![]() |
EVO IX (Insomnia) vs. ...?
Salut...
Masina a disparut o perioada pentru modificari si mi-am dat seama ca in ciuda nenumaratelor curse avute de-a lungul timpului nu am facut nici un thread de provocari. Deci si prin urmare, fiind aproape de final, cu ajutorul si sprijinul SKN ... in curind "galbioara" o sa iasa pe strada si o sa raspunda provocarilor. Ultimul timp oficial a fost de 11.80 la KOE 2008, anul asta sper sa am un timp mult mai bun. https://img148.imageshack.us/img148/3349/dsc0050e.th.jpg https://img148.imageshack.us/img148/2...sc01286.th.jpg https://img148.imageshack.us/img148/9...c01289p.th.jpg |
Re: Evo IX (Insomnia)
Quote:
|
Adu-o sambata la Pitesti ...in cadru legal. S-or gasi si ceva masini pe masura galbioarei :)
|
ma cam indoiesc de asta :)
|
Eu te asigur ca nu ai de ce :)
|
Succes, poate o vedem la treaba pe 2 mai la Constanta.
|
Quote:
Sorry. |
Quote:
|
Hibrid de GT30 cu A/R .76, 57 inlet trim si 57 outlet trim.
|
Quote:
|
Cind e gata cauta-ma ca o sa ma bag eu.;)
|
Si eu si eu....dar mai pe la vara asa!!!!
|
Quote:
ps: Bravo Ducu, sa te bucuri de ea! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Nu vreau sa facem estimate acum... Comboul motor+turbina+ems ne poate surprinde! :)
Dar repet, acum incerc sa string citiva competitori, ca la estmiate nu ma pricep! ;) PS. Mersi Pepy...! ;) |
Quote:
|
Felicitari Ducu si asteptam sa vedem masina in acctiune...
|
Multumesc frumos!
Partea mecanica la XMotors e gata ... (Vali respect pentru rabdare)... Acum urmeaza setarea stand-aloneului de catre SKN... |
Aoleooo maiculitza !!!
Chiar crezi ca asta e un lucru bun ! :) |
Quote:
|
Quote:
|
De ce nu o aduci si la cursa de pe litoral de pe 3 mai?
|
Sunt curse pe litoral pe 3 mai ? :)))
|
avem pastile ?
|
avem domnul... de ceva vreme deja....te bagi ? :)
|
doar la pokemon !
|
Quote:
In cursa cu Jeff pariez pe tine. |
am fost la o tura cu aceasta masina setatea pe jumate din putere si este incredibila nu vreau sa vad cum este la 100% din putere :D, felicitari ducu !!
|
Poate ne impartasiti si noua din cursele pe care le-a sustinut si rezultatul lor.
Fiind un topic de provocari probabil nu vor lipsi cei care vor sa-si incerce puterile cu galbena. |
Ieri la Tulcea, am auzit intamplator ca te-ai dat cu Catalin cu RS6 si ca te-a luat.
E adevarat, ca din cate stiu eu el are doar soft de la MTM ? |
si evacuare
|
Din cate stiu eu Ducu e un pic plecat. :) Cu siguranta este vorba despre alt Evo...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Doar ca auzisem o discutie despre el cu RS6 si am inteles ca RS6 era in fata. Eram doar curios fata de nivelul masinii de la Koe 2008. |
masina abia a iesit pe strada iar proprietarul din cate stiu eu e plecat din tara .. asa ca .... vorbe
|
Quote:
|
Quote:
Oricum, in aceeasi ordine de idei, acel RS6, care are doar soft si evacuare... are in jur de "doar" 700cp +. O nimica toata, nu?! Plus ca Ducu, din cate stiu, are masina setata ceva mai jos momentan... Altceva... s-a mai ingrasat. :D |
| All times are GMT +2. The time now is 15:29. |
- Copyright 2026 4Tuning