehnice si pret...:)...
|
Re: Hamann Mini Cooper S
K-lumea dar parca ar arata mai bine neagra8)
|
Re: Hamann Mini Cooper S
moama ce l-as fugarii pe shoselele brailei:lol:
|
Re: Hamann Mini Cooper S
e super ,ce bine mi-ar sta cu una :D....pacat ca nu incap in ea :)
|
Re: Hamann Mini Cooper S
Ce as face cu una din asta prin oras... :D
|
Re: Hamann Mini Cooper S
ar putea sa se bata cu lotus exige la demaraj si la handling
|
Re: Hamann Mini Cooper S
super tare, atatia cai din nimic
mini rules the street |
Re: Hamann Mini Cooper S
chiar imi place masinutza :D raportul putere-greutate ii f bun ;) la liniute ar avea demaraj bun :D
|
Re: Hamann Mini Cooper S
Quote:
|
Re: Hamann Mini Cooper S
Rachetutza:D
|
Re: Hamann Mini Cooper S
ar fii super daca hamann nu ar mai pune aceleasi jenti la toate masinile pe care le modifica.... in rest totul e perfect..
|
Re: Hamann Mini Cooper S
din cate stiu eu cei care se ocupa cu tunarea la mini sunt cei de la JCW (john cooper works si chiar fac niste chestii dragute pe mine unul m-a impresionat
http://www.mini.com/com/en/john_coop...ge/content.jsp |
Re: Hamann Mini Cooper S
foarte tare masinuta:)
|
| All times are GMT +2. The time now is 09:27. |
- Copyright 2026 4Tuning