golf V GTI
am de o luna un golf V GTi, caruia i-am cumparat o evacuare completa borla(finala+intermediara+catalizator ceramica), pe care vreau sa o schimb cu cea stock.
intrebarea mea este: trebuie sa seteze in vreun fel in calculator, faptul ca schimb catalizarorul stock cu cel din ceramica(ceva de genul, ca la renuntarea dpf-ului)? nu vreau sa am probleme. din cate stiu eu nu, dar de vreo 2 ani nu prea am mai avut timp de chestii tehnice si am cam uitat, desii am mai avut masini la care am schimbat evacuari, filtre sport... multumesc anticipat! |
Re: golf V GTI
nu este nevoie.
|
Re: golf V GTI
Poti sa o schimbi linistit dupa catalizator spre spate. Daca umbli si mai sus ai nevoie de "niste calcule" :lol:
|
Re: golf V GTI
daca schimbi catalizatorul s-ar putea sa ti se aprinda un martor in bord si sa ramana asa (acest lucru se poate rezolva cu modificarea softului)
|
Re: golf V GTI
Quote:
adevarul este ca si eu am vrut un opc astra, dar nu am gasit,decat in departatea germanie si nu la un pret f bun, avand si in vedere drumul+taxele... tu ce air intake ai? ce imi recomanzi? |
Re: golf V GTI
eu am injen, daca esti din ucuresti, are un prieten admisii de 2.0 tfsi pe stoc
|
Re: golf V GTI
da un pm.
ce bujii folosesti? eu vreau sa imi cumpar denso iridium power, dar nu stiu ce sa cumpar! normale iridium sau cele racing!? bujiile denso iridium power touch cele racing, nu sunt bune pt o utilizare la turatii mici. |
Re: golf V GTI
masina este alba(o sa pun poze) si ma intreb daca ar merge albul-masinii cu o capota de carbon(adevarata, nu autocolant sau ceva de genul), dar fara sa fac si plafonul negru, porbagajul...pt ca sunt prea multe de genul asta si deja nu prea mai da bine.
|
Re: golf V GTI
Cand ajungi prin Constanta da un telefon si vorbim in detaliu si te ajut cu ce ai nevoie pt. GTI.
|
Re: golf V GTI
Quote:
|
Re: golf V GTI
2 Attachment(s)
cum pot sa izolez filtru sa nu traga aer fierbinte de la motor? "cica" este ideal pt o ardere buna cca 46 grade.
|
Re: golf V GTI
Ori il pozitionezi in spatele proiectorului,ori ii faci un heat-shield.
Insa ceea ce ai facut acolo nu e mare inginerie.Capacul motor e principala restrictie. Am incercat aceeasi metoda ca si tine => un mic + fata de cum era inainte.Insa cand am montat admisia completa am realizat ca , acel capac motor e de 2 lei. Incearca Injen.Face treaba super bine,dar se cam incinge tubulatura. |
Re: golf V GTI
1 Attachment(s)
cam asa o sa arate cu capota de carbon. zic ca o sa dea bine ;)
dar si mai bine o sa arate fara grila si mai ales fara semnul de la vw. |
Re: golf V GTI
1 Attachment(s)
Quote:
|
Re: golf V GTI
am eu grila fara emblema daca te intereseaza.
o dau la schimb pe cea originala + 150 RON. este in stare perfecta |
All times are GMT +2. The time now is 15:01. |
- Copyright 2024 4Tuning