![]() |
Piese e36 Coupe
28 Attachment(s)
Toba finala - 80 ron
Aripa stanga impecabila - 100 ron Bancheta imitatie piele - 80 ron ambele Tragar - 50 ron Usa stanga completa ( geam , macara electrica ) impecabila - 150 ron Usa dreapta atinsa ( fara geam dar cu macara electrica ) - 80 ron Amortizoare complete - 150 ron ambele Luneta - 80 ron Geamuri laterale - 50 ron / buc Portbagaj ( are gauri de eleron ) - 50 ron Fete de usi ( doar spate ) - 100 ron ambele Stopuri - 50 ambele Bord ( gri cu negru ) - 100 ron Conducte clima , aeroterma , pompa frana , abs , plastice , mufe ..... etc etc 0764.544.383 ( preturile sunt fixe ) |
Re: Piese e36 Coupe
1 Attachment(s)
salut! ce pret au chederele spate?
|
15 ron ambele ... dar sa ma uit maine in ce stare sunt
|
Chederele pe fata le ai dak le ai si sunt in stare buna ce pret?
|
chederele numai sunt ...
|
Quote:
|
o sa ma uit si iti spun exact ...
|
1 Attachment(s)
Bandou M usa stanga - 70 ron
Bandou M aripa stanga - 30 ron |
macararaua stanga cu tot cu motoras la ce pret ?
|
70 ron
|
sus.......
|
..........
|
s`a taiat masina pe jumate tot spatele numai exista .... up pentru restu :
aripa tipla usi bord aeroterma conducte clima caseta directie abs tragar bandouri M banchete amortizoare etc numai imi vin in minte akum / preturi de nimik |
salut ma intereseza si pe mine priza centrala cu cele 2 rotite si daca mai ai protectia de capota de pe interior.si la ce bani multumesc.a si un amortizor capota coupe e36
|
mocheta termorezistenta a capotei, daca este impecabila, ma intereseaza. Si un set de presuri de vara sau de iarna pentru interior, la fel, daca sunt ok. Multumesc.
|
| All times are GMT +2. The time now is 09:27. |
- Copyright 2026 4Tuning