Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   VERSUS AUTO (https://forum.4tuning.ro/55-versus-auto.html)
-   -   Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege? (https://forum.4tuning.ro/55-versus-auto/1528-tuning-exterior-motor-alege.html)

BogdanCMS 13-07-04 20:29

Tuning exterior sau la motor? Ce ati alege?
 
...sau mai bine zis Styling sau Tuning?

Sa zicem ca ati avea o anumita suma de bani si cu acestia nu puteti decat sa alegeti intre:
1. un tuning exterior complet, cu praguri, spoilere, eleron, jante, si ce mai trebuie, care sa arate f bine(+vopsea sau stickere de calitate buna);
2. un tuning motor-- cip, evacuare(eventual toata), admisie, un calculator sau injectoare mai performante, eventual si alte modificari mai serioase;
3. un compromis intre cele 2, adica un kit exterior nu prea bogat si o modificare motor mai moale, nu asa spectaculoasa

In cazul asta ce ati alege, presupunand ca toate 3 variantele ar costa aproximativ la fel?

Eu personal merg pe varianta exterioara initial...sau cel putin in proportie de 80% exterior si 20% performante...

Puteti si argumenta sau da si procente...

MC Mate 14-07-04 00:11

Eu as face mai intai motorul si dupa ce termin motor,suspensi,evacuare atunci m-as apuca de spoilare,praguri si ultima ar fi vopseaua.K nu mi se pare normal dupa ce o ii pui un Kit exterior ii dai o vopsea mai speciala sa te apuci sa dai motorul jos si sa o faci bucati.

COObra 14-07-04 00:16

engine baby :D :D

BogdanCMS 14-07-04 00:22

Pai argumenteaza si tu, de ce? :P :lol:

COObra 14-07-04 00:28

pentru ca mi se pare mai important
motorul te poate ajuta cateodata sa iesi din situatii neplacute. un eleron sau un sticker nu.
si sa te fac la liniuta daia :D :D

BogdanCMS 14-07-04 00:36

Da, e adevarat, dar ce nu-mi palce mie in Ro este ca multe masini sunt \"lucrate\" la motor si pot destul de multe, insa pe afara arata de multe ori deplorabil...La noi s-a cam impamantenit faza asta cu \"am o masina care pare rabla dar te fac de nu te vezi\"(vezi KWX), ceea ce nu e in regula, parerea mea...Ar tb sa tinem si la estetic, in fond impresionezi mult mai mult cand apari cu o masina super-tunata pe dinafara(aici vb de masini care merita asha ceva, nu Dacii sau altele de genu') decat sa ai o japitza care merge de bubuie...

HAMMER 14-07-04 08:00

Chiar daca bogdanCMS a zis ca nu se pun in discutie Daciile, totusi o zic si eu ceva. As umbla in proportie de 80% la exterior si intreior, iar de restul as umbla putin pe la evacuare. De ce? La Dacie ori bagi bani grei in modificari la motor ori nu are rost. Asta este parerea mea.

mara 14-07-04 08:05

Motor si tot ce tine de mecanica.Exterior serie(stok) daca asa se scrie. Dar intretinut,nu cum este KWX.Si niste roti nu prea sofisticate,jante model macadam sa reziste la drumurile noastre.

BogdanSHA 14-07-04 10:29

Cate putin din fiecare. Ca asa am facut si pana acum :P

200SX 14-07-04 20:28

hop si eu
 
*Admisie evacuare - nu e asa de costisitor, primul lucru care o sa-l fac
*Motorul - evident motorul trebuie facut si el + un upgrade de turbina
*frane - masina mai puternica/rapida trebui sa se mai si opreasca
*roti - niste jenti mai mari/late... si niste caucuicuri mai bune se necesita dupa ce au fost facute modificarile de mai sus
*muzica - parca intr-o masina se ncesita si o muzica care sa sune cat de cat bine
*neoane - asta mai mult de moft
*elemente de design exterior care sa imbunatateasca in acelasi timp performatele masinii
*o vopsire in culori foarte vii/fosforescente ceva periculos in ton cu performantele masinii

cam asta e ordinea in care le-as face eu, daca as avea bani

varianta minima este
admisie evacuare + ceva vopsea periculoasa pe alocuri + neoane

IS 18 BOG 14-07-04 21:21

cum bine stiti tuningu la motor scade din viata motorului ....
prefer tuning la exterior si interior + ceva tobe sport si filtru de aer sport ....... nu ma hazardez la multe

BogdanCMS 14-07-04 21:49

Ehhh, privind situatia votului, sunt in minoritate...numai eu cred ca tuningul exterior ar tb sa fie prioritar? Adica nu preferati sa va facetzi masina BETON pe afara si sa se uite lumea dupa ea ca dupa vreo vedeta? Repet, vb de masini la care MERITA sa faci un tuning si cu un motor acceptabil (peste 100-110cp din fabrica).

X-Ray-Eyes 15-07-04 02:39

Tuning ...
Tuning inseamna POWER !
Styling inseamna aspect ... si reprezinta tuningul in proportie de 10 max 20 %
Dar ... englezii si alte natzii de pigmei cand vb de tuning vorbesc despre puterea de sub capota ... nici decum puterea de atractie ... aspiratoare si alte vacuumuri ...
Cum te simti cand ai o masina cu un aspect \" irezistibil \" si un jaf de masina cu un monstruletz sub capota rade de tine in orice situatie ?
nashpa !
Ce explicatzii ii dai prietenei din dreapta ? Draga ... ala e nebun ... sau ... nu am bagat eu triptronicul sau nu am accelerat eu prea tare !?! Nu prea cred ... mai bine taci ... si faci ceva in priviinta asta ...
Eu zic ca daca vrei sa faci un tuning incepi cu motorul ...
Ori bagi bani in el , ori bagi cea mai puternica versiune din gama respectiva ... a marcii respective ...
Si cand ai Doza de adrenalina asigurata de fiecare data cand te urci la volan atunci potzi sa te bagi si la SIGURANTA , apoi la exterior , interior , si muzica pe ultimul loc dupa parerea mea ...
Dar nici sa iti scoata creierii prin urechi si sa iti rupa ficatzii in tine ca atarna greu si nu mai fuge masina calumea ...
:peace:
Am o parere cat de cat k-lumea sau nu ?

Kusa 15-07-04 10:39

Eu personal mi-as face prima data un tuning la motor inainte de toate pentru ca degeaba ai spus tu BogdanCMS ca aproape toti din romania au motoare facute dar putini din romania au motoare facute klumea . Acuma asta e parerea mea proprie si personala. :lol: ( a si eu as alege inainte de toate o motocicleta si i-as face un tuning la motor :wink: )

X-Ray-Eyes 15-07-04 10:52

Re:
 
Quote:

Originally Posted by \"BogdanCMS\"
Da, e adevarat, dar ce nu-mi palce mie in Ro este ca multe masini sunt \"lucrate\" la motor si pot destul de multe, insa pe afara arata de multe ori deplorabil...La noi s-a cam impamantenit faza asta cu \"am o masina care pare rabla dar te fac de nu te vezi\"(vezi KWX), ceea ce nu e in regula, parerea mea...Ar tb sa tinem si la estetic, in fond impresionezi mult mai mult cand apari cu o masina super-tunata pe dinafara(aici vb de masini care merita asha ceva, nu Dacii sau altele de genu') decat sa ai o japitza care merge de bubuie...

Aici nu sunt de acord cu tine in proportie de 80 % si sunt in prop. de 20 % ...
De ce ?
Ptr ca daca tot bagi monstrul dedesubpt , ar trebui s o aranjezi si la exterior .. dar nu imediat .. ci dupa o anumita perioada ...
Sincer , te faci mai de *** si rade lumea de tine si mai rau atunci cand o iei de la o japitza de masina decat de la una tunata !
Iar \" japitza care merge de bubuie \" se numeste sleeper .... si umilintza e si mai mare atunci cand o iei de la unu din asta si dupa aceea iti zice ca are motor de 1500 sau 1600 si defapt are 2500 , 3000 ...
:)))
Personal am o astfel de japitza !
:peace:

BogdanCMS 15-07-04 12:36

1 Attachment(s)
X-Ray, cum adica, tu iti faci masina japitza? :lol: :lol: Pai nene, din ce vad eu la linkul ala de la semnatura, ti-ai facut-o chiar f frumos pt ce masini sunt in Ro.
Si vreti sa-mi spuneti mie ca daca avetzi un Golf 4 Gti sau o Astra Gsi, chiar si numai de 125cp, va faceti chiar asha de ras daca o aveti doar tunata full exterior?
Ma rog, am zis, la noi si in general in tarile din E Europei s-a impamantenit obiceiul asta, pe care eu il consider prost si daunator conceptului de tuning in sine, sa iei un jaf de masina(o Lada, Dacie veche, Trabant sau altele de genul) si sa le pui super-motoare pe ele. Mie personal mi se pare o ofensa adusa bunului gust.
Eu vb de faptul ca a-ti face masina un fel de showcar, adica tunata super-frumos pe afara, cu muzica, neoane si alte accesorii, ar impresiona mult mai mult decat sa vii cu o ragalie cu motor V6 biturbo pe ea, de ex, sa-ti fie si frica sa te sprijini pe ea sa nu cada vreo usa ceva.
E adevarat ca drumurile din Ro nu prea permit atat de mult tuningul exterior asa cum o fac cele de afara, dar aici e o chestie de gust si de preferinte generale.
Eu cred ca alta impresie ash face daca ash aparea, spre ex, cu Ibiza mea facuta asha pe strada, chiar daca ar avea, sa zicem, maxim 115-120cp:

COObra 15-07-04 14:47

ai vrea tu bogdane sa iesi cu asa ceva pe strada :D :D
si cred ca xray cand zicea de japita cu supermotor nu se referea la o masina cum zici tu ca daca te sprijini de ea ii cad usile, ci cred ca se referea la o masina care arata banal pe dinafara.adica cum ar fi seatu tau acum cu un V6 3000cmc fara turbo ca saude de afara prea rau :D :D
a? ce zici? la vro 200 de cai nu mai mult.????

Johnny6600 15-07-04 19:52

Depinde de ce masina ai. Daca ai Dacie nu se merita nici un fel de tuning daca ai una mai misto cu o motorizare acceptabla dar nu arat cine stie ce i-as face tuning exterior. Oricum nu vad ce gagica s-ar supara ca m-a facut unu cu un jaf poate daca ar fi mecanic sau ceva. Eu ma simt bine in masina daca am muzica k lumea si o masina care sa arate frumos. Prin cartier mergi cu 40 la ora ...... nu cu 120.

Speedy5 15-07-04 20:38

daca tot suntem la acest capitol , v-as intreba si eu ceva
cati cai ar trebui sa aiba un motor (stock) pt a merita sa va apucati sa-i
faceti un tuning ?
yo zic ca cel putin 150 (parerea mea) , si sa nu mi-o luati in nume de rau ca si eu circul tot cu dacia :wink:

n0namee 15-07-04 20:55

pentru mandria personala a soferului masina trebuie aranjata cat de cat. plus ca o masina aranjata misto cu muzica faina si un motor acolo de minim 90 de cai iti aduce mult mai multe satisfactii decat una de 200 de cai , seaca pe dinafara si care pe deasupra mai mananca de nu poti merge nici unde cu ea! asa ca ce folos sa ai un monstru sub capota daca nu poti merge nici unde cu el si nici masina nu arata ceva.

B|shOp-VR6 15-07-04 21:02

Sa vezi satisfactie cand ma-am dus la unu 'sa dam o tura' cu o Octavia cu neaone nebunii, super tuning exterior si ala se kk pe el de frica si pana la urma a plecat de la locul faptei... :D

Cred ca avea 90 de cai masina...

Si ink o satisfactie.. cand vine unul cu un A3 si se rupe in figuri, cu tobe si muzica... si ii dai mucu la semafor...

Aaaa sa mai zic satisfactii?

Mazda decapotabila mx5 dak nu ma insel... aia mica... si rosie.. si cu o super blonda in dreapta.. si eu cu patru in masina. Mergea omul in curul meu ca nebunul (eu nu-i dadeam) si cand ne-am oprit la semafor si ne-am dat o tura pana la urmatorul semafor nu stia ce caii sa mai cheme sa-l traga si pe el mai aproape de mine... E ce parere iti faci de astfel de satisfactii?

BogdanCMS 15-07-04 21:58

Satisfactiile cand faci pe unul a carui masina arata mai bine sunt ceva, si satisfactiile cand ai o masina care arata de milioane sunt altceva, nu prea se compara. De-aia am zis, ce preferati, primul tip de satisfactie sau al doilea? Sau nici cal, nici magar, ceva intre? Eu am spus, inlin spre prima, pt ca, daca-ti pui in cap si cu ceva munca, poti pune si un V6 biturbo si pe un Moskvich, dar ala tot ca un jaf de Moskvich va arata, pe cand sa-ti personalizezi masina pe exterior si sa arate de sa pice lumea pe jos si sa se impiedice uitandu-se dupa ea, practic masina sa te reprezinte, iti confirma o anumita prestantza pe strada, indiferent ca te-ai dat sau nu cu altcineva sau ai pierdut sau nu.
Speedy5, daca vorbesti de tuningul exterior, eu consider ca tb sa ai macar 110cp acolo, insa daca vb de tuningul motor, da, intr-adevar, macar 150cp ar tb sa ai...

Speedy5 16-07-04 20:14

cred ca cel mai bine este sa faci un compromis
adica sa alegi a treia varianta
sa arate bine , dar sa si poata cat de cat :)

lolek 16-07-04 21:14

:) daca mi-ar ajunge banii as face cate putin din toate ... da un pik mai mult la motor :) ... si va zic eu ca nu v-ar place sa stati la semafor si sa vina un pusti cordit cu masina bengoasa si sa te faca ... asa faci un pik mai mult la motor si faci putin misto de el peorma ... nu? PAREREA MEA

X-Ray-Eyes 17-07-04 12:31

1 Attachment(s)
60 % tuning motor , 20 % tuning exterior , 20 % interor + muzica ...
Cam asta e parerea mea ...
Dar daca ai un monstru de peste 150 Cp , cu un Wide Body Kit de inebunesti pe viata , super tuning la exterior , interior full ( sport , lux , etc .. cum isi permite si preferea fiecare ) , o muzica pe masina sa iti impinga putin timpanele inauntru ( da sa nu asculti manele la maxim ca s-a terminat jmekeria ... esti deja considerat caldarar zlatar ...) si noaptea niste neoane sub masina , in masina , Hell Blue lights , etc .... cu ceea ce am enumerat mai sus faci o masina de super show dupa care isi rup gatul pana si babornitzele de pe strada ...
Corect ?
Deci ...
Eu am scris mai sus ca este de preferat ca mai intai sa bagi monstrul sub capota !!!
Si apoi te apuci de exterior , interior , muzica , instalatie de lumini , etc ...
Asta e conceptia mea si pe ea ma bazez .. degeaba ai exterior , muzica sau interior daca masina nu face suta in 7 secunde sau mai putin ...
Atunci te simti cel mai bine ..
Ca tu defapt cand dai jar nu vezi exteriorul ...
vezi in interior si simti cum te tine in scaun ...
si atunci te simti cu adevarat bine ...
Si japitza - BogdanCMS - eu m-am referit ca arata mai rau decat una stock la exterior ... adica are grund pe aripile din spate , o bara sparta si o masca vai murtii ei pe ea , un porbagaj plin de gauri , etc ....
Vopseaua matuita , zgariata ...
Intelegi tu ...
I-a uite cum arata ...

BogdanCMS 17-07-04 14:16

Da mane, inteleg, dar eu am vazut acolo la linkul tau ca vrei sa bagi o gramada de chestii la exterior pe ea, deja ai si bagat ceva...Eu ma refeream mai mult la cei care-si lasa masina stock sau mai rau si cu motor de bestie pe ea numai ca sa dea fum la cine stie ce masini barosane...Asta deja nu mai e tuning, e tzaranism, parerea mea...Masina, intr-adevar, din moment ce ai si un motor ca lumea, tb sa si o faci ca lumea. Mie exact genul de masini \"sleepers\" nu-mi plac deloc...si mai ales cei care vor sa fie asha, nu ca n-ar avea posibilitatea.

DJ10BOD 17-07-04 17:29

Eu unu as alege a treia varianta... pentru k, zic eu, asa ai un raport aspect/performanta destul d bun avand in vedere k banii p care-i bagi ii imparti si la exterior/interior si la motor... Adik parerea mea este k degeaba ii faci exteriorul k pentru o masina super performanta si motorul e de serie dar p d alta parte degeaba bag bani in motor si caroseria imi trancane knd trec d 4000 d ture (vorbesc in cazurile extreme, in treapta a-4a respectiv a5-a... in ultima treapta d viteza)... O data c bagi bani in exterior si tot atatzia bani in motor, nu poate masina sa arate cumva si sa faca altceva... Parerea mea! PACE!

DJ10BOD 17-07-04 17:38

Dar d fapt... stati putin! eu stiu o kestie... poate gresesc! Eleronul, spoilerul, garda masinii, jantele (adik aspectul masinii)... ajuta foarte mult la performantele masinii... si firmele d tuning (in fine firmele mari) nu pun un eleron doar k arata bine... pt k acel eleron poate micsora acele performante p care le-ar avea cu un eleron mai putin aspectos... Jantele sunt pentru aerisirea discurilor... Garda pentru stabilitate... etc! Probabil vopseaua, okelarii d la faruri, triplele si antena d la radio tzine d exterior... In skimb interiorul e alta mancare d peste... O alta parere de-a mea!

SpyDer_ThE 20-07-04 02:29

Eu personal as merge pe un tunning exterior complet si un cip+filtru+toba daca mai sunt bani nu prea se merita la noi sa te bagi la motor si in general nu prea se merita , credeti-ma pe cuvant stiu baieti super meserias cu masini modificate doar la motor , adica usurat volanta , planat chiulasa , axa cu came speciala , usurare arbore , turbina si in principiu e bomba cand calci acceleratia si cand schimbi si auzi un Blof-oof Valve de te sperii . Da e cam nasol totusi cand zici ca e tractor la :relati: si cand vezi ca tre sa dai sprituri si alte alea sa o pornesti si iti consuma 20% iarna . Eu prefer ceva power cat se poate fara a fi afectat motorul dar sa arate frumos masina la interior si la exterior si cu ceva muzicutza pe ea !!

SpyDer_ThE 20-07-04 02:29

:lol:

Al3xius 20-07-04 10:01

Pai....e cu 2 taisuri treaba...nu stiu ce sa aleg :roll:

stau si ma gandesc : daca masina e cat de cat puternica ...si nu prea imi iau rusine prin oras...aleg varianta cu tuning full(80%) la exterior ...si probabil as mai vedea eu de unde as face rost de bani si as schimba evacuarea si as mai pune un cip ceva ... si restu de 20% interior cu muzica .... muzica cum zicea si X-Ray(FARA MANELEEEE!!!!!!) ...de exemplu acum cateva zile am vazut un lincon(limuzina ...nush modelu exact da oricum tare de tot) si urlau manelele in el de ziceai ca nu e adevarat... :evil: :evil: :evil: ...sa revenim ... muzica sa vibreze cat de cat tabla pe ea :P si interiorul tot in piele alba + ceva crom(cat mai finutz..)


si acum a 2-a varianta care de obicei baga lumea in ceata : ce faci daca ai o masina ...cat de cat puternica dar cu care stii ca ti-o poti lua de la multi prin oras ? ...eu unu as face-o 70% motor , 20% exterior(...sau decat jante si o toba de firma) si 10% interior .... urmand pe parcurs sa termin ce am inceput la exterior si interior iar in final ...vreo 2000w ca sa pot sa acopar menelistii din oras :P :P

iar cum zicea cineva mai sus ....prietena nu zice nimic ca ti-o iei de la x si y decat daca e mecanic... nu prea cred ... :evil: :evil: :evil: :evil:

X-Ray-Eyes 20-07-04 10:15

Re:
 
Quote:

Originally Posted by \"Al3xius\"
iar cum zicea cineva mai sus ....prietena nu zice nimic ca ti-o iei de la x si y decat daca e mecanic... nu prea cred ... :evil: :evil: :evil: :evil:

Corect man !!!
Mai ales daca o cunosti de cateva zile ...
Sau in fine ... te faci de kko cu lapte condensat ...
Si in sinea ta iti bagi si iti scoti ....
:peace:

Cunosc cazuri care nu accepta infrangerea din partea unei masini care arata mai nasol dect a lor care are 100 abtzipilduri , exterior modificat si alte chestii care o scot in evidenta ...
Poate nu atzi vazut filmulete cand o ragalie ii da fum la una preparata foc si publicul zbiara :
Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ha Ha Ha !!!

Atunci cine este kkciosu' ???
:peace:

BogdanCMS 20-07-04 11:14

Daca incep sa se entuziasmeze toti pushtalaii la faptul ca o ragalie a facut un Porsche, atunci se duce dreaqu pe rapa conceptul de tuning... :x Numai la noi e chesti asta, la noi si pe la rushi sau bulgari, de fapt acolo unde diferentele de clase sociale sunt enorme...Uitati-va la topicul ala cu cursele din Suedia si vedeti acolo tuning adevarat...Sa pui un motor de Golf pe Trabant/Dacie nu se cheama tuning, parerea mea, se cheama \"metoda-ieftina-si-de-prost-gust-de-impresionare-a-gloatei-cu-ragalie-care-da-fum-la-masini-cu-pretentii\"...inca o data, parerea mea...

SpyDer_ThE 20-07-04 18:00

Bine zis Bogdane , Bravo !

DJ10BOD 20-07-04 21:50

HaHaHa!
Al3xius il stiu pe ala cu linconu'... e penal omu'!!! itzi dau dreptate la vorbele tale: FARA MANELE!!!...
Cromu' nu prea merge la interior... eventual ceva carbon, nu?

pimp_lex 20-07-04 22:54

depinde extrem de tare de asa multi factori ca e foarte greu sa ma pronunt

in primul rand depinde de Masina in cauza, apoi de scopul la care va fii folosita masina, apoi normal gusturile si preferintele propietarului, apoi costul modificarilor pt acea masina si nu in ultimul rand mediu inconjurator (adica unde esti)

asa , la modul genmeral, am votat cu varianta 3! Intotdeauna e bine, IMo, sa fie o imbinare frumoasa a celor 2 styluri de tuning

mikey 05-08-04 02:12

La o masina de minim 110 cai eu as incepe indiscutabil cu tuning exterior sa le pice fata la toti de pe strada.Si apropo de tipa din dreapta ca te faci de cacao cand te face o janghina de masina la semafor: bine bine, da` daca apari la o terasa cu o super-masina spoilere neoane nebunii din astea si apare si ala cu janghina de masina cu super-motor pe ea cam la cine in masina credeti ca se urca tipa?Ca ala cu masina cazatura nu cred ca poate sa agate pe principiul \"stii arata masina rau da sa vezi ce modificari am la motor bla bla bla...\"sau sa-i spuna \"il vezi pe ala cu masina tunata exterior, hai sa dam o tura sa vezi ca-l fac la demaraj\" :lol:
Plus ca majoritatea fetelor nu se pricep la motoare tunate, mai degraba sunt impresionate de aspectul masinii.
Si in al treilea rand (si cel mai important dupa parerea mea), mandria de proprietar de masina e mai mare atunci cand ai ce sa arati si stii ca ti-ai facut o masina care sa te reprezinte...dup-aia strangi bani si faci si motorul...decat sa mergi cu o rabla care nu spune nimic, chiar daca are ea cine stie ce performante.
In ultimul rand, o masina super-tunata exterior e admirata de fiecare data cand iese pe strada, fum la semafor de la o janghina se intampla mult mai rar sa iei...

Amytal 05-08-04 19:53

Intradevar conteaza mult masina fiindca la unele nici nu e nevoie de tuning exterior. Singurele chestii care mi se par obligatorii sunt un sistem audio cat de cat daca nu racheta si jante tzapene alaturi de un interior cat mai confortabil...
bine un body kit cu bun gust nu strica dar daca e vorba de bani nu l-as pune in discutie.

lolek 05-08-04 20:19

off topic: era unu acum mult timp intr-un A8 si ce asculta omu ... mel aia \"eu n-am banii tai ... \" ca nu mai stu cum era :)

DJ10BOD 05-08-04 23:07

ma lolek... sunt oameni si oameni... nu potzi sa-i judeci p totzi... :) Fiecare cu ce-l doare!!! Sunt oameni kre au masini super tari si asculta manele (foarte urat din partea lor :) :) :) ) Dar sunt si oltcituri si dacii din care se aude un house super misto (cu tuburi si subwoofere) si doar ii auzi p cate unii: \"Uite ba la ala!!! N-are masina dar are muzik!!\" (kiar ieri am auzit p unii).
Nu stiu unde vreau sa ajung oricum ideea e k sunt multi figurantzi cu masini si habar n-au c le sta sub capota, ei doar sa se dea mari si tari in fatza \"femeilor\"... Si stii ceva? Sa fie sanatosi!!!!!
Si p mine si p tine n deranjeaza manele, e bine k suntem 2 kre nu asculta asa ceva in masina... si pun pariu k mai sunt o gramada k noi p forumul asta!
Pace!


All times are GMT +2. The time now is 16:04.

- Copyright 2024 4Tuning