Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Tuning pe machete (https://forum.4tuning.ro/506-tuning-machete.html)
-   -   Machete in lucru - InSidE (https://forum.4tuning.ro/506-tuning-machete/196930-machete-lucru-inside.html)

InSidE 01-07-10 10:57

Machete in lucru - InSidE

35 Attachment(s)
O sa incept sa fac si eu cateva modificari corvette-ului.am cumparat si un chit auto cu fibra ca sa ma apuc de lucru.sunt amator asa ca orice sfaturi sunt binevenite.

ce vreau sa-i fac:

-umflare aripi
-sistem audio
-motor supercharged
-aspect cat mai slick

Mai am de finisat caroseria.

Am finisat caroseria.mai jos poze cu ea in lucru.scuzati claritatea lor sunt facute cu telefonul mobil.
Am prelungit spoilerul fata si am umflat mai mult aripile pentru a incapea mai bine rotile de la lambo.am finisat toata caroseria.am si eu o intrebare:in chit au ramas cateva mici gaurele foarte mici,trebuie astupate,smirgheluite sau pot ramane asa?

Am mai avansat.roll cage-ul este terminat.mai am motorul de facut dupa aia un grund si o vopsea.

In momentul de fata masina a capatat mai multe straturi de grund,mai ramane vopseaua pe care o voi aplica mai incolo.

La chevy i-am coborat motorul si iam dat cu grund

ME_THA_DON22 01-10-10 09:00

Re: Machete in lucru-InSidE

Vravo prietene , imi place ca muncesti cu placere !!! vreau sa vad ce o sa iasa la sfarsit. SPOR la munca. ;)

InSidE 02-10-10 10:03

Re: Machete in lucru-InSidE

mersi!deocamdata corvette sta deoarece sunt preocupat cu munca la diorama

InSidE 09-10-10 12:24

Re: Machete in lucru - InSidE

corvette este in cabina de vopsit.:D

andy design x 09-10-10 15:34

Si ce culoare va fi?:D

InSidE 09-10-10 16:36

Quote:

Originally Posted by andy design x (Post 3714344)
Si ce culoare va fi?:D

daca tot esti curios:D
culoarea va fi rosu aprins

andy design x 09-10-10 18:24

Quote:

Originally Posted by InSidE (Post 3714469)
daca tot esti curios:D
culoarea va fi rosu aprins