Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Daewoo (https://forum.4tuning.ro/111-masina-mea-daewoo.html)
-   -   Cielo Hatchback - Modificari aduse (https://forum.4tuning.ro/111-masina-mea-daewoo/119080-cielo-hatchback-modificari-aduse.html)

db 21 kat 15-04-09 11:41

Cielo Hatchback - Modificari aduse

14 Attachment(s)
Cu timpul am inceput sa ii fac si eu nijte modificari fara sa investesc prea mult k deocamdata nu imi permite buzunarul k sunt elev.
modificari aduse:
-leduri la pozitie si numar
-leduri albastre in bord pentru un aspect deosebit noaptea
-pleope p faruri
-contur la stopuri
-autocolant p post de parasolar p parbriz
-folie albastra peste proiectoare

La domeniul audio stau cam prost deocamdata am un casetofon jvc 4/40,4 difuzoare blaupunkt de 10 in locul celor din fabrica si un cd-player philips q care redau in casetofon.urmeaza sa imi iau 2 dif jvc ovale pt spate.
La motor de asemenea nu prea am lucreat k nu imi permite buzunarul, doar am facut toba finala fara sitele alea pt un zgomot mai gros si nu m-a costat decat 30 ron la un atelier din oras sa imi scoata sitele.

db 21 kat 15-04-09 11:47

Re: modificari aduse

astept sfaturi si impresii de la voi

andi_cimpean 15-04-09 11:58

pai daca ai urmarit un pic celelalte thread-uri cu si despre Cielo ai vazut cam ce se poarta...si sigur nu vei da gres daca incerci ideile celorlalti.

Din start...iti recomand sa dai jos band aia de izolier de pe stopuri si de pe capota si faruri.

In rest ce pot sa iti spun...cu timpul ai putea sa ii pui niste jante, un eleron care sa completeze spatele ala neterminat, autocolant pe stalpi...si sa o tii cat mai curata;)

Imi place masina cum arata :)

db 21 kat 15-04-09 12:11

3 Attachment(s)
ms pt apreciere , dar mie imi place qm vin stopurile si farurile q autocolant,si nu stiu unde ai vazut u banda izoliera p capota.