![]() |
Re: Tips &Tricks/intrebari&raspunsuri/discutii
2 Attachment(s)
Am facut un Samsung Galaxy S4
Astept pareri! |
Re: Tips &Tricks/intrebari&raspunsuri/discutii
tia iesit bine ,ai putea sa faci modele de carcase pt el ,cu mai multe culori si combinatii, intelegi unde bat :lol:
|
Re: Tips &Tricks/intrebari&raspunsuri/discutii
Am facut si eu un Vertu Ti (pentru un concurs) :)
http://www.cam-design.fr/wp-content/...ti_render2.jpg http://www.cam-design.fr/wp-content/...ti_render3.jpg |
Re: Tips &Tricks/intrebari&raspunsuri/discutii
Foarte frumos a iesit. Modelare+ texturare, nota 10 :D
|
| All times are GMT +2. The time now is 14:33. |
- Copyright 2026 4Tuning