![]() |
Re: Donatii piese E36 [doar cereri]
Quote:
|
un BEC pentru bord gasesc si eu?(am avut o surpriza azi) :D in zona Bucuresti
multumesc! |
Quote:
|
salut! un set de fise complete de e36 motor 1.8 m40 are cineva? (masina este din 1992) si ma intereseaza si tot traseul de tobe de la motor pana in spate si un pret pt ele. multumesc! 0769.340.196 sau mess "cozminfolo"
|
Quote:
|
exact k ala e dar vz k sunt de 3w si 5w....vz k are si la benzinarie
|
Quote:
|
becul care lumineaza ceasurile
dar s`a rezolvat...s`a aprins singur...nu stiu de la ce ....frig ...vreo groapa(suspensie cat de cat rigida)...ori...se repara singure :))) LA MULTI ANI! |
Quote:
|
La multi ani,ma poate ajuta cineva cu o pereche de arcuri spate stok?ale mele s-au inmuiat.Mersi.
|
Arcurile stock de BMW nu se inmoaie niciodata din ce stiu eu... Ori se rup ori sunt la fel... Cred ca ai probleme cu amortizoarele...
In schimb, arcurile "jmechere " gen FK sau JOM in 3 saptamani sunt bune sa faci leagan pt copil de moi ce sunt... Cand te apesi pe portbagaj face balans cand ii dai drumul ? |
Sa le lase putin la uscat si se intaresc ele !
|
Quote:
|
salutare am si eu o problema caut si eu 2 manere exterioare de coupe dar nu gasesc nici la dezmembrari ca vror sa iti dea usa cu totul daca are cineva care nu are nevoie de el si se impiedica de ele pe acasa da-ti si mie un semn va multumesc:rolleyes2
|
are cineva un capacelul de pe partea dreapta , cel care vine in locul pt proiector ? nu conteaza culoarea lui ...
incuietoarea ( sau nu stiu cum sa ii zic .. cea din portiera care inchide si deschide usa ... ) as dori modelul de pe coupe/cabrio care are senzorul pt coborat geamul atunci cand se deschide usa ... |
| All times are GMT +2. The time now is 19:51. |
- Copyright 2026 4Tuning