![]() |
un posibil campion de viitor
7 Attachment(s)
salut aceasta vreau sa fie ceva de capul ei cand va fi gata
|
Re: un posibil campion de viitor
e destul de ok aranjata.. ce motor are? cam ce modificari i-ai facut pe dedesubt?
|
hmm stiu masina... am mai vazuto prin oras ;)
|
Quote:
|
Quote:
Dar va fi cand va fi gata cu totul alceva . vreau neaparat un turbo pe ia si multe altele dar voi vedea . sper sa iasa ceva. din ce se vede pe poze e dor atat . mai vin multe modificari care deje sant gata si multe altele . in 1 septembrie soer ca voi avea si interiorul gata . adica fibra inafara de volan scaune si schimbator ce vor fi din piele. voi mai trimite poze va pup si multa bafta si voua restu |
Quote:
Felicitari pentru achizitie!Iti recomand cu caldura sa iti gasesti un motor de S2..Bordul si alte chestii mai poti gasi.. In curand imi voi prezenta si eu masina abia astept sa mai schimbam niste idei,pareri etc.! Later Edit: cat te-a costat eleronul?poti sa imi dai ceva detalii?multumesc! |
Quote:
|
o masina rara la noi in tara si deosebita..
nu cred sa fie fan audi sa nu'i placa modelul asta! |
foarte tare masina!sa o stapanesti sanatos!caut si eu de ceva timp o astfel de masina si tot cam asa as vrea sa o aranjez...
|
Jmecher Coupe`u` asta... intr`adevar, cam rar... dar.. placut!:p
|
Ceva poze cu interiorul?
|
o masina superba , facuta cu gust... S-o stapanesti sanatos!
|
6 Attachment(s)
am reusit sa ajung si eu pe acas si am facut niste poze cu viitorol interior al masini mele
|
o masina de invidiat... o superbatie de coupe :X:X:X:X s`o stapanesti sanatos si multa bft in continuare |drum intins| :D
|
ms mult de aprecieri. id meu nistea_77 poate ne mai auzim si ne mai consultam pa .numa bine
|
| All times are GMT +2. The time now is 23:43. |
- Copyright 2026 4Tuning