![]() |
Re: E36 - coupe tex
Quote:
|
Quote:
|
se vinde! 4000euro fix!
|
:shock: :shock: :shock: De ce o vinzi???
|
Quote:
|
1 Attachment(s)
poza!
|
lasa un nr de tel...
|
pf.. urat..:( bafta cu vanzarea..
|
NU!!!
Pai ce faci frate?!?!:shock::rolleyes2:pissed: Nu mai vi la VL?!Trebuia sa facem poze .. alea alea... :(
Ma si gandeam ca eu termin masina pana vi ca ma chinui sa fie gata pana sambata cealalta... Si ne si nimeream perfect pt ca eu tre sa ma duc la expo pe 28... Eu zic sa te mai gandesti bine pt ca masini din astea nu se mai fabrica... chiar daca iti iei model mai nou sau orice masina mai noua... Eu sper sa nu am ocazia sa fiu nevoit sa o dau!!! Una peste alta... sa fim sanatosi! :( Bafta! Restu` e CanCan! :paper: |
Re: NU!!!
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Erhabe ? :D :))))) al drak ... Tu esti mai aproape de ei :)) .. App ia zi ce laguna seca blue ? :D iei si tu un M ? :D sau mi se pare ? :D :evil: |
Quote:
impresarul meu nu s-a inteles cu impresarul legatura care ma ducea acolo !!! ala care stia "araba" cerea omu 950 d lire =))) pentru 4 zile :| de unde sa ii dau banii astia :)???? nu am avut nu am mai plecat !!! am semnat aici la o echipa in jurul Bucurestiului !!! iar legat de laguna seca............iau un 2.5 !!!! :D |
Daca pui azi roatele... Si'i pui si o toba, ceva clasic, in ton cu masina... !!! :)
E maxima ! :cool: Keep Up the good work ! ;) The MTZ. :peace: |
ON - ce se mai aude de masina liviu? :>
OFF - ce roti? :d |
Quote:
|
Quote:
|
sunt pe drum cik :))
|
Quote:
|
Ba nene, nu mai poate omu sa mearga pe strada, numa zgomot peste tot! Nici in statie la tramvai nu te lasa in pace... pleaca unu cu BMW pe la Kauflanda p-acolo (stie el unde), intr-o limitare d-aia grava de sa uitau toti dupa el. Inclusiv eu :lol: Frumos se aude.... Cand vine jantele? O mai dai? :???:
|
Quote:
|
3 Attachment(s)
merge ha? le punem sus pe texu tau :D keskin kt1 8.5j cu 10j
|
Quote:
|
Quote:
|
400e pt texu, 17" 8juma cu 10j cu gume 205 40 ZR 17, buzele trebe polishate... sa arate ca in poze :D nu e mare lucru... miezu e negru lucios, prea tare arata pe rosia lui :D
|
Tocmai mi-am adunat maxilaru de pe jos....:shock: Arata criminal jantele!!! Liviu hai mai cu talent sa le vedem sus pe masina!!! Si poze dupaia loigc :lol:
|
Te-am vazut astazi prin voluntari :) te-am si clanxonat si salutat ... m-ai salutat si tu dar te uitai mirat asa :))) eram cu o duba alba VW.
Bafta. |
Quote:
|
1 Attachment(s)
o poza de pe A2! A2 cu numele ca s-ar incadra mai bine la DJ!
|
tare poza liviu :d masinuta ce mai face??
|
Au venit ma jantele?:rolleyes2 Le-ai pus? Urca 2-3 poze sa se holbeze si ochii nostri :twisted:
|
Quote:
|
lua-te-ar focu sa te ia :))) =))
|
e facuta cu gust ;) ... bv liviule sa o stapanesti sanatos
|
liviu , ai alergat masina asta tot afumatiu:)) te-am vazut pe pod si in centru' ieseai dupa stefanesti.:d
P.S. - ce mai face masinuta? |
un filmulet de pe autostrada..
|
Bai eu zic sa il anihilezi pe pustiu asta, ca vad ca te urmareste peste tot, poate te vede dreaq cu vre o bagaboanta si iti strica casa :pelvic_th
|
1 Attachment(s)
Pe autostrada dinspre mare...
|
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 12:18. |
- Copyright 2026 4Tuning