![]() |
Re: RED ZONE Motorsport Ploiesti
Quote:
Si am stat la locul meu ca oricum locul meu era la microfon acolo! :twisted: Plec bine cu gumele astea (distruse) pe uscat, pe ploaie nu am nicio sansa. I si II merg 15 m si aia de-a latu, apoi cu a III progresiv pana aproape de 400 m si sincer, venisem pentru timpi, pentru cronometrare! N-a fost sa fie! La anul! Daca nu vand masina cumva pana atunci! Pur si simplu nu merita efortul sa ma dau prin balti. Eu n-am submarin. Bobobobobo! :lol: |
1 Attachment(s)
ai terminat rodaju la corsa donule ? :lol:
|
nu cred....ca azi era tot cu ufo`ul ala verde pe la caraiman la semafor....si avea si copilot :D
|
ati uitat sa precizati ca printre noi a mai aterizat o turbata , este vorba de calibra let , a lui andu :twisted: proiect de drag :twisted:
|
Quote:
|
dc ma pe lista neagra... ce am facut :P
|
n-ai masina rosie :lol:
|
fratilor am pus axa de admisie si tampoanilii akm e ceva mai grava turbata,insa e prob de aderentza treb sa prind miscarea k sa fie o plecare reusita :D
|
Quote:
|
m-am jucat cu cazanu pe la campulung si am o mare problema,tot nu se alimenteaza cum trebuie :evil::evil::evil::evil::evil: sa vad de unde imprumut un regulator de presiune care sa se potriveasca sa vad daca e el de vina sau nu...
|
vb pe pm ;)
|
Quote:
Cat de grava ;) ?? Dc nu poti dp loc merge si din mers :lol: |
nenea Donu' cand imi dai si mie un abtipild dala smecher ,k sa para si masina mai serioasa zic, zau... :D
|
Quote:
LET-ul Fortza! |
mai pe seara alimentez sa vad daca am reusit sa dau pe brazda carbulatorul...in functie de asta ma dau sau nu duminica...nici fisa de inscriere n-am trimis sa nu ma fac dracu de ras... :oops:
|
| All times are GMT +2. The time now is 22:55. |
- Copyright 2026 4Tuning