Lamborghini Gallardo si Nissan Skyline
2 Attachment(s)
Este vorba despre Lamborghini Gallardo si Nissan Skyline GT-R Z-Tune
Ambele au 500 CP STOCK, dar Skyline atinge 100 km/h in mai putin de 4 secunde, pe cand Lambo in 4,2 sec. |
Normal as alege Gallardo,dar parca sunt deja cam multe in Romania,pe cand Skyline-uri GT-R nu sunt deloc.. :? .
Aleg Skyline :) |
Pai daca skiline e Z-tune, cum mai e el stock? Poti sa compari cu un Gallardo preparat de Koenig.
Pe aici vad ca Skyline e comparat cu orice, de parca ar fi masina mondila de referinta. Si nu e! |
Re:
Quote:
Skyline este comparat cu multe masini pentru ca este o japoneza buna. Este recunoscut pentru motorul lui ce poate scoate 1000+ CP |
Re:
Quote:
poate scoate lejer...nu ca poate scoate...dar mai recunoscut decat pentru motor ..este pentru cutie si pentru tractiune :wink: :wink: asa ca sa fac o mica completare |
hai ca de acu o dati in NFS... :lol: :lol: :lol:
|
Dacaar fi sa aleg ar fu Skyline, si cred ca ia pe Galardo... si daca tot sunt puse.. cand se dau? :lol:
|
Re:
Quote:
aduci tu un Skyline la start ? |
Galardo stiu ca sunt cateva bucatele in tara... Skyline chiar as vrea sa pot aduce unul.. dar, nup. nu aduc. Cu toate ca o sa ma interesez. Nu mai retin cu cine am vb si imi spunea ca este unul in tara de care stiu. Zvonuri ar fi de doua. Doar ca... parerea mea e ca daca erau.. tot isi aratau fata pe la vreun eveniment .. asa ca pica. :(
|
Aleg Skyline...performante foarte bune...Design foarte atragator si agresiv...
Desi are un dezavantaj...volanu pe dreapta.. :cry: |
dupa parerea mea, skyline este mult mai echilibrat, ca masina, decat gallardo + arata mult mai bine
aleg skyline! :P |
skyline chiar daca poate depasii ca pret galardo dupa un tuning ulterior
dar nici cu italianca nu ti-ar fii rusine |
Skyline , are un design care personal imi place, posbilitati de tuning mari si trenul de rulare foarte capabil
|
Re:
Quote:
|
cred k japoneza ... nush de ce dar .. imi inspira foarte multa putere si optiuni ptr tuning :)
|
skyline clar.
p.s apropo einstein1984 skyline chair e o masina de referinta mondiala si va fi mult timp de acum inainte... |
aleg skyline pt ca pt mine e cea mai tare masina (am unj fil cu un skyline de 1430 cp bine ca a costat 200000 lire tuningu dar asta e )sorry pt offtopic si fara indoial;a bate la cur galardo si din cate stiu e si mai usor si cred si 4WD
|
Skylineu are un 4wd cu diferentiale electronice care pot sa duca 100% din putere pe o roata daca nu ma insel, in timp ce Gallardo foloseste sistemul 4wd de la AUDI. 1-0 pentru Skyline
E mai greu(1666kg) 1-1. Puterea motorului e mult mai mica DAR cu chip tuning poate deveni cu usurinta mai mare ca si a Gallardoului. Eu prefer Skylineul. Cam orice masina facuta de AUDI ma irita. |
Re:
Quote:
CAM ESTI CU CAPU :yikes: :writers_b :writers_b :pistoles: :pistoles: :chainsaw: :chainsaw: :2gun: daca te pun intrun s6 rs6 s4 rs 4 audi tt 3.2 iti sare capu si o ssa zici iubesc audi asa ca tineti gura ;) |
Gabybite, sistemul 4x4 de la audi e pe audiuri nu pe Lambo.
Quote:
|
oops.
greseala mea. credeam ca au mai luat piese de la audi in afara de casetofon :)) |
300 parca au ajuns in marea britanie. Din cate stiu eu s-au vandut si in europa dar destul de putine modele. Nu stiu motivele pentru care nu s-au prea importat. Se poate sa fie gazele de emisie dar nu ma pronunt cand nu stiu
|
pacat de pozitionarea volanului la skyline si ar trebuii o mica specificatie asupra numarului de bucati existente pe piatza si asupra pretului ceva mai multe detalii despre ambele masini ar fi bine venite.
inca nu aleg nimika |
DETALII:
Nissan Skyline GT-R Z-Tune 0-100km/h: mai putin de 4 secunde Putere: 500 CP la 6800 rot/min Cuplu: 540 Nm la 5200 rot/min Raport putere/greutate: 312 CP/tona Raport cuplu/greutate: 540 Nm/tona Greutate: 1600 kg Cilindree: 6 cilindri in linie Tractiune integrala Putere specifica: 180 CP/l Cutie de viteze: 6 trepte manual Suspensie fata: Multibrat ajustabilia, arcuri elicoidale, bara anti-ruliu Suspensie spate: Multibrat ajustabilia, arcuri elicoidale, bara anti-ruliu Frane fata: Discuri ventilate 365 mm Frane spate: Discuri ventilate 355 mm Pneuri: 265/35 ZR18 - fata 265/35/ZR18 - spate Nr de bucati existente pe piata? 20 Lamborghini Gallardo: 0-100 km/h: 4,2 secunde Putere: 500 CP la 7800 rot/min Cuplu: 510 Nm la 4500 rot/min Raport putere/greutate: 328 CP/tona Raport cuplu/greutate: 335 Nm/tona Greutate: 1520 kg Cilindree: 10 cilindri in V tractiune integrala Putere specifica: 100 CP/l Cutie de viteze: 6 trepte manual Suspensie fata: dublu-brat Suspensie spate: multibrat, arcuri elicoidale Frane fata: Discuri ventilate 288 mm Frane spate: Discuri ventilate 286 mm Pneuri: 235/35Z R19 - fata 295/30Z R19 - spate |
intelesesem ca skyline era fabricat exclusiv pt japonia asa cum mai sunt multe modele de masini ale fabricantilor niponi ce nu prea au parasit granitele japoniei
|
Lamborghini e pe alta pagina fata de Nissan si cu asta basta. Filmele nu-s intocmai cu realitatea, iar visele astea cu masini de platforma sunt vise erotice.
E greu sa vorbesti despre Gallardo si sa poti comenta multe la adresa sa, nu stiu cum puteti voi.... Efectiv nu-si are rostul o paralela intre cele doua, sunt radical diferite si pentru oameni cu pretentii diferite, singurele asemanari sunt niste cifre. Deci... orezarii si fanii orezarilor ar trebui sa nu mai faca asemenea comparatii ca nu le face cinste, parerea mea. |
performantele sunt asemanatoare - Skyline este o super masina dar cand spui Lamborghini ...... e altceva decat ...... Nissan. Daca ar fi sa aleg dintre cele 2 fara a mai modifica ceva la ele as lua Lambo fara discutii, daca as modifica modifica masina - cert as alege Skyline care are un potential de tuning enorm.
|
Re:
Quote:
|
sandumrs stiu ca asta e parerea ta..
dar pentru ca toate comparatiile se bazeaza cel mai mult pe cifre, consider ca este o comparatie echilibrata |
Skyline e alegerea mea (e vb de modelul prezentat aicea)
Lambo sunt cateva in Romania Skyline nu Si inca cateceva despre acest model din cate imi aduc aminte, au fost realizate de Nismo pentru aniversarea a xx ani si au fost realizate din cate am inteles din masini SH cumparate inapoi de Nissan o astfel de masina nu e deloc pe alta pagina fata de lambo, putere mare, tehnologie de varf, numar limitat de bucati (poate mai mic decat in cazul lambo) pretz pe masura, asa ca si acest model de skyline poate fi considerat un supercar, singurul minus pentru Romania ar fi volanul pe partea dreapta |
nu mi se pare corect sa comparatzi o mashina stock cu una preparate... si nu de oricine ci de Nismo
|
frumossss :shock: :shock:
|
Oricum ai spune oricum ai face, e simplu, Lamborghini e altceva si aici nu e vorba de snobism, e vorba de supermasini.
E vorba de alte pagini, nu alta pagina. |
:D ma sparg de ras deci se compara un Skyline care e tunat si care s-a facut in 20 (douazeci) exemplare cu un Gallardo de serie :D ,si imi place ca unii se uita cate masini sunt in Romania cate Skyline si Gallardo sunt pe aici ,daca bagam in poll si un Alpina B7 turbo ce ziceti :P
http://www.m5board.com/alpina/e28.html On topic comparatia nu e corecta :lol: |
Nu numai ca e o comparaite fortata dar si cand vb de un Skyline preparat Gallardo e mai bun. Skyline e o masina pentru cunoscatori, pentru oameni care merg la curse. Gallardo e un vis, o supermasina in toata puterea cuvantului.
|
Re:
Quote:
|
Re:
Quote:
sandumrs asa e lambo este o supermasina, dar am vrut doar parerea altora despre aceste doua masini. |
vrei sa spui ca cu un skyline dus la peste 1000 hp te dai cu el de 20 de ori fara sa`i ridici o data capota? poate gresesc .. dar eu nu cred
|
o comparatie total aiurea, 2 masini total diferite...una tunata alta stock
|
si care-i problema?
mie mi se pare o comparatie destul de interesanta. Ambele au 500 de cai, ambele is 4wd, de greutate nu ii chiar asa mare diferenta. |
All times are GMT +2. The time now is 02:36. |
- Copyright 2024 4Tuning