Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
1 Attachment(s)
Masina are doar turbina schimbata, evacuare si admisie marite.
Castigul total fata de stock este de 116cp in conditiile in care motorul functioneaza doar pe motorina de la pompa. Total 256cp si 490Nm adica 128cp/l, cifre foarte mari pentru un motor diesel cu 4cilindri si 2000cmc. La ora actuala se pare ca este cel mai puternic 2.0TDI masurat (fara NOS sau injectii de alte substante in motor :) ) |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
foarte bun rezultat ... felicitari
mi-a placut masina in finale :) |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
1 Attachment(s)
Rectific...a fost cel mai puternic 2.0TDI. Acelasi motor, aceiasi turbina, tot bitnet la butoane.
Difera doar setarile si alte mici amanunte. Se mai putea creste putin dar s-a pus problema fiabilitatii. Masina merge zi de zi, nu are lag, consuma la fel (la un mers de bun simt). Turbina montata la allcustom, evacuare allcustom, soft bitnet(Powertech Buzau) Felicitari lui Bluey pt masina, avem o competitie si prietenie constructiva. :D |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
unde s-a relevat graficul, pe ce stand?
este un grafic foarte interesant! |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Zona de jos de la 1200rpm mi se pare fantastica.
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Sau un G-tech, sau un Iphone (care a avut o eroare de 11cp in conditiile in care masuratoarea s-a facut la 5 grade celsius). Oricum masina mea a fost masurata la Mastertuner in toate stadiile ei si am graficele salvate, soft normal, soft agresiv, turbo cu soft normal, turbo cu acest soft. Ideea era ca pana vineri seara s-a considerat ca injectoarele de 2.0tdi nu pot mai mult de 245cp, putere scoasa de un nene in Anglia pe un motor cu o turbina hibrid de la Allard,chiuloasa portata, admisie, evacuare Milltec,tevi schimbate pe traseul IC. Si in Romania au aparut primele 2 masini cu motoarele astea cu peste 250cp fara injectie de propan sau GPL sau NOS. Motoarele sunt stock in afara turbinelor, admisii si evacuari. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Masina nu a avut nici un surub strans de Mastertuner deci nu aveau nici un motiv sa modifice graficul. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Felicitari ambilor proprietari.... acum vin si eu cu o intrebare....sper sa nu confund persoana.
Avionu tu ai fost cu skola la legale la Slatina? In prima mansa ai picat cu o dacie albastra 1,8 16v? |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Nu de alta..... dar auzisem ceva ceva de skoda si nu imi venea sa cred, am zis ca sunt aberatii de forum. Se poate spune ce harta aveai atunci? Adica puterea aproximativa..... ma intereseaza strict pentru niste persoane care nu aveau incredere in masina , motorul si ctitorul ei :)
Momentan are motorul spart..... dar sper ca in curand sa revina in forta....si mai rea decat a fost atunci |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Pe filmulete nu se vede care cum a plecat...dar dacia la vremea aia avea blocant si o cutie scurta.....proababil de asta era inainte. Pacat de beleaua cu cutia...important e ca a rezistat pana acasa pe rotile ei. Bafta multa in continure....scuze de off si multam de informatii.
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Foarte tare ! Felicitari atat proprietarilor cat si celor care "si-au bagat nasul" , graficele arata super , nu stiu de ce dar mai mult imi place cel al KSS`ului , din cauza ca are pmax. la o turatie putin mai joasa si in mintea mea inseamna putin mai multa siguranta pe motor(in mintea mea :) ) . De retinut sa nu ma dau la A3`ul asta dopat , mai ales ca prima mea intalnire cu el a fost acum aproape 2 ani , pe atunci aveam pe mana un coupe verde si tin minte ca ne-am alergat putin... dar deja o dau in OFF :D
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Skoda are un boostcontroller mecanic care limiteaza oarecum turbina mai ales pe ture joase. Asta este motivul diferentelor din grafice. Ce este de remarcat ar fi ca inca mai incapeau vreo cativa caluti pe-acolo, 270CP nu este o tinta de neatins!
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Hai ca daca dai cu putin rexona poate te tii de el..... are o plaja mica de turatii :P
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
felicitari baieti!!!aveti cele mai puternice 2.0tdi din Romania!felicitari si lui Bitnet pt soft.poate la urmatoarele legale se ocupa si de golful lui Pisu mai "serios" :).
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
tare asta cu rexona =)) , dar ce rost are sa te dai cu cineva... ca sa vezi daca te tii de el ? ori te dai sa il dai , ori macar in sinea ta crezi k esti capabil , in general am o parere buna despre baba mea , dar hai sa nu exageram !
ON - bitnet ai dreptate ,dupa cum arata graficul parca ar fi mers 270 , dar oricum 265 e VIS ! - zicea boby ceva de plaja de turatii... mama masii de plaja ca e cuplul ala aproape dublu decat am io cu spray cu tot :) Foarte Tari masinile , lupi in haine de oi ! |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Felicitari pentru rezultate... Astept din partea amandurora timpi sub sau apropiati de 14s primavara viitoare! |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
felicitari pentru performantele obtinute
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Felicitari si la mai mare !!! :D
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Multumesc tuturor pt aprecieri si laude |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Interesant e ca pe un grafic mai vechi al lui Bluey - curba de pierderi era ca la tine.
Sa fie scadearea pierderilor cu 10-15hp datorata schimbarii diferentialului ? |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
S-ar putea sa fi fost facut cu rotile pe 16" .
Daca e vorba de graficul de 225cp masina avea lsd-ul pus. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
1.7 .
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Aveti aceleasi dimensiuni la jante/anvelope ?
cu presiunea asa ma gandesc si eu - presiune mai mica -> pierderi mai mari, ca banuiesc ca nu se pune problema de pierdere a aderentei intre roata si role daca e presiunea prea mare. Cred ca aici ne poate lamuri unul dintre posesorii de dyno-uri. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Poate sa mai fie si o problema de scalare a graficului.
Dar numai Florin poate raspunde la intrebarea asta. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Asteptam atunci sa fim "luminati" :)
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Pierderile in transmisie depind de frecari, ca de aia sunt pierderi. Deci pierderile sunt mai mari odata cu viteza rotii, mai mari cu marimea talonului, mai mari cu presiunea mai mica in pneuri, mai mari cu masa masinii sau cu cat de tare o ancorezi pe dyno, mai mari cu temperatura mai mica a pneului, depind si de brandul de pneu in sine(de aia sunt unele care se cheama energy saver), mai mari cu diametru exterior mai mic al pneului, de aia se pun roti mari cu talon mic la masini care merg repede :-)
Ideea e insa sa nu va bateti capul cu pierderile in transmisie cu privire la puterea motorului. Dyno-ul nostru le evalueaza perfect, asa ca ce vedeti ca pierderi sunt interesante doar ca sa va evaluati jantele si pneurile. Pentru comparatii insa trebuie sa vorbim de acceasi masina si aceeasi treapta de viteza in care s-a masurat, asa incat viteza rotii functie de turatie, caci graficele sunt in turatie nu in viteza, sa fie aceeasi. In cazurile celor doi vorbim de treapta a cincea, iar 50-60 cp la viteza maxima intr-a cincea nu e ceva mare deloc. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Multam' de raspuns ;)
Si stai linistit, ca nu am intrebat ca sa insinuez ca nu ar masura corect dyno-ul sau ceva de genul asta. Pur si simplu eram curios cum a reusit Bluey sa reduca din pierderi comparativ cu skoda lui Avionu... ca eu zic ca acei 10-15whp aduc un plus performantelor pe strada... Ca na, cand ajungi cu motorul la un anumit prag dpdv al modificarilor, incep sa conteze mai mult si sa ceara mai multa atentie pierderile + greutatea. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Salutare, felicitari pentru performantele obtinute ! Foarte foarte interesant graficul! La cat estimezi ca suma modificarile astea? Daca ar fi o persoana interesata sa isi faca si el asa la masina? Mersi si bafta la amandoi !
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
1500Euro dar doar pe motorul asta.Daca te duci la cine trebuie de la inceput si daca stii exact ce trebuie sa faci.
2.0TDI PD cod BKD. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Daca vreti setup-ul asta noi la MasterTuner vi-l putem instala in asa fel incat sa aveti si boostul sub control. Turbina asta e fenomenala, practic nu aveti nici o pierdere de spool datorata unei turbine mult mai mari decat cea originala.
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
|
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Acum depinde f mult ce vrea utilizatorul de la masina..eu unul am vrut performante maxime la o masina pe care o folosesc cu placere zi de zi prin Bucuresti si tara pastrand consumul in limitele normale(la un stil de condus normal). |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Inca odata, felicitari pentru rezultate, sunt cele mai tari masini de genul asta. Felicitari si pentru softul facut de tine care demonstreaza ceva ce nu se stie pe plan mondial, si anume ca motorul stock poate trece de 250 cp cu turbina corecta cu injectoarele stock. Pe de alta parte eu nu am nevoie de ajutorul nimanui ca sa fac ceva similar, UNICHIP comanda injectoarele direct fara nici o problema peste softul stock al masinii. Sa nu uitati totusi ca primul care a indraznit sa puna o turbina mai mare pe motorul asta am fost eu acum aproape 2 ani si am scos pe atunci 235 cp cu GT2052 si UNICHIP. DAr postul asta e despre ce ati facut voi. |
Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:33. |
- Copyright 2024 4Tuning