Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR (https://forum.4tuning.ro/585-raliuri-coasta-rally-sprint-crr.html)
-   -   11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat (https://forum.4tuning.ro/585-raliuri-coasta-rally-sprint-crr/124770-11-12-iulie-2009-viteza-coasta-craiova-bucovat.html)

raulllamboiu 21-05-09 09:09

11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Sunt Raull Lămboiu, director sportiv la Asociaţia “Clubul Sportiv Auto-Karting Dolj” din Craiova , str. Ion Maiorescu, bl.2-4, parter (sediul ACR - Dolj).
Suntem o societate nonprofit, conform reglementărilor impuse de Ministerul Tineretului şi Sportului, (pentru înscrierea în Regitrul Agenţiei Naţionale pentru Sport), având Certificatul de Imatriculare Sportivă nr. DJ/A2/0020542 din 29.06.2006.
Am demarat la Slatina, pe 24-25.04.`09 (VTM Moşteni şi Accelerare Cireasov), impreuna cu „Autoraliu Olt”, cu care suntem parteneri, un program de organizare pe teritoriul Olt-ului / Dolj-ului, şi al judeţelor limitrofe, a unor manifestări automobilistice, cu abordare cât mai profesională posibilă, având scopul de a reânvia pasiunea reală pentru motorsport, in rânul publicului, dar mai ales în rândul concurenţilor, pasiune cu tradiţie în zona noastră. In continuarea acestui program:
Organizăm pe data de 11 – 12 Iulie 2009 o etapă de viteză în coastă lângă Craiova, pe dealul Bucovăţului (DJ552, km5+900 - 8+50). Intenţionez începând cu această etapa, să aduc pe linia de START, cât mai multe dintre „glorioasele” OLTCIT-uri şi DACII, care să concureze „ca pe vremuri” într-o grupă a lor (eu zic A5 – că nu mai sunt „tot alea”), separată de A5-ul standard, din concurs.
Pentru că mai sunt 52 de zile până la cursă, avem destul timp să ne „sfătuim” cum este mai bine, ca in final toată lumea să se distreze.
In cursul zilei, am să vă transmit programul de desfăşurare şi sper că până la sfârşitul săptămânii, voi posta regulamentul particular şi formularele de înscriere

cryssl 21-05-09 13:01

Re: 11-12 Iulie 2008, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Cum a zis si dl lamboiu in scurt timp o sa vina si detaliile pt cursa..in continuare va stau la dispozitie pentru lamuriri suplimentare..pentru cei care au numarul meu apelati cu incredere oricand ...

rog un moderator sa modifice in titlu' 2009

raulllamboiu 21-05-09 17:21

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
1 Attachment(s)
Dupa cum v-am promis, postez calendarul competitiei:

Clubul Sportiv “ AUTO - KARTING DOLJ “ cu sediul în Craiova, Str. Ion Minulescu, bl. 2-4 parter, în colaorare cu A.C.R, şi cu sprijinul autorităţilor locale Craiova, organieaza pe data de 12. Iulie. 2009, o etapă de :

VITEZĂ pe TRASEU MONTAN (în coastă) – BUCOVĂŢ – Craiova

care conteaza în Cupa OLTENIEI şi pentru obţinerea licenţelor de piloţi sportivi.
- data desfăşurarii: 12 Iulie 2009
- locaţia: drumul judeţean DJ 552 direcţia Craiova - Cetate, km 5+900 – 8+50
- diferenţă nivel: aprox. 104 m
- secretariat: sediul A.C.R. – Dolj , până in data: 08.07.2007
în ziua concursului: parcare stadion Ion Oblemenco: de la ora 7.00
ORAR DESFĂŞURARE CONCURS
- începerea înscrierilor 29. 06.`09; ora 13.00 e-mail; fax; sediu
- închiderea înscrierilor 08. 07.`09; ora 20.00
- publicare listă concurenţi 09. 07.`09; ora 12.00 sediu A.C.R.
- verificare administrativă 11. 07.`09; ora 15.30 parcare stadion
- verificare tehnică iniţială 11. 07.`09; ora 16.00 parcare stadion
- deschidere parc START 12. 07.`09; ora 07.30 parcare stadion
- confirmare listă START 12. 07.`09; ora 08.30 parcare stadion
- şedinţă tehnică/concurenţi12. 07.`09; ora 08.45 parcare stadion
- plecare către Bucovăţ 12. 07.`09; ora 09.15 în coloană (START)
- START primul concurent ora 10.01 Bucovăţ

CIRCULAŢIA PUBLICĂ ESTE OPRITĂ INTRE ORELE 10.00 - 14.00
In acest interval se vor desfăşura următoarele urcări, cu start din minut în minut:
recunoaştere traseu necronometrat 1 urcare
antrenament concurs cronometrat 2 urcări
concurs oficial cronometrat 2 urcări
In clasament va conta timpul cel mai bun din cele două urcări oficile.
Se vor forma gruple de concurs: N; A; H; cu clase de cilindree: 1400 – 1600 – 2000 / peste (o clasă se constituie din min. 5 automobile)
[B]NOTĂ IMPORTANTĂ !Nr. de automobile admise = 40[/B
- plecare Bucovăţ – Craiova / stadion I.O. 14.30 – în coloană –
- parc închis / verificare tehnică finală 15.00 parcare stadion
- afişare clasment provizoriu 15.30 parcare stadion
- prezentare proteste / contestaţii 15.30 – 16.00 conform regulament
- afişare rezultate definitive 16.00 parcare stadion
- FESTIVITATE PREMIERE 16.00
Regulamentul particular şi formularele de înscrerie, se pot ridica de la sediul A.C.R., sau descărca de pe net, începând cu data de 25.05.2009.
NOTĂ: - înscrierile se vor face înainte de data concursului – preliminarele se vor încheia pe data de 08. Iulie. 2009, ora 20.00
- în ziua concursului se vor completa listele de concurenţi, doar dacă nu s-a atins numărul de automobile admise, până la termenul limită de înscriere.

va transmit si documentul atasat

raulllamboiu 21-05-09 17:26

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Regulamentul particular si Formulrele de inscriere sunt aproape gata (mai am cateva retusuri la harta traseului - cu punctele de securitate):-) cica mai am eu - meseriasii pe care iam rugat, dar ii tot intorc ca nu-mi place cum a iesit.
Sper totusi sa ma tin de cuvant si la sfarsitul saptamanii sa aveti toata documentatia ca sa o putem "peria" pana la terminarea inscrierilor

raulllamboiu 21-05-09 20:49

Re: 11-12 Iulie 2008, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Vreau sa va anunt ("cat mai .... oficial posibil"), ca Responsabil relatii cu Concurentii pentru cursa de la Bucovat, este Cristian Serban "Cristy".
Cu el sunt sigur ca o sa conversati mult mai rapid (pentru ca el nu grseste la tastare, decat in proportie de 85%, comparativ cu mine...)
Va rog mult de tot, sa nu-l certati (cum au facut unii la Slatina), pentru ca tot ce zice rau, este din vina mea nu din neputinta lui.
Lasand gluma la oparte, sunt convins ca el se misca mult mai repede in IT, are in mod sigur mai multa experienta decat mine si este un "virusat" veritabil in automobile.
Daca vor fi probleme punctuale, sa stiti ca si eu sunt aici, si le vom rezolva pe loc.

gigicakent 21-05-09 21:41

Re: 11-12 Iulie 2008, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Super, sper sa iasa ceva frumos si sa vedem cateva masini si de la Slatina.
Multa bafta la toata lumea !

cryssl 21-05-09 21:43

Re: 11-12 Iulie 2008, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
hai kentule ca te avem pe tine :D tu ne reprezinti :)) la anu' mergem impreuna sa aducem cupa acasa :D

gigicakent 22-05-09 08:57

Re: 11-12 Iulie 2008, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Ar fi frumos ca acest eveniment sa apara pe prima pagina la HOT News!!
Cryss vezi daca poti sa rezolvi ;)

cryssl 22-05-09 10:32

Re: 11-12 Iulie 2008, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
am dat mail la office@4tuning.ro dar nu am primit nici un raspuns pana acuma..

RMR26 23-05-09 17:03

Re: 11-12 Iulie 2008, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

- verificare administrativă 11. 07.`09; ora 15.30 parcare stadion
- verificare tehnică iniţială 11. 07.`09; ora 16.00 parcare stadion
E obligatorie prezenta in Craiova pe data de 11 sau se poate face verificarea si pe 12 dimineata ?
Intreb deoarece pentru cei care venim de la distante mai mari asta poate fi un inconvenient major.

RoSonic 23-05-09 17:14

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

rog un moderator sa modifice in titlu' 2009
Done! ;)

raulllamboiu 23-05-09 20:22

Re: 11-12 Iulie 2008, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by RMR26 (Post 2345280)
E obligatorie prezenta in Craiova pe data de 11 sau se poate face verificarea si pe 12 dimineata ?
Intreb deoarece pentru cei care venim de la distante mai mari asta poate fi un inconvenient major.

Nu , nu este obligatorie prezenta in Craiova pe data de 11, pentru cei care vin din judet sau judetele limitrofe. Pe 12 la ora 7.30 se deschide parcu de START, deci se va face revizia colegilor din "exterior", dar atentie TREBUIE SA FIE INSCRISI prin e-mail, sau fax.Maine am sa postez regulamentul si sper ca totul sa fie cat mai clar (in caz contrar, avem timp sa-l perfectam impreuna, inca 50 de zile, pana la terminarea inscrierilor)
Scopul reviziei cu o zi inainte, este de a face o prezentare pentru public a concurentilor, masinilor de concurs, mecanici asistenta tehnica si tuturor celor implicati in domeniul auto din zoa noastra

raulllamboiu 23-05-09 21:31

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
As vrea sa luati aminte de tragicul eveniment din PS8, Raliul Iasului, in care la orele amiezii, pilotul echipajului nr.31 Lucian Garbacea, in varsta de 42 de ani, si-a pierdut viata (groaznic... sub ochii fiului sau, care concura in aceeasi competitie).
Odihneasca-se in pace si condoleante familiei.
Pentru noi, viata merge inainte, dar nu uitati sa reflectati la cat de "scurta" este dstanta dintre viata si moarte, daca nu dai atentie echipamentului de securtate sau "fortezi" peste limitele tale, trecand din rational la nebunie.(nu fac nici un fel de aluzie la colgul notru trecut in "lumea celor drepti", ci incerc sa sensibilizez atentia celorlalti actori "din marele ring")
In competitii auto NU AI VOIE SA MOARI.
Hadeti sa transformam competitiile auto intr-un prilej de distractie nu o "ruleta ruseasca" , atat pentru voi, cat si pentru public.

raulllamboiu 24-05-09 11:48

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Inainte de a posta Regulamentul Particular al competitiei si Formularele de inscriere, vreau sa-mi exprim inca o data regretul pentru ce sa intamplat ieri pe PS8, in Raliul Iasului si va invit pe toti "inraitii" in cursele de automobile, sa lasati de-o parte, pasiunile interioare necontrolate, macar pentru perioada cand pe "altarul" credintei noastre in acest sport, este depusa o jertfa.

Asta este regula de baza in perpetuarea vietii -"unul naste, altul moare"- dar hadeti macar sa ne amagim, ca nu in mod inutil si ca fiecare dintre noi a invatat ceva.

Pentru ca vorbim de renastere, nu uitati de provocarea mea pentru aceasta etapa de a reanvia pasiunea reala in automobile, atat printre concurenti cat si in public.
In acest sens "Micutz"-ule, (desi ai in avatar un radiator de SPECIAL, nu cred ca esti de 650 cmc), imi pun mari sperante in tine, ca vei reinvia "pasiunile ascunse" in OLTCIT-uri si vei face tot posibilul ca sa completam o grupa speciala "OLTCIT- DACIA".
Sunt convins ca te va ajuta si "gbry el 05 RSG" fara o spnsorizare speciala, pentru ca nimeni nu v-ar putea cere sa va "bateti" cu baietii care au 1400 cmc fabricati dupa 2000,......dar e pacat de dumnezeu, pentru ca sunt in Craiova (cred ca si in tara), cateva exemplare frumoase, care merita sa fie fotografiate si filmate, sambata in parcul inchis, si sa treaca chiar "la pas" ca top modelurile, pe planse, la prezentarile de moda.

raulllamboiu 24-05-09 13:27

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
4 Attachment(s)
Am postat ca documente atasate Regulamentul particulr si Formularele de inscriere.
Cateva precizari:
1. la regulament, voi mai face cateva completari referitoare la "Securitate traseu si competitie"
2. pentru inscriere nu trebuie sa completati decat: Cererea inscriere individuala (pag.1) si Declaratia Vehicul Tert, daca este cazul (nu sunteti proprietarul masinii cu care concurati).
-Insist mult la claritatea datelor de contact (tel, e-mail), apartenenta la un club, firma, echipa sau grupare auto si detaliile despre automobil (putere, cilindree, turbo, tractiune).Chiar daca nu se vor inscrie oficial echipe in competitie, se va face la final, un asemenea clasament (conform regulamentului), pe care il voi face public. Consider ca asta este datoria mea din p.d.v. publicitate fata de potentialii sponsori-colaboratori si obligatia sportiva de a incerca o ierarhizare a cluburilor auto din zona noastra.
3. Fisa de Verificare Tehnica, este doar orientativa, ca sa cunoasca competitorii (piloti si mecanici) ce se va verifica (va asigur ca de data asta ma voi ocupa personal de corectitudinea aceastei actiuni - in amintirea lui Nea Surloiu - pentru cine a auzit de el).
Va rog mult de tot sa cititi regulamentul si in cazul in care sunt lucruri ne clare sau incorect formulate, sa ma contactati pentru a le remedia, pana la inchiderea inscrierilor (08.07 ora 20.00) - dupa aceea divine o lege, care nu se mai comenteaza de nici o parte

raulllamboiu 25-05-09 10:26

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Am nevoie de ajutorul si "cunostintele" voastre, pentru a intocmi o lista cu adrese de e-mail sau nr. tel/fax, unde sa trimit niste invitatii, pentru cei angrenati in activitatea auto din regiunea noastra, dispusi sa ne ajute, in schimbul promovarii publicitare. Ma gandesc la: cluburi auto, dealeri auto-moto, scoli de soferi, rent a car, service auto, magazine de piese, spalatorii auto, tuning, firme de TAXI, transportatori rutiei, curierat...)
Pentru ca sunt singur si nu am departament de marketing, apelez la colaborarea voastra si va rog sa mo contactati la 0722 327762 sau raulllamboiu@yahoo.com
VA MULTUMESC MULT ca sunteti alaturi de mine

cryssl 25-05-09 18:06

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by RoSonic (Post 2345295)
Done! ;)

danke :D

OltcitPower 26-05-09 15:58

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
anunt participarea a cel putin un oltcit din zona de vest a tarii (Oradea/Timisoara)

raulllamboiu 26-05-09 19:40

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by OltcitPower (Post 2353372)
anunt participarea a cel putin un oltcit din zona de vest a tarii (Oradea/Timisoara)

Ma bucur mult de tot, ca ai reusit sa intrii pe acest forum. Se pare ca Oraea/Timisoara este mai aproae de Craiova decat Slatina sau chiar Craiova.
Cum am mai spus, regret ca mare parte din tinerii automobilisti de astazi, nici macar nu stiu ca OLTCIT-ul a fost prima masina "capitalista" si prcum Craiova maxima, a avut perioade cu adevarat glorioase in motorsport.
Mi-am propus, ca aceasta etapa de VTM, sa fie un "remember" pentru un prieten drag (langa care eu m-am spcializat ca automobilist).
Astept Oltenia sa raspunda provocarii voastre si sa constituie clasa speciala OLTCIT - DACIA (si cand ma gandesc ca "pre multi o sa-i popiti", Rade inima in mine de drag.
Fiti bine veniti olciticti si posesori de dacii si nu uitati ca rezervam hotelul ACR (deci voi cu orice pretnu trebuie sa nu lipsiti de la "spectacolul" de sambata), pentru toti automoilistii care vin din alte orase - dar sa ne anuntati din timp.
Cryss, nu te lasa si in Olt sunt multe Oltcituri.

demin2609 26-05-09 22:00

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
speram sa vina cat mai multi... :-)

raulllamboiu 27-05-09 09:00

regulament Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Incerc sa readuc discutia, la tema organizarii “intalnirii” noastre de pe 11-12 Iule, propunand o abordare detaliata, in mai multe episoade, a REGULILOR ce trebuie respectate de participanti, la toate competitiile auto in general si la manifestarile “Auto Kartig – Dolj, in special.
Toate aceste fascicole, fac parte integranta din Regulamentul Particular al Competitiei (pe care, concurentii admisi in competitie, il vor primi integral la Verificarile Administrative) şi le postez in primul rand pentru a le supune dezbaterii, cu scopul gasirii celei mai bune formulari, unanim acceptate de organizator si concurenti.
Incepand cu data de 08.07 ora 20.00 (inchiderea inscrierilor), forma finala, la care vom ajunge impreuna, va deveni o Regula Definitiva pentru toate actiunile coordonate de “Auto Karting – Dolj”, la care o sa aderati (evident, doar cadrul general, pentru ca aspectele particulare, vor fi intotdeauna discutate la momentul oportun).

Fata de temele pe care am sa vi le propun, va rog sa nu ezitati sa supuneti atentiei colective “orice idee legata de organizarea si desfasurarea” sportului auto, pentru ca sunt convins ca asta va duce la ajutarea si promovarea motorsportului in regiunea noastra.

Va rog sa nu uitati nici un moment, ca noi ne propunem organizarea unor competitii pentru amatori, la care sunt invitati piloti consacrati cu licenta de national si automobile preparate profesional pentru competitii oficiale, cu scopul promovarii unei imagini cat mai corecte despre sportul auto.
Deci intentia noastra, este ca incepatorii, sa invete pe pista si in jurul ei, de la pilotii consacrati, care este drumul corect catre performanta si “spectacolul automobilistic” care sa bucure publicul si sa atraga admiratia lui (ca la fotbal). – deci practica la locul de munca, nici de cum, “intalnire intre batausii de cartier”. Posibilitatea de a raporta la timpi tai cu performantele “meseriasilor”, vizionarea ulterioara a unor DVD-uri, observarea modului lor de comportare in public (ei sunt obligati sa obtina sponsorizari), cred ca reprezinta calea sigura de urmat pentru cineva care doreste sa obtina rezultate, in intreceri auto sportive , nu “scamatorii” electronice, in lupte inegale de “cai putere”

gbry_el_05-RSG 27-05-09 09:41

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
anunt participarea unui oltcit din craiova. numai daca va fi gata pana la start...:cry:

raulllamboiu 27-05-09 12:24

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Astazi abordez subiectul, Repartizare pe cilindree, echivalenta
Ca sa nu fie nici un dubiu, va transmit exact (ma rog sunt inginer nu traducator), versiunea F.I.A, - 2009 :

Regulamentul F.I.A. în Anexa J - art. 252 Prescripţii Generale pentru Vehiculele de Producţie (Grupa N), Vehiculele de Turism (Grupa A), Vehicule de Grand Turism (Grupa B), la pct. 3.1 - Supraalimentare motoare spune:

" in caz de supraalimentare, cilindreea nominala va fi corectata cu un coeficient de 1.7, pentru motoarele pe benzina si 1.5 pentru motoarele diessel şi automobilul va fi reclasat in clasa corespunzătoare volumului fictiv, rezultat din aceasta multiplicare.
Automobilul va fi tratat in toate circumstanţele, ca si cum cilindreea motorului astfel majorata, ar fi cilindreea sa reala"

Aceste precizări suplimentare, servesc în special pentru încadrarea automobilului în clasa sa de cilendree, a dimensiunilor interioare, a numărului minim de locuri, a greutăţii sale minimale, …..

OBSERVAŢIE:
Desigur, nu este cazul să intrăm în detalii mult mai „subtile” referitoare la supraalimentarea, prin compresoare suplimentare cu turbina (nu turbo), la care nivelul de presiune relativ, se calculează multiplicând valorile corespunzătoare fiecărui etaj:
- compresor axial, viteză subsonică cu 1,15 pe etaj
- compresor axial, viteză supersonică cu 1,50 pe etaj
- compresor radial cu 4,25 pe etaj

Pare o "chestie" mult prea tehnica, dar e bine de tinut minte, ca sa nu mai nasca atat de multe orgolii "dupa cursa"
(nu-i asa ca este mai bine la liniute? :oops: )

evo99 27-05-09 18:56

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Salutare,

Vreau sa va urez mult succes in organizarea etapei de la Bucovat, un traseu foarte frumos, un asfalt curat fara prea multe denivelari, public numeros....asa a fost la etapa din Martie a acestui an. Sper ca si de aceasta data organizarea sa fie la fel de "sus" ca si etapa precedenta si sa nu mai existe acele mici incidente, de exemplu la etapa de la Mosteni, Slatina concurentul cu VW Golf numar concurs 459 a fost chemat la start sarind alte doua masini aflate in fata lui. Prin urmare pilotul nu a mai avut timp sa se pregateasca (casca, centuri, manusi) si era cat pe ce sa fie descalificat din concurs. Multumesc pe aceasta cale spectatorilor prezenti la start care l-au rugat pe arbitru sa-l lase la pilot (EU) sa reia startul.

Multa bafta tuturor!

raulllamboiu 28-05-09 06:00

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by evo99 (Post 2357147)
Salutare,

Vreau sa va urez mult succes in organizarea etapei de la Bucovat, un traseu foarte frumos, un asfalt curat fara prea multe denivelari, public numeros....asa a fost la etapa din Martie a acestui an. Sper ca si de aceasta data organizarea sa fie la fel de "sus" ca si etapa precedenta si sa nu mai existe acele mici incidente, de exemplu la etapa de la Mosteni, Slatina concurentul cu VW Golf numar concurs 459 a fost chemat la start sarind alte doua masini aflate in fata lui. Prin urmare pilotul nu a mai avut timp sa se pregateasca (casca, centuri, manusi) si era cat pe ce sa fie descalificat din concurs. Multumesc pe aceasta cale spectatorilor prezenti la start care l-au rugat pe arbitru sa-l lase la pilot (EU) sa reia startul.

Multa bafta tuturor!

Au fost cateva inadvertente, dar te asigur ca in cazul tau, in mod sigur nu ai fi fost descalificat (era evident ca nu a fost vina ta - dar asta o stiai doar tu..... si am incercat sa sugeram disciplina unui concurs adevarat). Ai auzit de vre-o amenda sau sanctiune data? (desi au fost destule ocazii - mai ales la revenirea la START).
Deocamdata in etapele organizate de noi, nu urmarim decat selectarea si promovarea amatorilor in sportul auto, deci incercam sa fim din ce in ce mai rigurosi, cu regulamentele (in general citite prea putin) si organizarea competitiei, urmand ca dupa o perioada, cand atat pilotii cat si publicul se vor "maturiza", sa abordam si cursele de performanta.

raulllamboiu 28-05-09 13:44

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Datorita lui TENU, am luat astazi legatura telefonic cu Marian, un "tip din generatia mea de concurent" care se ocupa de : "onest-timing", adica cronometrare cu celula fotoelectrica, transmisie in timp real.
Pe 11-12 Iulie, VTM - ul de la Craiova/Bucovat, va fi controlat si inregistrat, cu acest sistem de vizare fotoelectrica. Pe data de 11 07, dupa ora 15.30, sistemul va fi expus, in parcul inchis, unde toti "carcotasii" vor putea pune intrebari, iar pasionatii, alaturi de sponsorii nostrii si public il vor pute admira.
In urmatoarele postari, am sa va dau detalii suplimentare.

raulllamboiu 29-05-09 10:54

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by raulllamboiu (Post 2356017)
Astazi abordez subiectul, Repartizare pe cilindree, echivalenta
Ca sa nu fie nici un dubiu, va transmit exact (ma rog sunt inginer nu traducator), versiunea F.I.A, - 2009 :

Regulamentul F.I.A. în Anexa J - art. 252 Prescripţii Generale pentru Vehiculele de Producţie (Grupa N), Vehiculele de Turism (Grupa A), Vehicule de Grand Turism (Grupa B), la pct. 3.1 - Supraalimentare motoare spune:

" in caz de supraalimentare, cilindreea nominala va fi corectata cu un coeficient de 1.7, pentru motoarele pe benzina si 1.5 pentru motoarele diessel şi automobilul va fi reclasat in clasa corespunzătoare volumului fictiv, rezultat din aceasta multiplicare.
Automobilul va fi tratat in toate circumstanţele, ca si cum cilindreea motorului astfel majorata, ar fi cilindreea sa reala"

Aceste precizări suplimentare, servesc în special pentru încadrarea automobilului în clasa sa de cilendree, a dimensiunilor interioare, a numărului minim de locuri, a greutăţii sale minimale, …..

OBSERVAŢIE:
Desigur, nu este cazul să intrăm în detalii mult mai „subtile” referitoare la supraalimentarea, prin compresoare suplimentare cu turbina (nu turbo), la care nivelul de presiune relativ, se calculează multiplicând valorile corespunzătoare fiecărui etaj:
- compresor axial, viteză subsonică cu 1,15 pe etaj
- compresor axial, viteză supersonică cu 1,50 pe etaj
- compresor radial cu 4,25 pe etaj

Pare o "chestie" mult prea tehnica, dar e bine de tinut minte, ca sa nu mai nasca atat de multe orgolii "dupa cursa"
(nu-i asa ca este mai bine la liniute? :oops: )

CONTINUI CU PRECIZARILE F.I.A, pentru a lamuri definitiv acest subiect:

In competitiile sportive, vor fi admise, dupa criteriul cilindree, urmatoarele automobile:
a) – atmosferice (aspirate):
- max 3000 cm3 ; pentru chiulase cu 2 supape/cilindru
- max 2500 cm3 ; pentru chiulase cu 2 supape/cilindru
b) – supraalimentate: - cilindree nominală: max 2500 cm3


In continuare, foarte pe scurt, prevederile art 254.6.1 (grupa N) si 255.5.6.3 (grupa A), din prescriptiile Anexei J ale Codului Sportiv International F.I.A.

Motoarele supraalimentate cu cilindree nominală superioară la 1600 cm3, vor avea obligatoriu ataşata colectorului de admisie, o bridă, care sa permită fixarea si sigilarea unui „restrictor”, la aprox. 50 de mm de butucul turbinei.
NOTĂ: restictorul, este un inel, de grosime aprox. 3 mm, cu un diametru interior impus. Este de fapt o diuză care limitează cantitatea de aer aspirată şi comprimată de compresor, in galeria de admisie a motorului.
RESTRICŢII: a) – benzină: Řmax.=32 mm (N) Řmax.=34 mm (A)
b) – diesel: Řmax.=35 mm (N) Řmax.=37 mm (A)
Se mai face precizarea, pentru doua compresoare în paralel:
Řmax.=22.6 mm (N) respectiv Řmax.=24,7 mm (A)
Pentru moatoarele „diesel” se mai limitează şi diametrul interior maxim ac colectorului de admisie la 41 mm (simple) respectiv 28.7 mm (duă paralele).
Aceste „restrictoare”, trebuie să fie uşor de demontat, pentru a fi masurate, iar brida de fixare, trebuie să fie prevăzută cu sistem de sigilare.

bobby_gsi2 29-05-09 11:11

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Taxa de inscriere cat e? :)

raulllamboiu 29-05-09 12:52

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by bobby_gsi2 (Post 2361991)
Taxa de inscriere cat e? :)

Am postat pe 24.05: regulamentul particular si formularele de inscriere :oops:

- 100 ron (doamne si domnisoare 50 ron)
- 150 ron echipe
- 40 de masini admise (circulatia oprita: duminica ora 10.00 la ora 14.00)
- 08.07.2009, ora 20.00 - inchiderea inscrierilor

gbry_el_05-RSG 29-05-09 13:12

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
echipa cate masini poate sa contina?

bobby_gsi2 29-05-09 13:16

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Sa nu se induca in eroare cu echipa......si eu am furat-o......daca te inscri ca si echipa PE LANGA taxa de 100 ron care o plateste fiecare din echipa....se mai platesc cei 150 ron in plus DOAR pt echipa. Stati linistiti ca iesiti mai scump cu echipa :).
Dl Raul....e doar o intrebare......unii dintre noi venim de la distanta , avem si alte costuri suplimentare....nu se face reducere? :) mai ales pe criza asta :P

gbry_el_05-RSG 29-05-09 13:20

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
credeam ca echipa are 2 mambri participanti...si astfel paltind 150 ron inscrierea ca echipa. asa intelesesem... cam neintelegator sunt... boby pt toti e criza nu numai pt cei ce vin de la distanta mare...

bobby_gsi2 29-05-09 13:23

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Nu ai inteles gresit......ca si eu am furat-o la fel, am zis ca platim 3 insi inscrierea la echipa si iesim mai ieftin...dar ne-am inselat :).
Stiu ca e criza pt toti...insa cei din afara Craiovei au costuri ceva mai ridicate, noi mai bagam ceva benzina in plus ;)

raulllamboiu 30-05-09 09:20

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by bobby_gsi2 (Post 2362404)
Nu ai inteles gresit......ca si eu am furat-o la fel, am zis ca platim 3 insi inscrierea la echipa si iesim mai ieftin...dar ne-am inselat :).
Stiu ca e criza pt toti...insa cei din afara Craiovei au costuri ceva mai ridicate, noi mai bagam ceva benzina in plus ;)

Aveti perfecta dreptate: CRIZA ne afecteaza pe toti, inclusiv pe organizatorul unei competitii auto.
Vreau din start, sa lamuresc un "lucru", cu toti potentialii mei colaboratori in realizarea "spectacolului" auto (prezent si sper cat mai multe viitoare):
- eu nu sunt "un investitor de succes" de pe plaiurile mioritice. Am venituri din proiectarea si coordonarea executie/montaj tamplarie al&pvc si reparatii auto (old tipe, ca la cele noi nu se mai "potriveste" in garaj personal) - deci nu organizez curse pentru reclama proprie (sau deconturi cheltuieli)
- sunt pasionat de sportul auto de cand ma stiu si pentru ca am participat la multe competitii, pe vremea cand nu se puta acumula, veniturile mele sunt mai de graba cu "minis" in fata, deci nu prea pot sustine manifestatiile
- aduc la Craiova, sistem de cronometrare cu celula - profesional nu "artizanal", desi nu este o etapa care sa justifice investitia, dar dupa cum v-am spus, vreau sa fie un spectacol, nu o cursa de rutina
- fac eforturi mari, ca sa gasesc solutii de cazare rezonabila, pentru participanti, din dorinta de a avea cat mai multi concurenti "reprezentativi" in sportul auto, de sambata 11.07, cand vreu sa organizez un fel de mini expo auto, unde publicul sa vada masini de concurs frumoase, dar si echipe si echipamente de asistenta tehnica - sa intre in intimitatea sportului auto, sa se fotografieze, filmeze cu "actorii" de a doua zi
- vreau sa invit cluburi auto consacrate, care sa poarte discutii intre ele si sa socializeze, sa se organizeze pentru viitoare competitii.
- vreau sa invit unu, doi campioni "en titre" care sa dea culoare shoului
- as vrea sa participe si sa expuna, cat mai multe firme implicate in fenomenul auto (dealeri, scoli soferi, service, piese auto, dezmembrari, taxi, ...), care eventual ar putea sustine evenimentul

Din pacate, Craiova desi un oras cu pretentii in industria de automobile, este extrem de saraca in doritori de a sustine, asemenea evenimente, iar eu nu sunt decat un pasionat infocat si cu inima mare, visator cu ochii deschisi, lipsit insa de "harul insistentei prelungite" la poarta sperantei
Daca tragem linie, am ramas numai eu si cu voi, si trebuie sa garantam niste cheltuieli minimale (taxe: politie, drumuri, jandarmi, salvare, pompieri...), ca macar "sa ne lase" sa tinem cursa.
Deci avem doua variante:
- ne "chinuim cum putem" sa facem un spectacol reusit, ca sa incitam sposorii si sa speram la zile mai bune.... sau
- invocam CRIZA si renuntam sau organizam niste intalniri formale, fara viitor

john17 30-05-09 18:36

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by raulllamboiu (Post 2361949)
CONTINUI CU PRECIZARILE F.I.A, pentru a lamuri definitiv acest subiect:

In competitiile sportive, vor fi admise, dupa criteriul cilindree, urmatoarele automobile:
a) – atmosferice (aspirate):
- max 3000 cm3 ; pentru chiulase cu 2 supape/cilindru
- max 2500 cm3 ; pentru chiulase cu 2 supape/cilindru
b) – supraalimentate: - cilindree nominală: max 2500 cm3


In continuare, foarte pe scurt, prevederile art 254.6.1 (grupa N) si 255.5.6.3 (grupa A), din prescriptiile Anexei J ale Codului Sportiv International F.I.A.

Motoarele supraalimentate cu cilindree nominală superioară la 1600 cm3, vor avea obligatoriu ataşata colectorului de admisie, o bridă, care sa permită fixarea si sigilarea unui „restrictor”, la aprox. 50 de mm de butucul turbinei.
NOTĂ: restictorul, este un inel, de grosime aprox. 3 mm, cu un diametru interior impus. Este de fapt o diuză care limitează cantitatea de aer aspirată şi comprimată de compresor, in galeria de admisie a motorului.
RESTRICŢII: a) – benzină: Řmax.=32 mm (N) Řmax.=34 mm (A)
b) – diesel: Řmax.=35 mm (N) Řmax.=37 mm (A)
Se mai face precizarea, pentru doua compresoare în paralel:
Řmax.=22.6 mm (N) respectiv Řmax.=24,7 mm (A)
Pentru moatoarele „diesel” se mai limitează şi diametrul interior maxim ac colectorului de admisie la 41 mm (simple) respectiv 28.7 mm (duă paralele).
Aceste „restrictoare”, trebuie să fie uşor de demontat, pentru a fi masurate, iar brida de fixare, trebuie să fie prevăzută cu sistem de sigilare.

Eu unul cunosc prevederile FIA dar, pt o astfel de competitie unde vor fi multe masini de strada, ma indoiesc ca se pot aplica toate prevederile, inclusiv bride si restrictoare, daramite sa se masoare colectoarele... Mai ales ca nu cred ca o sa vina prea multa lume cu masini de N sau A, cu fise de omologare la ei :-) A, si sus pare a fi greseala, banuiesc ca limita de 2500 cmc e pt 4 supape/cilindru. Cred ca mai oportun ar fi sa fie un regulament simplu si clar, cu coeficient de supraalimentare, si sa se verifice cat mai atent ceea ce se poate vedea, macar codul motorului si cilindreea pt ca despre "fineturi" va fi imposibil sa se discearna in dimineata cursei sub presiunea timpului, de altfel umbla vorba ca masini "naspa" se dau si in campionatul "mare"...
Va rog sa nu imi luati interventia in nume de rau, e o parere personala cu intentie constructiva.
As mai avea niste intrebari: care e configuratia traseului (nr de viraje si felul lor - ace, de viteza)?
Am vazut ca la cursa precedenta au fost diferente in ceea ce priveste echipamentul pt amatori/licentiati. Daca eu vin cu o masina pregatita de curse (rollbar, scaun, centura, sistem antiincendiu omologate si valabile) insa nu mi-am luat licenta in 2009 (am avut anul trecut) trebuie sa vin si cu tot harnasamentul (combinezon, ghete, manusi etc)? Trebuie sa-mi leg undeva trusa medicala si triunghi (prinderi pt trusa+triunghi nu am, nu se cer in campionatul de coasta si nu le pot "arunca" pur si simplu intr-o masina goala)?
Multumesc.

evo99 31-05-09 11:58

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by john17 (Post 2365922)
Eu unul cunosc prevederile FIA dar, pt o astfel de competitie unde vor fi multe masini de strada, ma indoiesc ca se pot aplica toate prevederile, inclusiv bride si restrictoare, daramite sa se masoare colectoarele... Mai ales ca nu cred ca o sa vina prea multa lume cu masini de N sau A, cu fise de omologare la ei :-) A, si sus pare a fi greseala, banuiesc ca limita de 2500 cmc e pt 4 supape/cilindru. Cred ca mai oportun ar fi sa fie un regulament simplu si clar, cu coeficient de supraalimentare, si sa se verifice cat mai atent ceea ce se poate vedea, macar codul motorului si cilindreea pt ca despre "fineturi" va fi imposibil sa se discearna in dimineata cursei sub presiunea timpului, de altfel umbla vorba ca masini "naspa" se dau si in campionatul "mare"...
Va rog sa nu imi luati interventia in nume de rau, e o parere personala cu intentie constructiva.
As mai avea niste intrebari: care e configuratia traseului (nr de viraje si felul lor - ace, de viteza)?
Am vazut ca la cursa precedenta au fost diferente in ceea ce priveste echipamentul pt amatori/licentiati. Daca eu vin cu o masina pregatita de curse (rollbar, scaun, centura, sistem antiincendiu omologate si valabile) insa nu mi-am luat licenta in 2009 (am avut anul trecut) trebuie sa vin si cu tot harnasamentul (combinezon, ghete, manusi etc)? Trebuie sa-mi leg undeva trusa medicala si triunghi (prinderi pt trusa+triunghi nu am, nu se cer in campionatul de coasta si nu le pot "arunca" pur si simplu intr-o masina goala)?
Multumesc.

Nu-ti trebuie echipament (combinezon, ghete, manusi), insa trebuie obligatoriu casca. Trusa medicala de asemenea nu cred ca e cazul. Nu se cere echipament suplimentar pentru masinile echipate de curse (roll-bar) si nici pentru licentiati.

raulllamboiu 01-06-09 20:03

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
evo 99 - a intuit perfect. Nu ne propunem sa devenim ridicoli sai sa trecem in extrema cea-lalta. Toate spicuirile din regulamentul FIA, le fac pentru cei care nu sunt familiarizati cu termenii si cerintele unei etape oficiale de VTM.
In calitatea mea de organizator, voi face precizarile finale, definitive, pana la data inceperii inscrierilor (dar prefer pana atunci, incepatorii sa ia in consideratie toate prescriptiile).
Traseul exact am sa-l postez in cel mai scurt timp.

donbaxter 08-06-09 11:32

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Bafta in organizare catre domnul Lamboiu,sper sa iasa ceva frumos , cat despre etapa speciala de OLTCIT sper ca pana la data startului sa il am si eu pregatit pe al meu si la fel ca RSG adresez aceeasi intrebare " Echipa,formata din cati? cat plateste in final?" sper sa nu deranjeze dar mai bine sa fim siguri decat sa se inteleaga gresit! Oricum , pana la data startului presupun ca se va pune in tema si ultimul detaliu chiar de vom fi noi cei care il vom dezbate sau dumneavoastra. Va salut si va respect pasiunea pe care de altfel multi o au...dar le e frica sa iasa in fata! Jos Palaria!

raulllamboiu 08-06-09 12:06

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
Quote:

Originally Posted by donbaxter (Post 2389721)
Bafta in organizare catre domnul Lamboiu,sper sa iasa ceva frumos , cat despre etapa speciala de OLTCIT sper ca pana la data startului sa il am si eu pregatit pe al meu si la fel ca RSG adresez aceeasi intrebare " Echipa,formata din cati? cat plateste in final?" sper sa nu deranjeze dar mai bine sa fim siguri decat sa se inteleaga gresit! Oricum , pana la data startului presupun ca se va pune in tema si ultimul detaliu chiar de vom fi noi cei care il vom dezbate sau dumneavoastra. Va salut si va respect pasiunea pe care de altfel multi o au...dar le e frica sa iasa in fata! Jos Palaria!

multumesc mult pentru aprecieri, dar sa stiti ca numai impreuna cu voi o sa reusesc reanvierea spiritului sportiv me meleagurile noastre oltenesti
in legatura cu intrebarea: in regulamentul postat, am facut toate precizarile:
taxa echipa = 150 ron; ecgipa formata din 2 la 5 masini, indiferent de clasa
- l-am supus insa dezbaterii, deci pana pe 08.07 ora 20.00, se mai poate schimba (dar va rog... cu argumente cat de cat ...solide)

OltcitPower 08-06-09 12:21

Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat
 
deci daca ne inscriem 5 oltcituri in aceeasi 'echipa'(oltcit rally team), platim toti 5, impreuna, per total 150lei, corect? (150/5 = 30lei/masina)

ca mai sus bobby_gsi zicea ca se plateste 150ron pt echipa, si fiecare din echipa mai da cate 100lei


All times are GMT +2. The time now is 01:58.

- Copyright 2024 4Tuning