Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Dacia (https://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia.html)
-   -   Masina Mea BC 92 BDG (https://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia/199868-masina-mea-bc-92-bdg.html)

BC 92 BDG 20-07-10 11:00

Masina Mea BC 92 BDG

6 Attachment(s)
Salut! dupa multe pagini citite ale acestui forum m-am decis sa va prezint si eu dacia mea:D...este o dacia 1310 an 97' albastru metalizat...acum este in lucru...am lucrat f mult timp la ea de prin martie mai exact deoarece am stat prost cu banii si cu timpul pt k sunt elev si na...greu cu banii la 40 de lei pe luna ce sa ceri:))insa eu zic ca va iesi ceva frumos ramane de vazut ce veti spune si voi...gata cu palavrageala sa pun poze!!

De aici am inceput!?

BC 92 BDG 20-07-10 11:02

Re: Masina Mea BC 92 BDG

Quote:

Originally Posted by BC 92 BDG (Post 3530513)
Salut! dupa multe pagini citite ale acestui forum m-am decis sa va prezint si eu dacia mea:D...este o dacia 1310 an 97' albastru metalizat...acum este in lucru...am lucrat f mult timp la ea de prin martie mai exact deoarece am stat prost cu banii si cu timpul pt k sunt elev si na...greu cu banii la 40 de lei pe luna ce sa ceri:))insa eu zic ca va iesi ceva frumos ramane de vazut ce veti spune si voi...gata cu palavrageala sa pun poze!!

De aici am inceput!?

scz de claritatea pozelor:|

BC 92 BDG 20-07-10 11:12

1 Attachment(s)
Sa pun si o poza de actualitate:D insa pana aici am avut de tras nu gluma...

andi_cimpean 20-07-10 14:19

Interesant botul!

Fă şi tu nişte poze mai clare.

Ingerasul99 21-07-10 21:42

Bara aia este prea rotunda pentru cn3 care este patratoasa!, pana acum totul ok, spor la treaba!

BC 92 BDG 23-07-10 23:24

2 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by Ingerasul99 (Post 3533988)
Bara aia este prea rotunda pentru cn3 care este patratoasa!, pana acum totul ok, spor la treaba!