Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Jante si Anvelope (https://forum.4tuning.ro/459-jante-anvelope.html)
-   -   vand/cumpar anvelopa r13 (https://forum.4tuning.ro/459-jante-anvelope/343609-vand-cumpar-anvelopa-r13.html)

fazekasnfs 03-11-12 09:28

vand/cumpar anvelopa r13
 
2 Attachment(s)
vand 2 bucati 205/60 r13 sempperito , stare perfecta cu multe carne sau schimb pe 2 bucati 195 sau 175 50
trimit cu curier rapid .

fazekasnfs 05-11-12 14:56

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
vand..

fazekasnfs 06-11-12 08:42

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
valabil ...

fazekasnfs 16-11-12 13:43

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
valabil vand

fazekasnfs 20-11-12 16:21

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
185 ron

fazekasnfs 22-11-12 15:31

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
valabil

fazekasnfs 30-12-12 17:26

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
valabil

t@uru 06-01-13 01:14

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
DOT ?

fazekasnfs 11-01-13 17:05

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
nustiu dot ul made in franta asta stiu sigur
dar arata perfect fara crapatura
eventual mai am anca 2 ca astea

t@uru 13-01-13 00:21

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
Quote:

Originally Posted by fazekasnfs (Post 5314895)
nustiu dot ul made in franta asta stiu sigur
dar arata perfect fara crapatura
eventual mai am anca 2 ca astea

pai citeste pe anvelopa pe lateral unde scrie DOT-ul.

e important

fazekasnfs 13-01-13 13:24

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
1 Attachment(s)
poza...

fazekasnfs 13-01-13 13:33

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
180 ron +transport

fazekasnfs 24-01-13 21:28

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
uppp....

gabipalici 26-01-13 23:20

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
iti dau eu 175-50-13 2 yokohama cat dai pe ele?

fazekasnfs 28-01-13 19:42

Re: vand/cumpar anvelopa r13
 
valabil /schimb pe 175/50 safie in stare perfecta


All times are GMT +2. The time now is 23:26.

- Copyright 2026 4Tuning