Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Tuning pe machete (https://forum.4tuning.ro/506-tuning-machete.html)
-   -   Machete in lucru - pustiu_FUG (https://forum.4tuning.ro/506-tuning-machete/193941-machete-lucru-pustiu_fug.html)

pustiu_FUG 14-06-10 13:23

Machete in lucru - pustiu_FUG

3 Attachment(s)
Azi am zis sa ma apuc si eu de machete:-), asa ca am gasit prin casa un bmw-u mic si am zis de ce nu?:lol:

cum sunt incepator, nustiu nimic:oops:, deci orice idee sfat etc sunt bine venite8)

sper sa o termin zilele acestea, este prima:lol:

ce am de gand:D, curata de vopseaua veche, aplicata alta, probabil tot albastru sau negru mat sa vad, coborata, geamuri negre+ montat geamuri fata, sa vedem cum:(, faruri, stopuri tenta negru, cam atat cred

alynex 14-06-10 13:40

Re: Machete in lucru - pustiu

Ai dat cumva vopseaua jos cu surubeltina?
Foloseste decapant(salutie sau spray),altfel o sa faci niste zgarieturi in caroserie de numa.
Sau daca nu,smirghel.
Cei cu autocolantul de carbon?O faci asa sau?
Bafta!

pustiu_FUG 14-06-10 14:14

cu un cutter am incercat:(, o sa folosesc solutie ca este mica macheta si are detalii foarte mici care nu pot sa iau vopseaua de pe ele:(
plafonul va fi 3m atat:)
multumesc, bafta si tie:-)

pustiu_FUG 14-06-10 15:46

3 Attachment(s)
aproape gata si se pregateste pentru vopsire:lol:, sa vedem ce vopsea:-?, cred ca negru mat.. si posibil sa astup pe spate gaura pentru numar"clean":-)

pustiu_FUG 14-06-10 19:02

8 Attachment(s)
se pare ca nu ma prea descurc daca nimeni nu spune nimic:cry:

alynex 14-06-10 20:23

Arata ok pentru prima macheta.Nu prea imi dau seama din poze de calitatea vopselei dar pare ok.
Trebuia sa smirgheluiesti bine inainte de vopsit.Cu smirghel fin.Apoi sa dai un strat subtire de grund,apoi vopseaua.
Arata bine.Usi nu avem?

pustiu_FUG 14-06-10 20:26

multumesc, si eu sunt multumit pentru prima mea cretie:oops: