![]() |
Re: Meine` GOLF III - W35T
Iauite ce bine ii sta asa clean,fara nici un abtipild sau mai stiu eu ce stickere pe ea cu sony, si multe altele!Arata cam aproape de final sau...spune-mi ca ma insel:lol: ,ceva o idee nu o lua in nume de rau jantele pe 17' nu intrau?Mi se par cam micutze... sunt ok si asa decat cele stock !
|
Quote:
posibil sa ramana asa fiindca odata ce vor veni si farurile noi..e posibil sa fac capota neagra.. |
Quote:
In legatura ca e aproape de final nu e chiar acolo..mai e de lucru pe ea.. ;) deci te-ai inselat.. ..iar daca jantele erau pe 17..era vai de planetarele mele ;)) ...plus ca probabil trebuiau umflate aripile.. etc.. eu cu jantele nu ma joc.. pe 14 ma multumeste.. ;) |
ar da bine cu capota neagra si eventual si jantele vopsite negru.. sau alb? :D
si cu hella`urile alea ce am vb noi.. pff apropo.. cum facem sa vad si eu odata masina live? ca de cand are adidasi noi nu am vazut`o... :-P |
Quote:
|
Eu nu sunt de acord cu vopsirea jantelor,lasa-le asa ca sunt frumoase !Bafta in continuare cu proiectul ;)
|
am ramas placut impresionat de look`ul masinii, astazi seara in sens [giro] .. foarte bine arata cu jantele astea :D
|
mersi mersi..
pe unde erai totusi ? ca nu te`am bifat... eu eram cu femeia la plimbare :D |
Eram in fata la hotel aurora..
Odata te-am observat dand sens`u... dupa aia ai disparut.. erai in trecere? :-P Scz de off` |
6 Attachment(s)
in timp dce eram la munca mi`am infoliat din nou plafonul cu colegii...... (avea unele mici defecte...) ..si niste poze..
|
se vede pe ea ca e mult mai frumoasa asa mai clean. si cu jenti
deci e aproape gata :) |
Quote:
|
La asta m-am gandit si eu , daca primesti virusul nu mai scapi de el:lol:
|
3 Attachment(s)